1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan me geen enkel boeiend oefenpotje van Oranje herinneren eerlijk gezegd. Laat Bert maar wat uitproberen, ik lees morgen wel hoeveel het geworden is :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Flikker op met van Persie. Huntelaar all the way!

3. Seh

Seh Guest

Topscoorder Premier League > Bundesliga imo.
    En sowieso Van Persie boven allemaal.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    :thumbs:

5. Seh

Seh Guest

Heeft Van Persie nu nog niet bewezen dat hij een spits is? Als je zo nodig Huntelaar en Van Persie wil laten spelen kun je net zo goed Huntelaar op links zetten. :emo:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met Klaas waren we WK geweest O-)

Messi bakt er ook nooit wat van buiten Barca.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Van Persie heeft bewezen met het WK dat hij niet voor Oranje de juiste spits is.

Huntelaar deed het geweldig in de kwalificatiewedstrijden.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei niet waar. Iedereen praat elkaar na wat betreft Messi, terwijl hij altijd een van de beteren is bij Argentinië. Het minder goed doen en er niks van bakken vind ik wat anders.

Urby-RvP-Robben voorin wat mij betreft. Tenzij Bert denkt dat Emanuelson linksback kan spelen, maar dat betwijfel ik. En aangezien hij dat bij z'n club nooit meer zal hoeven en hij tegen gasten als Walcott en later Ronaldo staat, vraag ik me of het verstandig is. Huntelaar zal invallen en waarschijnlijk scoren, maar er volgende keer weer naast staan. Van Marwijk heeft heel veel vertrouwen in van Persie en ik snap wel waarom. En nee, ik ben niet objectief.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Van Persie past gewoon niet in het systeem en daarom vind ik de geruchten over een eventuele interesse van Barca ook hilarisch. Daar zou hij helemaal falen.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Oranje zijn er meer hoofdrolspelers ipv alleen volgelingen bij Arsenal.

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Huntelaar hoort gewoon in de spits, hij hoeft niet in een strategie te spelen dat helemaal aan hem is toegewijd. Van Persie had zijn kans op het WK, dat heeft hij verprutst dus nu is het de kans aan Huntelaar.

12. Seh

Seh Guest

Ja tegen die landen zou ik in het Nederlands Elftal nog wel scoren. :emo: Van Persie is op alle fronten beter dan Huntelaar, als je eventjes onder druk staat heb je echt 0,0 aan hem. Hij kan alleen maar in de 16 de bal erin knallen. Van Persie kan nog zoveel meer dan dat. En bewijst nu week in week uit dat ook in een minder elftal te kunnen (Arsenal).

Onzin.

Overigens zou Kuyt er uit moeten en Urby er in imo. Urby kan ook de hele linker kant belopen en kan zelfs nog een mannetje passeren. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 29 feb 2012
  13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Van Persie kon dat niet eens.

Edit: Een spits moet doelpunten maken en dan kan je nog zulke leuke acties in huis hebben, je schiet er helemaal niets mee op. Op het WK is hij gewoon afgegaan.

The Hunter verdient nu zijn kans.

Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  14. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet goed gelezen :p

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

15. Seh

Seh Guest

Robben heeft het ook niet laten zien tijdens het WK, die er ook maar uit halen dan? Nee, want de mensen achter hem zijn minder in kwaliteit.
    Zelfde geldt voor de spits positie.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niet? Volgens mij heeft Robben het heel behoorlijk gedaan toen. Tot de finale dan.......:mad:

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Robben krijgt geen concurrentie van een andere topper, iemand die dicht in de buurt van hem komt. Van Persie wel, namelijk de topscoorder van de Bundesliga. En die verdient nu dezelfde kans als Van Persie, die door het ijs is gezakt op het WK.

Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  18. Seh

Seh Guest

Ik gaf een voorbeeldje, geen idee of hij goed speelde. Kan mij alleen de finale nog écht goed herinneren. :'-(

Niet mee eens. Van Persie is in alles beter imo.

edit: Maar goed, gaan we niet uitkomen ben ik bang. Ik ben mijn biertjes pakken en richting de plaats van bestemming voor vanavond.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 feb 2012
  19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, als we de finale als referentie nemen dan heeft hij een kuttoernooi gespeeld inderdaad:cool: Maar tijdens zijn eerste invalbeurt tegen Kameroen was hij meteen beslissend (bal op de paal, rebound Huntelaar), brak de wedstrijd tegen Slowakije open en scoorde een belangrijke goal tegen Uruguay. Niet slecht.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :lol:

Deel Deze Pagina