De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Sprak hem vorig jaar en toen was hij bijna naar Duitsland.
    Daarnaast vind ik Utrecht geen stabiele subtopper.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    In Nederland kan ik het lastig beoordelen, maar als je zo de topclubs internationaal eens doorneemt denk ik dat ze allemaal wel redelijk dichtgetikt zitten.

    Misschien dat Milan nogmaals probeert om Kaká binnen te hengelen? Fulham nog wat zaakjes. Ik vind het lastig inschatten verder. Maar er zal ongetwijfeld nog een en ander gebeuren :cool:

    Altijd leuk, die laatste dagen. Straks er eens goed voor gaan zitten :+
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Met spelers als Toornstra willen ze daar denk ik wel naartoe. :)
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Thijs Slegers gokt op een voor AZ niet te weigeren bod van PSV: 7.5 miljoen + 25% doorverkooppercentage.

    Zou echt belachelijk veel zijn. Als PSV Maher voor meer weet te verkopen, laten we zeggen 15 miljoen als voorbeeld, dan krijgt AZ nog eens 3.75 miljoen daarvan. Samen dan 11.25 miljoen.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waarom wil PSV zo graag Maher eigenlijk? Sure hij is een talent etc, maar zeg niet dat jullie niet al genoeg aanvallers hebben rondlopen :9.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maher is een middenvelder

    En het idee is dat we Maher nu al binnen halen met het oog op de aankomende zomer waar veel middenvelders gaan vertrekken. Als je Maher dan in de zomer nog wilt kopen, heeft hij meer interesse (bij een goede tweede seizoenshelft). Daarnaast missen we op het moment genoeg wedstrijden een middenvelder met Van Bommel en Strootman door de schorsingen + Wijnaldum is poep, dus die mag vervangen worden.

    Daarnaast vertrekt Strootman hóógstwaarschijnlijk in de zomer. Die moet opgevangen worden door een andere goede speler, want Strootman is dé baas op het middenveld van PSV. Ook Engelaar en Hutchinson vertrekken. Van Bommel is nog geen zekerheidje of hij blijft vanwege zijn fitheid.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Maher is gewoon een moderne '10'. :) PSV is wel weer wanhopig bezig. Wintertransfers moeten bovendien altijd worden ingepast in een al draaiend elftal. Of dat nu de kwaliteit van het voetbal direct omhoog brengt, betwijfel ik.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Een 10 die ook zeker op de controlerende positie kan voetballen. Dat is het fijne aan Maher. Het is een toptalent die zowel Van Bommel of Strootman kan vervangen bij blessures/schorsingen, maar ook PSV kan verlossen van Wijnaldum.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maher is niet een speler die opstaat als het team niet draait. Schiet PSV dus niets mee op.
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wijnaldum is precies het type speler die ze bij Feyenoord nu missen volgens mij. Zat gisteren te kijken naar die wedstrijd en die Immers is 3x drama. Als je daar een type Wijnaldum neerzet heb je een veel dynamisch elftal.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Klopt. Immers is niet balvast en mist denkvermogen en daardoor snelheid. Die man heeft een oke shot en kan goed koppen, maar daar blijft het bij.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Fulham. 8)
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mag het, wat een verschrikkelijke voetballer.
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat me stoort aan PSV is dat ze momenteel de enige club zijn in de eredivisie dat constant geld over de balk gooit. Ajax kon er ook wat van dat klopt maar daar zijn ze ondertussen al lang van afgestapt. Als PSV ook eens besluit om niet meer dan 5-6 miljoen te bieden voor spelers uit de eredivisie dan zullen de kleinere clubs wat meer moeite doen en de prijzen aanpassen omdat ze 1. geld nodig hebben 2. ze spelers hebben die nog niet naar het buitenland durven/willen en dus eerst bij de top van Nederland willen meedraaien. Moet je kijken hoeveel macht je dan hebt tegenover de kleinere clubs.

    PSV maakt het zichzelf moeilijk.


    Soms moet je een speler gewoon aan je voorbij laten gaan hoe jammer het ook is. De winst die je op Maher gaat maken gaat heel klein zijn, je koopt hem nu voor 8-10 miljoen en hij vertrekt over een paar jaar voor 12-16 miljoen.



    Waarom halen ze niet Gouweleeuw of Viergever of beide?
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Enoh verkopen en nog effe snel Maher halen. Als Eriksen komende zomer vertrekt kan je dat gaatje financieel toch wel weer dichten.

    :+

    Best een leuk middenveld met Fischer en Maher.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Belachelijk, Fulham.

    Beckham waarschijnlijk naar PSG. 8)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    En waarom stoort dat je precies?
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Kunnen ze Sulejmani ook niet kopen?

    Zou het trouwens wel jammer vinden als Enoh weg gaat
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Kunnen ze Sulejmani ook niet kopen?

    Zou het trouwens wel jammer vinden als Enoh weg gaat
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Omdat ze de prijzen op die manier hoog houden.


    Als Ajax/PSV/Twente/Feyenoord/... allemaal besluiten om niet meer dan 5 miljoen uit te geven aan een speler welke keuze hebben de kleinere clubs dan als hun speler per se een overstap wilt maken maar ondertussen wel in Nederland wilt blijven?


    Langs de andere kant ben ik ook geen fan dat de grote clubs de kleine clubs beroven van hun spelers en daarvoor moeten ze ook de marktconforme prijs betalen.
     

Deel Deze Pagina