1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet dit beledigend zijn?

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ervaar je het zo?

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Absoluut niet.

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Di Canio was inderdaad qua gedachtegang geen symphatieke vent. Alhoewel ik bij het horen van de naam Di Canio ook aan dit moment moest denken.

Ook zijn afscheid vond ik tof om te zien. Ik bedoel hoeveel spelers gaan daadwerkelijk de tribune op na hun laatste wedstrijd.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True that, maar voor Di Canio heeft het natuurlijk óók een extreem-rechtse achtergrond. Hij staat bekend als groot bewonderaar van Mussolini.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die 3 man die het verzonnen hebben bedoel je, het gros van de Utrechters kotst op dat doek, echt te triest voor woorden.

7. Seh

Seh Guest

Ze zijn dan ook in elkaar gemept, dus wat dat betreft. :+

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mijn god, dat ze zich eens druk gaan maken om relevante dingen bij de KNVB. Omdat PSV een aantal debielen heeft die domme dingen heeft gedaan, gaan ze nu bij alles een vooronderzoek starten? Mertens wilt er voorlangs glippen en gooit z'n arm voor Rodney om ervoor te komen. Zelfs bij Studio Voetbal hebben ze het niet laten zien, terwijl ze daar de minste overtredingen al als belachelijk en rode-kaart-waardig bestempelen.

Zal je zien dat Mertens geschorst gaat worden voor PSV - Ajax. :emo: Je moet als prof ook niet zo dom zijn om zo met je arm te slingeren, tering zeg, dan weet je gewoon dat de KNVB je gaat nachecken. Wat spelen er simpele zielen bij PSV. :'-(

Ik vraag me nog steeds af waarom Mathijssen na die beuk (10x zo lomp) niet onderzocht is.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Die kut KNJB ook. :+

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is ook gewoon hartstikke dom van onze spelers, keer op keer zorgen ze ervoor dat de KNVB een vooronderzoek kán starten. Godverdomme man.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dries denkt daar niet bij na want normaal gesproken raakt hij de tegenstanders dan hoogstens in de maag. Stomme pech dat hij nu net Rodney tegenover zich had

12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ach, Mertens laat zich toch nooit zien in de grote wedstrijden. Mis je niks aan.

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol:

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Het is toch ook een autist, niet normaal :lol:

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :+

Is toch echt de MvP van PSV met 13 goals en 14 assists dit seizoen. Alleen Bony (26g + 5a) heeft er in het totaal meer. Maar inderdaad: Mertens speelt sowieso de laatste weken al enorm slecht, niks lukt meer.. maar dan toch scoort hij weer zaterdag én geeft hij een assist. Echte momentenvoetballer die periodes geweldig spel afwisselt met dramatische vertoningen.

16. Seh

Seh Guest

Is toch gewoon een elleboog Siemenn?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Toch zou ik er als PSVer denk ik rouwiger om zijn als je Toivonen weer moest missen. Dat vind ik nou wel echt een speler die er wel staat als het moet (de klootzak :+) Al baseer ik dat eigenlijk helemaal nergens op :+

Als ik dat gifje zo 3,4,5 keer bekijk zeg ik ook Ja. Die arm heeft daar helemaal niks te zoeken. Die steekt hij puur uit om de tegenstander op te vangen.

Mag hij best voor bestraft worden. (maar aan de andere kant, dit gebeurt natuurlijk wel veel vaker)

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Op de beelden die je bij Studio Voetbal zag, lagere beelden vanaf de zijkant leek het alsof hij zich ervoor wilde wurmen en zijn arm daarmee in Sneijders gezicht plantte. Op deze .gif lijkt het alsof hij al van dertig meter aan komt rennen met z'n elleboog op (Sneijders') hoofdhoogte.

Maar inderdaad, pure elleboog (lijkt het hier). Mening deels aangepast; domheid van PSV'ers blijft hetzelfde natuurlijk. Stelletje klojo's zorgen ervoor dat we geen kampioen worden.

En inderdaad Delphiki, dit gebeurt 20x in een Willem II - NAC.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat het veel vaker voorkomt is waar, maar dat doet niets af aan deze overtreding natuurlijk. Het zegt hoogstens iets over het niveau van de scheidsrechters. :+

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat het vaak voorkomt is 'erg' natuurlijk, maar het wordt gewoon amper bestraft. Zie Van Rhijn vorige week die een lompe elleboog uitdeelt (veel duidelijker dan die ga je ze niet krijgen), of Guijs oid. bij Willem II die als een debiel tegen Gillessen (met masker) oploopt. Of Mathijssen die een beuk uitdeelt aan Lens.

Als de KNVB eens consequent wordt, zou het een hoop ergernis schelen.

Deel Deze Pagina