Ongeleid projectiel dat zijn potentie nooit heeft waargemaakt. Misschien dat het meer door sentiment wordt geleid bij mij, maar ik zie graag nog Chivu terugkomen. Totdat Boilesen/Denswil/Van Rhijn er klaar voor zijn.
Douglas moet je niet in je team willen op dit moment, ondanks zijn kwaliteiten. Hij kan best een balletje trappen maar zolang hij zich niet weet te gedragen moet ik hem niet bij Ajax.
Pff, Wielaert, Janssen.. Beide twee spelers die het niet goed doen of hebben gedaan bij Ajax IMO. En daarbij gaat Twente heel veel geld vragen voor Douglas. Viergever en Moisander zie ik ook niet zitten. Ik zit er echt niet op te wachten om die andere Eredivisie clubs te spekken. Want je weet dat wanneer Ajax komt ze allemaal de prijs omhoog gooien.
Dat is iets dat ik me al afvraag, daar hij bij Inter eigenlijk nooit meer centraal speelt. Daar is ie wel beter dan op LB, zeker voor Nederlandse begrippen omdat er minder accent ligt op het verdedigen en meer op het opbouwende vergeleken met de Serie A. In Italië vind ik hem in ieder geval matig at best, en ik twijfel enorm of hij aan Ajax nog wat zou toevoegen, behalve ervaring (dat is wel écht een pluspunt). Maar buiten de discussie over z'n kwaliteiten, kan ie elders gewoon nog een heleboel geld verdienen.
Als het dan een speler zou lukken om zo'n fout te maken, zou het dan bijna altijd een speler van ADO of Feyenoord zijn
Inderdaad, die komt niet meer naar Feyenoord. Hij wilde z'n carriere afsluiten bij Kralingen samen met Bouttahar en El Hamdaoui BTW mooie woorden van Vertonghen gisteren.
'Volgens diverse tabloids is Manchester City van plan om Van Persie altijd 125.000 euro meer per week te bieden dan Arsenal voor ogen heeft en heeft men een scenario à la Nasri op het oog.' daar is toch ook geen kruit tegen gewassen... 125.000 MEER per week