1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Hoppa !:D
    [yt]yQ8pJUC7oLU[/yt]

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Lens is een pure klasbak, maar lijkt flink ongemotiveerd met dat blinde paard van een Wijnaldum achter hem. Ik ben benieuwd waar Lens volgend seizoen zal spelen, als Babel vertrekt zou ik hem maar al te graag bij Ajax zien.

_O_

Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lens gaat 100% zeker niet naar Ajax, hij wilt per se naar het buitenland. Hij heeft inderdaad genoeg kwaliteiten: snelheid, sterk en een doorzetter. Maar wat hij mist is voetbalintelligentie en gevoel. Hij rent overal en nergens en mist veel te veel kansen. Passing en aannames zijn vaak ook matig. En ergste; de arrogante en ongemotiveerde uitstraling.

Op het begin van het seizoen viel alles goed en was hij enorm in vorm. Maar dat is eigenlijk ieder jaar wel, één korte periode dat het echt goed gaat, de rest matig. Maarja, als dat anders zou zijn geweest, zou hij niet nog in de Eredivisie voetballen.

Triest nieuws:

Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ze vragen voor Lens de hoofdprijs, alsof Ajax 6 à 10 miljoen euro over heeft voor Lens.

Ik had Lens graag bij Ajax gezien toen hij vorig jaar (?) ongelooflijk slecht speelde en een dipje had en hij niet zeker was van een basisplaats etc. . Het moest er eens uitkomen en dat je zie je nu bij PSV in mindere mate en bij Oranje.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Lens wil zelf niet naar Ajax en Ajax zal Lens niet willen, met bijv. Fischer, Hoesen, Lukoki, etc. in de selectie. Ajax heeft eerder behoefte aan een betere versie van Poulsen en een niet blessuregevoelige 'echte' nr. 9.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    nvm, niet goed gelezen

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit inderdaad :) Vooral een constant fitte nr 9 is een must. Laat KJH maar terugkomen van de zomer. Niet dat ie dat gaat doen overigens.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Finnbogason (schrijf je dat zo?) of Armenteros, dat zou ik mooie versterkingen vinden. Vooral Armenteros kan volgens mij dodelijk zijn in de combinatie met Fischer en Eriksen. _O_

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :D

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    'Gisteren is een voetbalwedstrijd tussen de jeugd van PSV en FC Twente gestaakt. De scheidsrechter heeft namelijk een zweepslag gekregen. Al weten sommigen niet wat dit inhoudt..'

:lol:

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je kan de foto niet zien zo, maar als je de URL kopieert wel :).

Die tweede weet het volgens mij wel, maar dat is een meme-account. Die laatste twee zijn wel triest.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Teeeriing.. :eek:

[yt]1SGo4RC1FNM[/yt]

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Kijk eens bovenaan de pagina :D

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    8)8)8)

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Lol, 4,3 miljoen? Gelijk doen. Dat is in deze tijden voor een speler met de kwaliteiten van Lukoki de jackpot. Hij doet het de laatste tijd aardig, maar vaak brengt hij alleen als invaller iets extra's. Bij een basisplaats is dat bijna nooit zo.

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Wat een kut titel, dacht dat ze anita weer kwijt wilde voor 4,3 milj :+
    Zou makkelijke winst geweest zijn haha

Maar idd verkopen, er is van de zomer 4,1 milj betaald voor Narsingh, en Lukoki is nou ook niet echt een speler die je anders snel verkoopt. En hij speelt toch niet veel

Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lukoki is de veel slechtere versie van Narsingh man. Schande dat hij bij Ajax speelt. :lol:

4.3 miljoen.. strikje omheen doen en zelf brengen.

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ja daar doelde ik ook op. ;)

Deel Deze Pagina