Het was inderdaad al pijnlijk genoeg om te zien hoe de verdediging en de keeper zes maal alles deden wat ze niet horen te doen.
Ondanks het verlies van PSV zijn we Oekraine voorbij op de coefficientenlijst. Dit zal dan ook onze hoogste plek blijven. Rusland en Frankrijk hebben allebei van die rijke mensen die miljoenen investeren in de clubs en Portugal heeft met die 4 standaard clubs gewoon teveel kwaliteit.
Frutten. Jammer dat PSV zulke goede spelers kon komen van de zomer, anders hadden ze nu echt niet gestaan waar ze nu stonden.
Slechts een kwestie van tijd dat we Rusland inhalen, omdat hun goede resultaat van 07/08, waar ze ruim het dubbele van Nederland aan punten binnen haalden, volgend jaar wegvalt. http://www.vi.nl/achtergronden/UEFA...entenranglijst-Nederland-Oekraine-voorbij.htm
Rusland zijn we praktisch al langs en in het huidige seizoen doet nederland alleen onder aan Engeland en Spanje. Ik zie Twente chronisch goed presteren in Europa en met 3 sterke clubs waarvan 2 in de EL zeker omhoog kijken, richting Frankrijk en/of Portugal
Lijkt me dat Vertonghen wel weggaat. Weet verder niet wat ik er van moet vinden. Ze kunnen imo beter Virgil van Dijk halen. Viergever vind ik ook een rustige verdediger. Speelt een goed seizoen bij AZ.