1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Frank de koerier _O_.

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Die opmerking over dat handballen, altijd de topsporter :lol:

3. Seh

Seh Guest

:D

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als hij dezelfde gretigheid nou op het veld zou tonen. :+

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Whahah mooi

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Naar alle waarschijnlijkheid krijgt Siggy morgen een basisplaats. :cool:

Doe dan inderdaad Schone voor Poulsen en ze gaan lekker aanvallend spelen. :cool:

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En dan hopen dat ie heel blijft, zodat ie in de competitie voor de broodnodige doelpunten gaat zorgen.

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    En dat De Jong eindelijk eens gewisseld gaat worden.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Een van de belangrijkste spelers van Ajax van de laatste seizoenen wisselen? :+
    Je kunt zeggen wat je wilt over De Jong, maar hij is altijd belangrijk in de belangrijke wedstrijden van Ajax.

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    :thumbs:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja hoor, we gaan de captain even wisselen.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat niet, maar haal hem uit de spits.

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hij kan nauwelijks voetballen, dat breekt hem veel meer op op het middenveld, dus als het moet alsjeblieft in de spits. Buiten dat speelt ie meestal kut dus moet ie dan gewisseld worden. Bij alle clubs wordt de captain wel eens gewisseld.

14. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens, alleen er zijn geen/tot weinig alternatieven en Frank gaat Siem er nooit uithalen.

Ben heel erg blij als we deze zomer De jong voor 8-10 miljoen kwijt kunnen.

Ben bang dat Ajax het niet meer gaat doen maar anders Maher proberen te halen voor dat geld. Verder zie ik Kali graag komen voor de VM positie.

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maher moet je inderdaad niet voor zoveel geld halen, Kali überhaupt niet.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax mag komende zomer best wat geld kapot smijten anders. Als Siem en Toby vertrekken komt er ook wat geld in het laadje, dus dan moet dat best kunnen. Eriksen gaat waarschijnlijk ook.

Dan heb je sowieso twee AM's die je moet invullen. Eén daarvan wordt Fischer, waardoor er een plek op links vrijkomt. Dus een LA is nodig, een RA is nodig (Cuenca gaat weer weg), een AM is nodig (Serero vooralsnog en Schöne zijn net te licht), een VM is nodig (Poulsen is kut, de rest voldoet (nog) niet) en eventueel een vervanger voor Toby als er niemand uit de jeugd doorstroomt (Veltman en Denswil zijn wel opties natuurlijk, al moet je voor Denswil wat schuiven). Ik zie in Virgil Van Dijk nog steeds een ideaal toekomstig duo i.c.m. Denswil. Van Moisander ben ik nog steeds niet kapot.

Vermeer
    Van Rhijn Virgil Denswil Blind/Boilesen
    Maher Aankoop Fischer
    Aankoop Sig Aankoop​

Het gaat prijzig worden en ik zie ze uiteindelijk geen VM en nieuwe verdediger halen, maar zo zou ik het graag zien. Al het geld dat je binnenkrijgt voor Siem, Eriksen en Toby meteen weer investeren.

Laatst bewerkt: 13 feb 2013
  17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat Frank al heeft gezegd dat Fischer op termijn Eriksen zou moeten opvolgen, maar Fischer heeft in mijn optiek nog amper laten zien dat hij het op middenveld behoort te spelen. Vind het echt een pure aanvaller die helaas geen echte plek heeft in het Ajax-systeem.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm, vind hem juist erg balvast en heeft al een paar keer laten zien over een grote handelingssnelheid te beschikken (er staan me een paar combinaties met Eriksen voor ogen). Alleen positioneel weet ik het nog niet helemaal. Lastig in te schatten. Maar de belangrijkste kwaliteiten heeft ie wat mij betreft.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vergeet Andersen niet! En grote kans dat Meleg volgend seizoen ook bijsluit.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat zijn spelers die je volgend jaar rustig moet brengen en dan ook pas kunt zien of ze er wel echt klaar voor zijn. Imo heeft Ajax voor vertrekkende basis spelers op het moment niemand die de plek (voor een heel seizoen) kan opvangen.

Deel Deze Pagina