1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Aldus elke Feyenoord supporter :)
    Volgens mij balen ze in Rotterdam maar al te veel dat ze een jeugdinternational uit eigen kamp kwijtraken voor niks nada noppes... En als ze het werkelijk niks vinden hadden ze geen contractverlenging van 4 ton aangeboden.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch dat het een goede aankoop voor de breedte is, zeker omdat hij gratis is. Maar hij gaat je geen kampioen maken. Ik zit er niet mee, doordat hij ze contract niet wou verlengen speelt Vilhena, en die is toch echt beter. Ook Vormer is beter op het middenveld. En als rechtsback is Janmaat toch echt een stuk beter. Missen gaan we hem dus echt niet. Hij speelt al het hele seizoen niet. Enige wat jammer is, is dat hij gratis weg gaat.

3. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Vorig jaar stond hij altijd in basis van Feyenoord en was toch echt een topseizoen.
    Denk dat vooral bij de Feyenoorders speelt dat hij niet bijtekent en ja dan heb je het gedaan he en ben je opeens maar een middelmatige subtop voetballer.

Feyenoord denkt ergens volgens mij nog de topclub te zijn die het ooit was maar Vitesse is een stap omhoog voor deze jongen. Dit jaar zijn de clubs aan elkaar gewaagd (ik denk kwalitatief gelijkwaardig) maar het grote geld is in Arnhem dus de toekomst ligt ook hier.

Edit: overigens vind ik 'm ook niet goed genoeg voor ons Vitesse, Feyenoord spelers... je moet het maar mee doen.. maar we zullen het zien, sowieso lekker voor erbij :)

Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Vind het nog steeds jammer dat die niet verlengde. Maar idd, hij gaat je echt niet kampioen maken. Zal ook geen basisspeler worden in Vitesse. Nu kun je zeggen dat Feyenoord supporters zuur zijn, maar lijkt mij gewoon een realistische stelling.
    Nu maar hopen dat ie faalt :9

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Vitesse moet die Kweuke bij Praag weghalen net zoals Bony destijds.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die zal wel niet gratis zijn denk ik

maar van de winst van Bony zou die wel te halen moeten zijn lijkt me

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Geld is geen probleem toch?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mwah, uiteindelijk zullen er ook wel een paar transferklappers in t voordeel van Vitesse gemaakt moeten worden lijkt me

Het is ook geen liefdadigheidsinstelling

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Probleem ligt op het moment ook achterin; afgelopen 3 wedstrijden niet sterk genoeg. Hebben nog een goede rechtsback nodig maar of Leerdam dat zo goed kan opvullen lijkt me sterk... Vitesse heeft voor die plek ook nog Nikola Aksentijević die nog geen pot heeft gespeeld.. die heeft 2 miljoen gekost, maargoed dat mannetje is pas 19.

Kalas maakt ook te vaak slordigheidsfoutjes op de rechtsback positie en moet echt centraal naast Kashia.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem voor Vitesse is het middenveld. Dat kan niet opbouwen in de kleine ruimtes. Theo Janssen heeft een leuke lange pass voor in de counter, maar is verder vooral vrij anoniem. Van Ginkel is een lopende speler die ook van veel ruimte profiteert. Verder staat Bony geloof ik ook op het middenveld, die is te passief in de opbouw.

Tegen de kleintjes blijf je zo veel punten verliezen. Of Rutten moet ervoor kiezen om tegen elke ploeg gewoon dik in te zakken en te counteren zoals AZ het een paar jaar geleden deed. Nu probeert hij nog het spel te maken.

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op het sportjournaal laten ze beelden zien van Mokotjo die naast Fernandez op de tribune zit. Mokotjo is volgens de redactie en de presentator Leerdam... :emo:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Viel me tegen heerenveen ook op dat ze soms wel helemaal expres zonder middenveld lijken te spelen

Jansen zakte dan wat in en de vleugels gingen wat wijder staan en dan leken het soms wel 2 linies van 5.

Beetje zoals AZ dat een paar jaar terug deed idd. Alles inzakken tot op de middenhelft en dan op de counter eruit. Zouden ze best kunnen want voorin hebben ze snelheid genoeg. Maar zoals je zegt zal je tegen kleinere ploegen ook het spel moeten gaan maken

en toen dat tegen heerenveen moest gebeuren was het toch vooral lange hoge ballen van de zijkanten en hopen dat hij goed zou vallen voor 1 van de 3 spitsen die er op dat moment al in stonden

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet Theo Reitsma ook altijd. Vroeger toen Leerdam, Biseswar, Fer en Wijnaldum nog in 1 team speelde. Geloof dat iedereen Wijnaldum door die oude lul werd genoemd. Die man is al 15 jaar toe aan z'n pensioen, maar hij ziet dat helaas anders.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens zo ongeveer de enige Italiaanse bron die ik serieus neem (Gianluca Di Marzio, in ieder geval betreft Italiaans voetbal) heeft Guardiola besloten om volgend jaar Bayern te gaan trainen. Wel een ploeg met perspectief.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie in Bayern toch wel de toekomstige grootmacht in het Europese voetbal (na Barca). Ze hebben daar alles, een enorm eigen vermogen, een prachtig stadion, een grote achterban en een uitstekende jeugd en natuurlijk staat er op dit moment al een top team.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zlatan's impression van een fransman?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden: