1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tadic voor 8 miljoen, dat is ie sowieso niet waard. Het is ook absoluut niet of hij wekelijks uitblinkt en is iemand die voornamelijk teert op zijn voorzet. Die buitenspelers van Heerenveen vind ik persoonlijk beter. En John uiteraard.

2. Seh

Seh Guest

Cashen voor Tioté en Guidetti. Fer, Douglas, John, De Jong, Chadli in het veld lopen die allemaal miljoenen gaan opleveren. Damn, Twente heeft het goed voor elkaar.

3. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Cashen voor Guidetti?

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Voorcontract getekend. Als City 'm verkoopt gaat er ook wat geld naar Twente.

Die goal van Stoch die ze net bij VI lieten zien _O_

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dacht dat ze ~1 miljoen van City hadden gekregen om het voor contract te laten ontbinden. Of komt die percentage bij verkoop daar nog boven op?

6. Seh

Seh Guest

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Grappige foto. :)

Twente heeft wel een koopwoede gekregen. Ze hebben Ola John nog lopen en kopen Tadiç? Of ze speculeren op het vertrek van John, dat zou natuurlijk kunnen.

8. Seh

Seh Guest

Tadic - De Jong - John
    Ga er vanuit dat Chadli weg gaat deze zomer.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    En Verhoek dan?

10. Seh

Seh Guest

Op de bank he.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, lijkt me niet dat ze hem hebben gehaald om de bank warm te houden.

12. Seh

Seh Guest

Want? Een goede bank is niet verkeerd. Zie Ajax dit seizoen. ;)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je met vleugels wilt spelen heb je minstens 2 spelers nodig die dat goed beheersen. Anders moet je bij 1 enkele blessure al je systeem aanpassen of daar iemand neerzetten die niet geschikt is voor die positie.

Helemaal als je in de jeugd geen aankomende vleugelspelers hebt rondlopen

En als ik heel eerlijk ben vind ik verhoek nou ook weer niet zo goed dat hij geen tweede viool kan spelen achter John.

En daarnaast, wie weet wat er allemaal nog meer speelt bij Twente. Misschien hebben ze al kopers voor Bahjrami , Chadli en John. Weten wij veel

Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, die doen nog mee om de titelstrijd terwijl een handvol basisspelers geblesseerd is. ;)

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Eens met Seh, vind Verhoek een hele logische 2de rechtsbuiten. Slim gehandeld van Twente, dat had Ajax ook wel mogen doen in de winterstop.

16. Seh

Seh Guest

Cool, maar dat is dus niet echt relevant in deze discussie. Een goede bank is heel erg belangrijk en met Verhoek voor de buitenkant zit dat wel goed. John, Verhoek, Chadli én Tadic. Man, alle vier zijn ze beter dan de buitenspelers van zowel Ajax als Feyenoord. :'-( Alleen PSV heeft nog Mertens die misschien beter/ even goed is. Eigenlijk heeft Twente op dit moment imo veruit het beste materiaal, nu ik PSV zo af heb zien gaan. Zonder Strootman en met die Canadees is het niet veel op het middenveld.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Jij reageerde met een knipoog, vandaar dat ik dat ook deed. ;) <<<<

Een goede bank is idd belangrijk. Alleen Verhoek lijkt me echt niet een type speler die graag de bank warm houdt. Die had dan gewoon beter bij ADO kunnen blijven en bovendien is dat een gemis voor de Eredivisie als hij niet veel speelt. Chadli speelt erg wisselvallig dit seizoen en wordt volgens mij meer op '10' gezet dan op de flanken.

Overigens is het natuurlijk afwachten hoe de selecties van de top5 er volgend seizoen gaan uit zien. Ajax zal verwacht ik wel Narsingh halen en als Boerrigter en Siggy weer terug zijn dat een voorhoede die kan wedijveren met die van Twente.

Tadiç - L. de Jong - John versus Boerrigter - Siggy - Narsingh.

18. Seh

Seh Guest

Dan zou ik alsnog voor de Twente voorhoede kiezen. :+ Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Narsingh nog naar Ajax gaat, zeker niet als hij mee gaat naar het EK. Als hij wel komt krijg je wel een lekker dure bank weer bij Ajax, met naast Theo ook nog Sulejmani.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk dat die voorhoedes dan aardig gelijk zijn. IMO is Boerrigter beter dan Tadic (Ben niet erg gecharmeerd van zijn spel). Sigtorsson en De Jong ligt gelijk, beide andere kwaliteiten en John vs Narsingh.. Lichte voorsprong John.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laten we eerst maar Sulejmani verkopen. Ik hoop niet dat ze serieus zijn contract willen verlengen. Plaats hem maar op de transfermarkt en zie maar wie er komt bieden.

Deel Deze Pagina