1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Situatie is wat anders dan die site aangeeft, namelijk: Strootman gaat deze zomer weg. Voor heel veel geld. Hiljemark wordt zijn opvolger. Met het vertrek van Hutchinson deze zomer, zal Hiljemark dus komende seizoen waarschijnlijk (pas) als basiskracht ingezet worden.

Engelaar mag al lang weg en de kans is groot dat hij en Manolev deze winter al weggaan. Dan komt er ruimte vrij voor het salaris van andere spelers (zoals Maher). Verder dan dat verhaal van alllll die middenvelders die PSV zou hebben/krijgen. PSV heeft voor volgend jaar aan middenvelders:

Hiljemark, waarvan het afwachten is wat het wordt.
    Wijnaldum, waarvan de VI insider denkt dat PSV hem wil verkopen.
    Toivonen, waar eerder al veel interesse voor was.
    Van Bommel, die de helft van de tijd niet kan spelen door blessures of schorsingen (als ie al doorgaat).
    Van Ooijen/Ritzmaier, die volgens de trainer nog echt niet goed genoeg zijn.

Het rare is alleen dat je straks Toivonen, Wijnaldum én Maher zou hebben voor één positie en twee anderen voor twee posities. Lijkt me dus dat Wijnaldum of eventueel Maher ook op andere plaatsen ingezet gaan worden.

Overigens is het feit dat PSV nu koopt Advocaat z'n idee. Het is al bekend dat Strootman weggaat en waarschijnlijk ook Lens/Mertens. Advocaat wil dat hier nu al op wordt ingespeeld, in plaats van daarna pas.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja ik hoor al 2 jaar dat Manolev en Engelaar weg gaan.. En er zeker weer lekker op rekenen:+.

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, vooral die Engelaar zit zijn contract lekker uit met die 2 miljoen die hij per jaar opstrijkt voor een beetje trainen. :') Zou nu interesse zijn uit China voor hem, waarop de reactie was: "China is zeker een optie, áls het geld goed is".

Vraag me soms toch af hoe ze daar in China nou in godsnaam op zo'n speler als Engelaar komen. 8) (nouja, waarschijnlijk iets met zaakwaarnemer en China = geld...)

Laatst bewerkt: 4 jan 2013
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb dit bericht met zo'n gezicht gelezen: :emo:

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    :): Te makkelijk dit. Ik zou nog willen vragen waarom, maar weet niet zeker of ik daar een fatsoenlijk antwoord op krijg... :emo:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Een PSV insider weet te melden dat PSV Wijnaldum wil verkopen? Serieus?

Dat is toch algemeen bekend? Volgens mij kan elke PSV fan dat wel zeggen. Verder gewoon fijn te zien dat jullie alvast ervan uitgaan dat bepaalde mensen worden verkocht maar alvast eerst kopen. Zelfs City doet dat niet :+

Maarja we zullen zien. De verdediging van PSV is zo lek als een mandje, ik zou persoonlijk daar versterken.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens is het wel slim om de vervanger al in huis te hebben. Als je net dik hebt gecashed voor een speler en je klopt aan bij een andere club, dan gaan ze natuurlijk de vraagprijs omhoog gooien. Maar in dit geval vind ik het wat riskant. Ook ervan uitgaan dat Strootman al voor heel veel geld wordt verkocht, vind ik voorbarig. Dan mag ie nog wel wat meer laten zien.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Bommel stopt na dit seizoen waarschijnlijk, Strootman wordt bijna zeker verkocht, Hutchinson vertrekt, Engelaar vertrekt en Toivonen wordt wellicht ook verkocht. Wijnaldum, Van Ooijen en Ritzmaier blijven over.

Scouts verschillen qua mening. De ene vindt hem Utrecht-niveau, de ander een directe versterking. In Zweden heeft hij wel een goede naam, volgens Slegers.

Dat is dan zwak van jou, dat je normale zaken van PSV zelfs al triest begint te vinden. Inkopen doen met het oog op de toekomst, waar vele belangrijke spelers gaan vertrekken is zo gek nog niet. Als veel spelers vertrekken voor veel geld, moet je maar eens spelers gaan kopen voor normale prijzen. Maar ja, blijft natuurlijk triest om te kopen, bah, kut club :emo:

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is algemeen bekend, ja. Maar dat vind ik wat anders dan iemand naar een andere club te laten zoeken zoals met Engelaar, Manolev, etc. is gebeurd. Dat lijkt me redelijk nieuw en daar hintte Thijs Slegers naar.

Als er nog niks concreet is met Strootman, snap ik je wat betreft die aannames. Er zouden alleen al clubs concreet zijn, dus geen idee wat PSV aan afspraken heeft waardoor ze Maher zonder financieel risico eventueel al zouden kunnen halen. Zijn teveel verhalen om in te kunnen schatten hoe groot het financiële risico allemaal is imo.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Oja, zijn al normale zaken bij PSV :+
    Ik zie toch liever eigen jeugd spelen, zoals bij de mooiste club van Nederland het geval is (L)
    Nog bedankt voor die 5.5 miljoen! ;)

Maarja, we zullen zien. Als iedereen blijft en Wijnaldum mag in Jong PSV voetballen weten we genoeg.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vitesse, de enige club met een stadion waarin dance feesten voorrang hebben op het voetbal _O_

Wat een aanfluiting dit :lol: En beter plannen ze de wedstrijd nog voordat Bony weer terug is.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan flink los. Als ze nu geen kampioen worden.. na 3 jaar op rij 'all-in' te zijn gegaan, zou dat wel lachen zijn.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind die verwoede pogingen om via de transfermarkt te proberen een kampioenschap veilig te stellen al hilarisch genoeg :D

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een strategisch meesterbrein die Brands, het liefst zou hij nog over de vraagprijs heen bieden.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik snap het wel , Hard Bass is het enige leuke dat in dat stadion speelt :D

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    PELLE KOMT NAAR FEYENOORD!

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wedden dat hij vanaf nu net als in zijn hele carrière voor Feyenoord geen bal meer raakt :+

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Pelle voor 2 miljoen, nice

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaaay

Deel Deze Pagina