1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vanavond 12.00 NL'se tijd, een uurtje later in Engeland en volgens mij een week later in Rusland.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jaja Djuricic, hoppetee, halen die kerel _O_

3. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Met hem erbij wordt je gewoon 3x op rij kampioen hoor. :D

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Oh zo snel al :eek:, dacht nog een paar dagen maar leuk altijd zo'n laatste dagje!

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Verklaar je nader a.u.b.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op Djuricic, kom naar Amsterdam!

7. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik dat ze meteen finbogason er bij op pikken.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heerenveen laat Djuricic niet zomaar gaan. En Ajax zou toch geen hoge bedragen meer betalen voor spelers?

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk sowieso dat ze pas een vervanger halen als Siem of Eriksen weg zijn. Kopen wordt alleen gedaan als het echt nodig is of als het een buitenkansje is. In de ogen van de technische staf zal hij vast niet nodig zijn; met de terugkeer van Babel en Sigthorsson hoeft Siem niet meer in de spits en kan die terug op het middenveld. Dan heb je Schöne, Siem, Eriksen en Serero voor de half-posities. Op zich zou daar van mij nog wel Djuricic bij komen, maar in het huidige hand-op-de-knip-beleid zie ik het gewoon niet gebeuren dat er miljoenen voor hem worden neergelegd. Van een buitenkansje is derhalve ook niet echt sprake, Heerenveen is nou niet echt een soepele onderhandelaar gebleken voor ons op de laatste dag vd transfermarkt.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Mijn punt was dit: een club als Heerenveen heeft minder macht in een situatie wanneer een speler weg wilt (Narsingh bij Hveen) wanneer deze speler enkel en alleen naar een top club wilt in de huidige competitie EN wanneer de topclubs hebben besloten dat ze niet meer dan x miljoen euro op tafel leggen.

Dat betekent dus dat de clubs het onderling niet met elkaar overeenkomen, dus geen transfer. Komt een club als Fulham op de proppen en zij bieden het bedrag dat Heerenveen vraagt dan heb je het probleem dat Narsingh niet naar die club wilt omdat hij de tussenstap wilt maken bij de Nederlandse top en dan heb je een impasse.

Ik krijg opeens een déjà-vu alsof ik dit al eerder heb gepost.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ook nog eens een keer op zijn verjaardag :) leuk voor die jongen want slecht deed hij het bij ajax niet, maar dan moet je wel kunnen spelen wil je groeien.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe duur denk je dat hij is? Hij is straks transfervrij. Heerenveen heeft het financieel niet makkelijk (dat is bekend) en Ajax kan, als ze Enoh verkopen, echt wel 3 miljoen missen. Lijkt me dat hij zoiets moet kosten.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk eerder richting de 5 miljoen. Djuricic is hét pareltje van Heerenveen, die laten ze niet voor maar 3 miljoen vertrekken.

Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Djuricic is wel meer dan 3milj denk ik hoor

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou trouwens ook nog kunnen dat Frank hem op rechtsbuiten wil zetten, hij geilt nogal op van die valse rechtsbuitens. Geen idee of hij dat kan. Vind Djuricic sowieso niet echt duidelijk op één positie in het Ajax-systeem passen.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De vraagprijs was in ieder geval, terecht, 6.5 miljoen.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vind dit best een buitenkansje.

1. Een concurrent gaat er anders waarschijnlijk mee vandoor.
    2. De kans is héél groot dat we in de zomer zowel Eriksen als Siem kwijt zijn.
    3. Hij is niet heel duur
    4. Het is gewoon een hele goeie speler met karakteristieken die we nu niet hebben (op misschien Fischer na)

Halen die vent :)

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik dacht dat ze 6.5 miljoen vroegen. :)

Geen idee wat Enoh waard is maar Fulham biedt echt geen 4-5 miljoen, eerder rond de 2.5 miljoen.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie Twente hem wel halen als Ajax het niet doet. Vind het echt een speler voor hun.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Heerenveen wel akkoord gaat met 4M.

Deel Deze Pagina