1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wel opvallende transfer. Fer past inderdaad wel bij de Premier League. Fysiek, loopvermogen, maar totaal geen technische, creatieve voetballer. Dat heet dan tegenwoordig een moderne middenvelder. Ik vind het niks.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dan wordt het echt nacompetitie voor Heerenveen.

3. Seh

Seh Guest

Even minimaal 6 miljoen gepakt op een 1 jarig contract, voor iemand die nog vrij weinig gepresteerd had dan een groot talent te zijn. En dan nog percentage van de transfersom. _O_

Dat ze het geld in de contracten van De Vrij en Clasie mogen stoppen. :cool: Of een extra buitenspelertje van de zomer.

Hij heeft ook een zieke rush als hij de bal heeft hoor, hij heeft wat weg van Yaya Touré. Ik vind dat ook echt een bazenspeler.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2013
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hou er over op, het was weer echt dramatisch dit weekend , en tegen Heracles nog erger.

zit ook totaal geen stijgende lijn in, het blijft maar aankloten

5. Seh

Seh Guest

Ik denk dat die gekke afro Belg binnekort weg gaat, dan past Fer beter in dat profiel.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vind ik niet. Fer heeft veel meer power. Hoewel Strootman natuurlijk ook een goeie is.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Strootman heeft ook genoeg power, maar heeft natuurlijke andere kwaliteiten. Strootman moet het hebben van zijn felheid (/druk naar voren), inzicht en goede trap. Maar hij is wel traag, daar waar Fer sterker én nog redelijk rap is met zijn rushes (maar wel weer minder technisch/voetballend). Die grote passen doen me inderdaad, zoals Seh al zei, denken aan Yaya Touré. Nou, als Fer ontwikkelt tot een speler die half zo goed is, is het al geweldig natuurlijk. ;)

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind Fer veel meer een typisch Engelse powerhouse. Strootman is toch vooral een voetballer. Ook al vind ik Fer zeker geen slechte voetballer.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Fer in de premier league is top. Gaat ie echt wel redden bij een subtopper.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze willen allemaal de tweede Dembele in Engeland. :)

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dembele? Toch niet echt te vergelijken.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eerder een tweede Fellaini / Yaya / Tiote. ;)

Fer in de BPL snap ik zeker en hij zal daar zeker gaan renderen, maar een voetballer als Strootman kan daar ook zeker renderen. Maar idd, misschien niet helemaal vergelijkbaar.

13. Seh

Seh Guest

Overigens wel geinig, van een gozer die wekelijks bij Feyenoord komt. Hij is bezig met een docu over Feyenoord en heeft ook het een en ander gedaan aan die docu van Guidetti.
    In ieder geval:

Dus geen percentage over het hele bedrag, maar over alles boven de 5.5 miljoen. En bij Wijnaldum dus over het hele bedrag. Alleen zag ik dat Wijnaldum in 2015 al uit zijn contract loopt, dus dat moet ook in de zomer al gebeuren.

mr. Yellow, wat een baas. _O_

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    15% is zeker netjes. Dan krijgt Feyenoord nu dus iets van 1 miljoen voor Fer. Opleidingsvergoeding en dat percentage.

Wijnaldum maakt niet zo uit. Die speelt toch bagger. Dus die zal wel nooit voor een groot bedrag verkocht worden :+

15. Seh

Seh Guest

Liverpool betaalt wel joh. :+

Overigens is dit wel een vrij betrouwbare bron, hij zei ook 1 week voordat er iets van Pelle bekend was dat Feyenoord met hem bezig was om hem voor 4.5 jaar te laten tekenen. Voor een achterlijk salaris, dat wel. :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    1 miljoen? Is wel erg veel. Hoorde zelf 3 ton. ton

17. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    4 ton zou inderdaad het percentage zijn omdat die de opleiding van feyenoord heeft gehad (4%)

Daarnaast is nog een extra doorverkoop clausule en die zou 10 a 15% zijn

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  19. Seh

Seh Guest

Bazen doek. :cool:
    Alle wedstrijden van Feyenoord op het hoogste niveau staan erop.

20. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is mooi, komt dan neer op 4 ton opleidingsvergoeding + 15% van n kleine 5 miljoen = zeg maar 7 ton. 1,1 miljoen euro voor Feyenoord, altijd goed.

Deel Deze Pagina