1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Wat is zijn salaris nu bij Ajax? Zal niet weinig zijn, benieuwd of er veel clubs serieus geïnteresseerd zullen zijn in hem.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik geloof 1,8 bruto. :emo:

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelfs ik heb er slapeloze nachten van.

4. Seh

Seh Guest

De tering. 8)
    Misschien wil Jol hem wel?

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou ik het liefst Twente hebben als voorhoede. Vind Tadic zeker niet minder dan Boerrigter; iets minder snel, minder hard schot, maar wel veel betere pass/voorzet in de benen en beter tweede been.

Luuk tegen Siggy; zeer zeker Luuk, in vele opzichten beter dan wat Siggy tot nu toe heeft laten zien (niet veel). Moet zich nog echt gaan bewijzen, terwijl Luuk de Jong dat nu al vaak heeft gedaan.

John tegen Narsingh; John is veel completeren Narsingh, die eigenlijk alleen kan rennen. Zou ze beide wel bij PSV willen zien hoor :+

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Echt niet normaal inderdaad, hopelijk raken ze Sulejmani kwijt.

Siggy liep lange tijd 1 op 1 voor zijn blessure. Die jongen komt er wel.

Boerrigter-Siggy-Narsingh is overigens wel een lekkere voorhoede IMO.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  7. Seh

Seh Guest

Lange tijd? Hoeveel wedstrijden heeft hij mee gedaan? 7?

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Niet zo heel veel :+. Maar het was zeker een goede start, laten we het daar ophouden.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    8 wedstrijden, 5 doelpunten om precies te zijn.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben ik het niet mee eens, Boerrigter heeft op Tadic na de beste voorzet van de eredivisie. Als hij daarnaast ook nog sneller is en een beter schot heeft dan Tadic, dan mag je wel concluderen dat Boerrigter beter is. Verder vind ik Tadic ook veel meer een linkshalf en een buitenspeler.

11. Seh

Seh Guest

Niet echt bijzondere cijfers als je het met mij vraagt.
    Als hij 4*5 = 20 goals in 32 wedstrijden.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat kan je dan ook echt zo even uitrekenen :lol:.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    20 goals is prima als hij voor de rest goed meevoetbalt en anderen ook in staat stelt om te scoren. We heten niet allemaal Huntelaar :+

14. Seh

Seh Guest

Jij beweerde dat hij heel lang, bijna 1 op 1 liep. Valt wel mee dus. ;)
    Die berekening is gewoon even een indicatie dat hij het helemaal niet zo heel bijzonder deed.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Scoreboard journalistiek pur sang. Siggy is een redelijk complete spits met een neusje voor de goal. Goede spits, Luuk is wel beter verwacht ik.

@Siemenn, Narsingh kan alleen rennen :emo: ga naar huis en houd je mond alsjeblieft.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wel is het zo dat ze bij Ajax veel meer verschillende doelpuntenmakers hebben rondlopen. Het is niet alleen de spits die de doelpunten hoeft te maken. Sulejmani is topscorer met 11 doelpunten en toch hebben ze in totaal al 63 doelpunten gemaakt. Oftewel, 52 doelpunten door verschillende doelpuntenmakers, waarvan er niet één een groter aandeel heeft dan Sulejmani. Per wedstrijd scoren andere mensen en dat vind ik wel bemoedigend.

Ik heb de statistieken er gelijk maar even bij gezocht: http://www.vi.nl/Teams/Ajax.htm?dbid=343&typeofpage=84139

2 van de 63 doelpunten waren een eigen goal, de overige goals zijn gemaakt door:
    Sulejmani 22 gespeeld, 11 goals
    Bulykin 15 gespeeld, 8 goals
    Siggy 8 gespeeld, 5 goals
    Eriksen 24, 5
    Janssen, 20, 5
    Siem, 19, 5
    Vertonghen, 21, 5
    Boerrigter, 13, 4
    Ebecilio, 15, 4
    Lodeiro, 12, 2
    Vd Wiel, Alderweireld, Ozbiliz, Ooijer, Lukoki, Klaassen en Anita hebben er allen 1 gemaakt.

Kortom een elftal aan doelpuntenmakers. Ze zijn dus niet echt afhankelijk van de spits voor de goals. Natuurlijk komt dat ook door alle blessures, want we hebben dit seizoen volgens mij alleen nog niet Ooijer in de spits gezien. :+
    Ajax moet in de zomer een buitenspeler (Narsingh) aantrekken en een goede verdediger. Meer is er niet nodig.

Als je naar Twente kijkt daarentegen: van hun totaalaantaal van 65 zijn er al 30 gemaakt door Janko (10) en L. de Jong (20). Ben benieuwd of ze nog steeds zo productief zijn als L. de Jong bijvoorbeeld wegvalt door een blessure. Dan is het leuk dat je volgend seizoen Tadiç en O. John en Verhoek hebt, maar dan zal er toch ook een vervanger moeten zijn voor L. De Jong. Dat is Plet zeker? :+

Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  17. Seh

Seh Guest

Ajax moet sowieso nog een spits halen als die dikke Rus niet blijft.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat lijkt me Plet. Nog zo'n goede aankoop.

Vond hem bij Heerenveen - Heracles erg sterk. Verdedigers hadden de handen vol aan hem, en daar kunnen een Ola John, Tadic e.a natuurlijk lekker van profiteren

19. Seh

Seh Guest

Twente is gewoon ontzettend goed bezig. Volgens Derksen gaan ze als ze kampioen worden het stadion vergroten naar 44,000.

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, dat zei iedereen ook van PSV afgelopen zomer. :+

Ik beaam zeker dat ze goede aankopen doen, maar vroeger gaven ze geen 8 miljoen uit aan één speler. Bovendien is dure aankopen doen absoluut geen garantie op een kampioenschap, kijk maar naar, andermaal, PSV. ;)

Deel Deze Pagina