1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Qatar, dat land waar ze een WK willen organiseren en waar de FIFA vuistdiep in de anus zit? Ik denk 't niet :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    :cool:

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Doen, om vervolgens Maher proberen te halen voor <10 miljoen

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd, 20 miljoen is een geweldig bod.. meteen doen

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha, Liverpool. :lol:

Van mij mogen, maar al te graag. Enkel weet ik niet of dit de juiste beslissing is/zal zijn voor ze om hogerop te komen (terug aan de top). Met Coutinho op het middenveld, Eriksen, Suarez die hopelijk blijft, zouden ze iets kunnen voorstellen maar dan moeten er nog aankopen gebeuren.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Elke directeur springt een gat in de lucht als Liverpool zich meldt, die betalen altijd lekker :+.

7. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    twintig miljoen voor Eriksen 8)
    dat wanbeleid wil maar niet stoppen bij Liverpool.

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Strik erom en doen. Maher als vervanger zou fantastisch zijn maar denk dat dat niet gaat gebeuren gezien de vraagprijs en het huidige beleid.

Kwam via via bij dit filmpje terecht. Wat een bazentoernooi was dat toch eigenlijk zeg! Zoveel beleving, sfeer en emotie _O_ Ik raad overigens aan om de laatste 10 seconden te skippen als Nederlander :'-(

[yt]jxz6rNhUnj0[/yt]

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hmm ik dacht dat Eriksen wel positief tegenover een verlenging van zijn contract stond en langer in A'dam wilde blijen voetballen. Maar zo'n kans moet hij en Ajax niet laten lopen natuurlijk.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je twintig miljoen voor zo'n (over het algemeen) matige speler kan krijgen, moet je niet eens twijfelen.

11. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Eerder 12 miljoen met 8 miljoen aan bonussen voor succes, terwijl Liverpool waarschijnlijk voorlopig toch geen CL of titel haalt.

---

:+

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Supervet video van een erg mooi toernooi inderdaad!

Thnx for sharing :)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laat Liverpool en Chelsea maar tegen elkaar bieden. 20 miljoen zou natuurlijk geweldig zijn.
    Hier een prachtige video van Ajax, duurt 10 minuten. Zeker de moeite waard!
    http://vimeo.com/62106942

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Matige speler. Sjezus, jij spoort echt niet.

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Zeker mooi, maar.. Litmanen?!

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Aha, sterke one-liner, Sos. In het eerste jaar heeft hij ervoor gezorgd dat hij het etiketje van groot talent op z'n borst kreeg, maar dit heeft hij (niet alleen in mijn ogen) in de laatste jaren niet bewezen. Leuk hoor, die twee acties per wedstrijd dat het lukt. Maar daarmee red je het niet in de Premier League, zeker niet als je bekijkt dat het een slap jongetje (≠ man) is dat veel te vaak enorm nonchalant is en ieder duel op fysieke kracht verliest. Mooi, die paar duels waar hij erboven uit steekt, maar pijnlijker dat hij de helft van de wedstrijden het bloed onder de nagels van de Ajax-supporters uithaalt met z'n nonchalante gekut.

Maar toegegeven: hij is dit seizoen al iets vaker beslissend.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
  17. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    LOL

Hij vervult vooralsnog niet z'n potentieel en lijkt niet erg meer te groeien, maar dan nog is hij een speler die ver boven de middelmaat uitsteekt en in Nederland absolute top is. Denk dat als ie in een grotere competitie komt en z'n testikeltjes indalen, hij weer een deel van die verwachting zal gaan inlossen.

20 miljoen is overigens zelfs meer dan ik had verwacht. Ik geloof het dan ook nog niet erg. Ik zou al heel erg blij zijn met 14-15 miljoen.

En ik snap trouwens ook niet hoe Liverpool Coutinho én Eriksen gaat inpassen.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Potentie ≠ Prestatie. Talent identificeer je niet door naar huidige prestaties te kijken.

Talent hoeft niet altijd tot wasdom te komen, maar de potentie van Eriksen lijkt me toch niet heel moeilijk om te spotten. Elke wedstrijd weer zie je in bepaalde momenten dat hij meer talent in zijn grote teen heeft dan pak een beet een Siem de Jong, die zogenaamd zo vaak beslissend is. Ik ben de eerste om toe te geven dat Eriksen niet naar behoren presteert, helemaal gezien zijn potentie hoort hij in het rijtje van grootste talenten van de eredivisie. Noem het nonchalant, noem het naïef, dat maakt me niet zoveel uit.

Ik ben ervan overtuigd dat Eriksen een nieuwe omgeving nodig heeft. Dat hij toe is aan de volgende stap. In de premier league is dat naïeve voor je het weet eruit en met zijn handelingssnelheid en balbehandeling, gekoppeld aan het feit dat hij betere spelers om zich heen zal hebben die hem beter zullen begrijpen (vaak gezien dat hij te lang wacht op een pass omdat hij wacht op een bepaalde beweging van een speler, maar van een speler als Boerrigter hoef je natuurlijk niet veel te verwachten), denk ik dat Eriksen binnen afzienbare tijd nog grote stappen gaat maken. Dat gezegd hebbende vraag ik me af of Liverpool wel de juiste keuze is.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Eriksen een lastig geval. Zoals gezegd hier, intrinsiek gezien veel potentieel. Het feit dat het er te weinig uitkomt en het er te weinig uit blijft komen, is wel zorgelijk en om moedeloos van te worden. Hij blijft maar die momentenvoetballer.

Voor mij is het veels te voorbarig om aan te nemen dat een volgende stap hem daarin gaat helpen. Ik betwijfel of hij dan ineens zijn fletse, nonchalante houding kwijt is en dat betere voetballers om hem heen hem daarin gaan helpen (dan moet je sowieso niet naar de PL gaan trouwens met al die brekers op het middenveld, al gaat Liverpool nu wel in de goede richting). Dat hij niet bepalend zou kunnen zijn omdat hij aan de volgende stap toe is, is wat mij betreft de omgekeerde wereld. Je moet juist in Nederland eerst bepalend zijn (en dat is Eriksen nog niet geweest), voor je vertrekt. Anders ben je gewoon nog niet klaar.

Deel Deze Pagina