Bij Heerenveen was een of andere Servier geloof ik z'n zaakwaarnemer. Geen idee of het nog steeds zo is. Maar El Ham heeft natuurlijk die vreselijke Sigi Lens als zaakwaarnemer. Dat is pas echt een huichelaar.
Mooi interview met De Boer, vooral de uitleg die hij geeft over keuzes die zijn gemaakt. Kost allemaal tijd en het feit dat ze zoveel blessures hebben werkt in sommige gevallen mee en in andere gevallen tegen.
De drie EC1-finales van Ajax volledig op Youtube http://www.parool.nl/parool/nl/13/A...ube.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS
Wanneer is de loting van de cl? En ,e doen gelijk voor 2 rondes loten toch? Dat vind ik wel relax. Volgende week nog voetbal uiteraard. Maar dan op die vrijdG de loting?
Echt? Dat is echt heel goed nieuws! Hopelijk kan hij de laatste 5/6 wedstrijden weer in de spits staan. PSV is eind maart toch? Wellicht dat hij dan terug is? Zou echt super zijn! Eindelijk eens goed nieuws. Boerrigter is ook op de weg terug toch?
Met name Theo Janssen zal blij zijn met de terugkeer van Boerrigter. Naast alle Ajacieden. Bericht van nu.nl Overigens meld nu.nl ook dat Van Persie begeerd wordt door Manchester City.
Ben ik de enige die verwacht dat ze over een week weer een terugslag hebben? Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in, die zogenaamde fitheid.
Waarschijnlijk struikelt de 1, botst dan tegen de ander op en zijn ze vervolgens allebei voor de rest van het seizoen uitgeschakelt. Maar de hoop is er natuurlijk dat het allemaal goedkomt en we eindelijk weer spitsen hebben staan die ons gaan wegblazen.
Idem, de zogenaamde "Medische staf" bij Ajax is i.m.o. een wassen neus. Pas als ze echt 3 a 4 wedstrijden volledig hebben gespeeld ben ik er gerust op dat ze fit zijn.
Aldereweireld is sinds zijn blessure goed teruggekomen, Janssen heeft er al weer een hele wedstrijd opzitten. Denk dat het met hen ook wel goed komt, zeker omdat ze erg voorzichtig en behoudend zijn geweest met ze. Edit: Podolski voor 13 miljoen naar Arsenal komende zomer.