1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol. Hoe duidelijk wil je vertonen dat je een feyenoord-bril draagt, seh? Persie boy heeft een kans gehad op t wk en die heeft hij helemaal verpruts. Huntelaar hoort nu in de spits.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Van Persie start vanavond, lijkt me logisch.
    Die man is in wereldvorm.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Huntelaar draait momenteel 1 op 1 en heeft het beste doelsaldo achter Ronaldo en Messi. ;)

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als kuijt erin staat, vlieg ik hoogstpersoonlijk naar Engeland om Van Marwijk iets aan te doen.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad zeg, wat een Feyenoord-bril! Kuyt eruit willen halen voor Emanuelson, belachelijk gewoon! En Van Persie is helemaal niet beter dan Huntelaar!!

Van Persie is in ieder opzicht een betere voetballer en aanvaller, maar Huntelaar is IMO alleen wel een betere spits. Geweldige afmaker, misschien wel één van de beste. Van Persie kan daarnaast alleen ook veel andere dingen met zijn geweldige techniek.

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    :emo: oh god, semen ( ;) ) toch...

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou toch wel echt dramatisch zijn als Kuyt weer basis staat. Hij staat bij Lpool niet eens meer basis, dat was het enige wat nog een beetje voor hem pleitte.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    "Het is zo'n harde werker." :'-(

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hij geeft een signaal af :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet in Oranje nee. Zal Oranje toch anders moeten gaan spelen en dat zal gezien het middenveld niet gaan gebeuren. IMO moet er een spits staan als het type Hunterlaar.

Kijk hoe v. Nistelrooy het deed. Dat is een speler met wie je Huntelaar kunt vergelijken.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wel roepen dat Robben niet zo goed speelde op het WK, en daarna zeggen dat je het eigenlijk niet weet. Vreemd.

Van Persie is als speler inderdaad veelzijdiger en is in het juiste team een wereldspeler. Het NL elftal is echter te statisch voor Van Persie, er zit geen dynamiek in het middenveld en daar kan Van Persie niet goed mee omgaan. Ik geloof dat dat ondertussen wel duidelijk moet zijn toch? Huntelaar is de spits die we nodig hebben, ondanks dat hij een mindere voetballer is dan Van Persie. Hij kan kaatsen, een bal vasthouden en bovenal, hij scoort zeer gemakkelijk. Dat zijn de hoofdtaken van een spits imo.

RVP heeft de kans gehad als eerste spits en die heeft hij niet gepakt. Op het WK heeft hij als spits zijnde niet genoeg gebracht. Ik zeg niet dat hij overall slecht heeft gespeeld, maar als spits was het 3x niks op het WK. En als spits is je main target toch goals maken. En dat heeft RVP niet gedaan.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet Huntelaar nog meer doen om eerste spits te worden? Het lijkt me nu toch allemaal wel vrij duidelijk.

13. Seh

Seh Guest

Misschien even terug lezen. :) Ik gaf al aan in een reactie dat het om een voorbeeld ging. Imo zijn spelers als Sneijder, Van Persie en Robben gewoon de beste spelers die Nederland heeft. Als je kan moet je die altijd opstellen op hun favoriete posities.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ook al scoort RvP niet? Overigens vind ik dat v/d Vaart daar ook thuis hoort.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
  16. Seh

Seh Guest

Van der Vaart speelt op de 10, daar staat Sneijder al die beter is imo. Ja, zelfs als hij niet scoort zou ik altijd met Van Persie starten.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad en een wél scorende spits op de bank houden. Logisch!

18. Seh

Seh Guest

Robben, Sneijder en Kuyt kunnen ook scoren. Al zie ik liever Emanuelson ipv Kuyt totdat Afellay weer kan spelen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gaat idd nergens over. Zou wel leuk zijn als een club zich op het allerlaatste moment bedankt :+

Je zou v/d Vaart ook achter Sneijder kunnen zetten en v Bommel / de Jong op de bank houden.

20. Seh

Seh Guest

Ja, met een ander naast Van Bommel dan De Jong ging het best aardig tegen Duitsland. :+
    ---------------Van Persie
    Afellay/Kuyt/Elia-Sneijder-Robben
    ------------De Jong - Bommel

Zo zou mijn basis voor het EK eruit zien. Als Elia en Afellay niet mee kunnen/zijn, dan Emanuelson op die plek.

Deel Deze Pagina