1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De Cruijff-revolutie gemist de laatste twee jaar?

2. Seh

Seh Guest

Nee.

Ik vind het echt hartstikke baas dat al die Feyenoord talenten uit de eigen jeugd komen vanaf jongs af aan en dus Nederlanders zijn. Dat geeft voor mij wel wat extra's, maar natuurlijk liever 10 Franse toptalenten dan 2 Nederlandse. :+

En die namen hebben Feyenoord en Ajax ook. Zo was Cabral een groot talent uit de jeugd, evenals zo'n Klaassen van Ajax watskebeurt met hem trouwens? Eerst zien dan geloven met die talentjes.

Ja, maar dat zijn ook geen echte jeugdproducten wat mij betreft. Daar had ik het over.

Beetje hetzelfde als wat ik hierboven zei.

Ik moet nog zien of de visie van Cruijff zo goed gaat uitpakken door overal maar oud voetballers neer te gooien. Je kunt ze er zelf wel allemaal in kunnen schieten, maar het is vooral zaak dat je je vak verstaat imo. In de media noemt men dan Feyenoord als voorbeeld, maar die vergeten vaak te vermelden dat er ook een hele hoop niet (top)voetballers rondlopen bij Feyenoord die wél belangrijk zijn voor de jeugdopleiding.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2013
  3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als er twee jaar lang voor een complete reorganisatie van de jeugdopleiding wordt gevochten, kan ook jij toch wel concluderen dat men niet blij is met de resultaten van de jeugdopleiding de laatste jaren?

En Cruijffs plan als 'wat oud topvoetballers neergooien' neerzetten vind ik eerlijk gezegd een belediging.

4. Seh

Seh Guest

Ah, ik wist niet dat elke Ajacied daar per definitie dezelfde mening daarover had, het spijt mij.

Dat mag.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    On a sidenote, Klaassen werd ook niet echt gezien als het toptalent, daarnaast is die nu nog revaliderende van een blessure.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    :lol:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Briljant:D

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch alweer 22 jaar. Heeft natuurlijk Eriksen voor zich en kwakkelt met zijn vorm na zijn blessure. En een gebrek aan vertrouwen gok ik. Jammer dat hij geblesseerd raakte want voor zijn blessure begon hij echt goed te ballen. Vorig jaar had hij vooral moeite met het aanpassen aan Nederland. In ieder geval goed nieuws dat hij waarschijnlijk bijtekent imo.

10. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt door de technische staf nogal getwijfeld aan de kwaliteiten van Depay. En ik geef ze geen ongelijk als ik hem zie spelen en zijn attitude zie

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zo verkeerd speelt hij toch niet?

Laatst bewerkt: 8 mrt 2013
  12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die is nog de rest van het seizoen out met een blessure. Zijn verhaal is bijna nog erger dan dat van Boilesen. Erg triest.

13. Seh

Seh Guest

Had De Guzman ook, 2 maal, kijk waar die nu speelt. Zo'n gozer kan gewoon nog vlammen.

En gratis weg lopen. :'-(

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Das waar, maar zo zijn er ook legio voorbeelden waarbij het niets meer werd. Maar goed, die gozer is mentaal wel sterk dus dat moet hem wel helpen in de revalidatie.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klaassen is sowieso geen topper.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    En dat heb jij vastgesteld op basis van die 3 wedstrijden die hij tot nu toe heeft meegedaan? Structureel meespelen is er nog niet bij geweest. Imo veel te vroeg om dat te stellen.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Vocht in zijn botweefsel toch? Erg triest.....

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dunno, maar het is een liesblessure die hij vorig jaar augustus heeft opgelopen....

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Voordat hij wat in het eerste meedeed waren er binnen Ajax genoeg mensen die er anders over dachten. Of alles wat ik heb gelezen is een leugen geweest, maar ik kan mij nog herinneren dat in een sportblad een paar jaar terug Klaassen als een van de grootste talenten werd gezien.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Rofl, Douglas uit de selectie gezet bij Twente. Hij heeft zich niet aan de 'afspraken' gehouden, whatever that may be. Goed bezig daar! :thumbs:

Edit: reden is een onprofessionele instelling... :lol:

Deel Deze Pagina