1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Die Siemenn postte is inderdaad mooi. De rest is graflelijk.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Lachwekkend. Dat Vermeer gewend is om mee te voetballen wilt niet zeggen dat het altijd geweldig gaat, en dan druk ik het nog zacht uit..
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Vind het niet zo verwonderlijk dat ze op 'een shortlist' staan, maar de kans dat iemand als Reina of Courtois naar Barça zal gaan is een stuk groter dan Vermeer of Vorm.

    Ik zou van de namen in dat bericht altijd voor Reina kiezen. Als de keuze zou gaan tussen Vermeer of Vorm zou ik op dit moment zeggen: Vorm. Die is verder en zou probleemloos bij Barça aan de slag kunnen volgens mij. Vorm is gewoon een goede en betrouwbare doelman.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al ontkracht. El Mundo Deportivo vermeldt VI als bron, dat voor zover ik weet helemaal niets over een transfer van Vermeer/Vorm naar Barca heeft gezegd.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, ik vind Vermeer veel te wisselvallig presteren. Kan soms een prima wedstrijd keepen, maar verneukt het dan weer door een blunder.

    Courtois zie ik ook veel toekomst in! Vond hem bij Genk echt zeer goed en betrouwbaar.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Shin David, denk dat ze dit bericht als bron hebben gebruikt, en het wat aangedikt hebben.

     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Valdes is echt een dramakeeper, dus waarom niet? Het valt alleen niet op omdat hij bij zo'n goed team speelt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Vermeer past prima bij Barca. Die hebben helemaal geen keeper nodig.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden eigenlijk David Meul moeten halen ofzo. Als statement.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik zou me doodschamen als Vermeer keeper wordt bij Barca(ook al is het niet aan de orde), als ie dan flikt wat ie toen tegen Utrecht deed zou ik mezelf nooit meer in Spanje durven te vertonen..
    Vermeer bij Barca :lol:, goede keeper voor Ajax op dit moment maar als het even kan moet Ajax ook naar iets beters zoeken.. Maar daar liggen imo nu niet echt de prioriteiten eerst maar is een goede echte spits en een stevige VM/CV
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    [yt]SraiB1SDiN0[/yt]

    Kan nooit slechter dan dat (en ja, ik kan nog een stapel meer van dat soort blunders plaatsen). :lol:
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Haha nee klopt maar dat hoeft niet te betekenen dat ze een slechte keeper moeten vervangen door een iets slechtere keeper ;)
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Tja, de beste opbouwende keeper met een fluwelen traptechniek is toch echt Stekelenburg. Als dat hét criterium is moeten ze hem halen.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    [yt]ldHwst4qiGU[/yt]

    Tegenstander niet altijd bijzonder goed, maar ziet er toch zeker niet verkeerd uit hoor! :D Wat foutjes vooral tegen CSKA maar dat zie ik vooral als jeugdigheid. Vanavond maar Ajax - Chelsea kijken om 19:00
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kut dat er morgen 3 topwedstrijden op één tijdstip zijn...

    Arsenal - Liverpool > 20:45
    Barcelona - Real Madrid > 21:00
    PSV - Feyenoord > 20:45

    :mad:
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Fuck al die kneuzen. Beste keeper (samen met Casillas, Buffon en Ed) die ik gezien heb is deze man:

    [yt]mMnXWWBOwYM[/yt]
    Die redding op dat schot van Messi blijft echt zó weergaloos <3

    - Beste reflexkeeper die ik ken
    - Voetballend uitstekend
    - Zieke penaltykiller
    - Dat hoge ballensyndroom dat 'm in Nederland door Wesley is aangepraat (op basis van één moment :emo:) is bullshit
    - Enige waarin ie echt minder is (en ook pas de laatste twee jaar) is het verwerken van schoten die hij niet altijd goed naar de zijkant verwerkt

    Deze man heeft zo ontiegelijk veel punten gepakt voor Inter.

    Voor weinig op te halen bij QPR.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Bij QPR 2e kracht :9


    Weet iemand al iets van Fer? Heb een weddenschap mbt zijn 'aanhouding'.. Ferkrachting is al gekozen. Vechtpartijtje doen?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is dat een 'ernstig delict' ? Dan moet je al iemand echt zwaar mishandeld hebben toch?
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    - misdrijven tegen de veiligheid van de staat (aanslag tegen de koning, staatsgreep, schending staatsgeheimen, enzovoort).
    - bepaalde misdrijven tegen de koninklijke waardigheid (aanslag op leden van het koninklijk huis en aanranding persoon koningin).
    - misdrijven waardoor de veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht (brandstichting, vernieling waterkering, opzettelijke blootstelling aan radioactieve besmetting, enzovoort).
    - tegen het leven gerichte misdrijven (doodslag, moord, enzovoort), mensenroof of verkrachting
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Aha, daarom is ie laatst als beste keeper van de PL verkozen zeker :thumbs:
     

Deel Deze Pagina