De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Dit haalt heel de snelheid uit het spelletje, krijg je mourinho's die last minute ineens dat ding gaan gebruiken en zo. Ik zou dan eerder gewoon een vierde official willen zien die op de tv mag kijken en dit door mag geven. Vrijetrappen ben ik het niet mee eens, is prima zo wat mij betreft.
    Die shoot-outs zijn wel tof inderdaad.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je kunt dit natuurlijk invullen op een manier die het beste bij de sport past, maar de regels an sich vind ik heel veel bijdragen aan de snelheid van het spel (de mogelijkheid om een vrije trap direct te nemen: dit hóeft natuurlijk niet!), eerlijkheid van het spel en de precisie van de arbitrage. En shoot-outs behelsen natuurlijk veel meer aspecten van het voetbalspelletje dan het nemen van een penalty :)

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    'Guardiola kan met Bayern niet zo spelen als met Barcelona'
    Woensdag, 20 maart 2013 om 16:38

Franz Beckenbauer tempert de hoge verwachtingen in München. Bayern is dit seizoen al ongenaakbaar en met de komst van Josep Guardiola zal de superioriteit van der Rekordmeister alleen nog maar verder toenemen, zo is de verwachting. De erevoorzitter trekt echter aan de rem. “Ik weet niet wat hij precies van plan is, maar met Bayern kan hij niet zo spelen als met Barcelona.”

Volgens Kaiser Franz ontbreekt het Bayern aan de spelers die het zogeheten fútbol tiki taka van Barcelona mogelijk maken. “Wie moet dan bijvoorbeeld de rol van Lionel Messi op zich nemen? Daar is er echt maar een van. Een Xavi, een Andrés Iniesta, dat soort spelers hebben we nu eenmaal niet”, zei Beckenbauer tijdens een pr-bijeenkomst.
    Spelers als Franck Ribéry, Arjen Robben en Thomas Müller hebben weer andere kwaliteiten, meent de voormalig wereldkampioen. “Of wil je soms dat Ribéry stopt met zijn dribbels en alles kort gaat spelen? Dat gaat niet. Als dat de plannen zijn, dan moet de club hem maar meteen verkopen”, besluit Beckenbauer.

Voetbalzone.nl

Der Kaiser heeft groot gelijk. Bayern speelt geweldig voetbal, lekker direct en een stuk opportunistischer dan Barça. Ben wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ...

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Geweldige club met een geweldige spelopvatting en een stel rijke investeerders (familie Della Valle), maar als ik Clasie en Feyenoord was zou ik voorlopig de boot nog even afhouden. Hij moet toch wel nog wat langer in NL blijven om dan een stap hoger te kunnen grijpen.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Zou ik graag zien :)

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, moet 'ie eerst maar is echt fit worden. Sinds zijn komst nog weinig laten zien.

8. Seh

Seh Guest

[yt]V1UZoEFUncc[/yt]

''Wat mij betreft over 10 jaar nog steeds bij Feyenoord'' _O_ Zou dat effe lekker zijn.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem in de minuten dat hij speelde vaak wel dreigend en hij liet leuke acties zien. Hopen dat hij snel weer fit wordt, dit oppakt en ditmaal ook laat renderen. :thumbs:

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hopen dat ie een keer z'n man voorbij komt en misschien zelfs een voorzet geeft. Dat heeft ie bij Barça waarschijnlijk nog nooit gedaan.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je ziet wel aan hem dat hij een hele goede techniek heeft. Ben benieuwd of hij nog wat kan brengen. Lijkt wel timide, a la Ozbiliz.

12. Seh

Seh Guest

Boëtius naar huis, last van een bovenbeen blessure. :mad: Hoop dat het mee valt. Hoesen is zijn vervanger.

13. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Uit voorzorg naar huis. Zal wel meevallen dus. Nog mensen naar Nederland-Estland vanavond? Ik wel :).

14. Seh

Seh Guest

Vroeger vond ik het leuk, nu erger ik mij alleen maar als ik naar Oranje ga. Tijdje terug nog in De Kuip en toen besloot ik niet meer te gaan, misschien ooit nog eens bij een eindtoernooi dan.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als hij volgend seizoen bagger presteert moet hij van het gros (en daarmee bedoel ik niet persé jou) weer oprotten.

Zie daar het opportunisme binnen het voetbal.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel vet zijn als Ajax 10-15 jaar Frank de Boer heeft, en Feyenoord Koeman. Maar inderdaad, voetbal blijft voetbal. Als het slecht gaat mogen ze weg. Of als de trein komt, gaan ze zelf wel weg.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Al moet wel gezegd worden dat zowel Koeman als FdB erg gelukkig lijken te zijn in hun huidige rollen/functies. Dat is ook wat waard. Bovendien hechten ze volgens mij allebei wel waarde aan het leven van hun gezin en continu in het buitenland bivakkeren hoort daar niet bij.

Het zou dan puur de sportieve uitdaging moeten zijn. Frank zie ik niet zo snel Ajax verlaten. Eigenlijk alleen als Barça aan de deur klopt, maar dan nog niet zomaar.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Koeman ook alleen naar Barcelona zou willen. Maar de vraag is ook, als dalijk het halve team verkocht wordt, vind Koeman het dan nog steeds zo leuk?

Je weet het nooit in het voetbal. Maar het idee lijkt me wel gaaf. Twee oud top-voetballers in de Ferguson rol bij Ajax en Feyenoord.

19. Seh

Seh Guest

Klein verschil is dat zolang hij in de top 4/5 eindigt hij het met dit budget gewoon naar behoren doet natuurlijk. Als Feyenoord dit seizoen vierde eindigt is het nog steeds een goed seizoen, heel je kern verkopen en je duurste aankoop was Lex Immers (al word hij pas deze zomer officieel overgenomen). :lol:

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Kun je hem niet teruggeven? :+

Hoe heet die andere gast die ook op de 10 kan spelen/op immers zijn positie? Kan niet op zijn naam komen.

Deel Deze Pagina