1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tadic voor 7,7 miljoen naar FC Twente. 560.000 per jaar salaris.

2. Seh

Seh Guest

Mooie aankoop.
    Zal die Belg wel verkocht worden. John - De Jong - Tadic
    Fapfapfap.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die had ik graag bij Ajax gezien. Twente is goed bezig.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geweldige aankoop van Twente. Had ik niet verwacht, had echt verwacht dat hij naar t buitenland zou gaan.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Goede aankoop van Twente inderdaad, maar wel een flinke smak geld. Ajax had hem sowieso niet nodig gehad IMO, we hebben op die plek Boerrighter nog staan en anders De Sa in de jeugd die daar achter kan spelen. Wij halen Narsingh wel op a.s. zomer. Assaidi erbij zou wel mooi zijn.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tadic niet nodig hebben maar Assaidi er wel even bij willen halen? Snap ik niet helemaal.

Ben zo bang dat de transfer van Narsingh voor mij een lose/lose word. Dat hij bij Ajax geen knikker meer raakt ( a la Sulejmani) maar dat Heerenveen er wel zwakker van word

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Assaidi zou een geweldige versterking zijn, en kost minder dan Tadic. Daarbij heeft hij meerdere malen aangegeven graag in Amsterdam te voetballen (als het kan samen met Narsingh) en hij komt natuurlijk ook uit Amsterdam. Maar ik verwacht niet dat het gebeurd hoor, ik denk dat hij de stap naar het buitenland gaat maken.

8. Seh

Seh Guest

Zou jij Narsingh én Tadic willen halen als dat kon? Dus dan heb je Sulejmani, Boerrigter, Narsingh, Tadic, Özbilic en Ebecilio voor 2 posities? Beetje teveel much. Zou eerder een links en/of rechtsback kopen.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee, dat zou ik niet doen. Dat is iets teveel van het goede natuurlijk. Ten eerste omdat alleen de rechtsbuiten positie een impuls nodig heeft, en de linksbuiten positie redelijk goed bezet is. Boerrigter doet het prima, en daarachter heb je nog jeugd lopen met De Sa en eventueel Fischer, al is dat meer een schaduwspits/aanvallende middenvelder. Ebecilio is Ajax onwaardig en Özbilic moet meer laten zien. Sulejmani laat al tijden zien dat hij het nooit waar gaat maken bij Ajax, hoeveel hij ook scoort. Veels te wisselvallig.

Wat mij betreft stoppen ze de centen die we ontvangen hebben, en gaan ontvangen (verkoop van der Wiel, Verthongen o.a.) in een linksback, rechtsbuiten, controlerende middenvelder en een tweede spits.

10. Seh

Seh Guest

Sulejmani is topscoorder, hij is wisselvallig maar wel heel belangrijk blijkbaar.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Waarom ben je heel belangrijk als je topscoorder bent? Dan kijk je puur naar de statistieken, en niet naar de prestaties en de lijn van ontwikkeling.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  13. Seh

Seh Guest

Omdat doelpunten maken nogal belangrijk is. Ik zie elke andere (buiten)speler van Ajax die op dit moment fit is niet zoveel scoren als hij.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Groningen ontkent dat er een deal is.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Handtekening is nog niet gezet, maar de rest is rond. En als Johan het zegt, dan is het zo! :9

16. Seh

Seh Guest

Zou ik ook doen, als er straks nog een Engelse club komt kan je misschien nog wat meer vangen. :+

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een geweldige aankoop van Twente, hun voorhoede is dan echt geweldig! Ook nog John Verhoek hè, met de geniale voorzet. Wow.. :eek:

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wesley Verhoek. ;) Al vind ik hem toch wel een stuk minder als wat er nu in staat.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wesley bedoel je, vraag me af waar die nu in het plaatje past

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, Wesley bedoel ik. Wat een voorhoede zeg =(.

Deel Deze Pagina