1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was er geen reet aan, maar dat was ook een dramatische lichting. Dit jaar wel wat talentjes als Nouri, Cerny, Walian en Bazoer (die speelt blijkbaar mee?).

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk het wel. Omdat die jongen natuurlijk geen competitie wedstrijden mag spelen moet je hem zoveel mogelijk laten spelen. Daar is zo'n toernooi ideaal voor.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol heb je de comments gelezen? :+

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    En....toch heeft hij een ontzettend hoog rendement, kijkend naar goals en assists. Of hij nu goed is, of supergoed, op zijn rendement is niets aan te merken hoor.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mensen die Eriksen middelmatig vinden, het moet niet gekker worden. Ik geef het op! Verthongen draaide vorig jaar ook alles behalve een soepel jaar, zijn eerste seizoenshelft werd hem van alles kwalijk genomen, te laks, te slap, alleen maar achteruit lopend. De laatste paar wedstrijden van vorig seizoen speelde hij eindelijk weer als de killer die we graag zien. Werd verkocht en mensen vonden hem een geweldig seizoen spelen, even vergeten dat hij het halve seizoen als een natte krant heeft staan spelen.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vertonghen stak er met kop en schouders bovenuit. Hoe hij opkwam met de bal, dat was niet normaal, hij was veel te goed voor de Eredivisie. Datzelfde gold voor Suárez destijds. Maar als je nu de 'prestaties' van Eriksen dit seizoen gaat vergelijken met Vertonghen, dan 'geef ik het op'.

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zoals Sostic terecht zeg. Pas de laatste wedstrijden was hij echt top. Daarvoor was hij echt bezig met een matig/ slecht seizoen en werd er geroepen dat hij nog niet klaar was voor de top. Opportunisme ten top.

Dat Eriksen het echte talent heeft is duidelijk maar het komt er niet helemaal uit.

Ben het wel eens met de opmerking dat het deels aan zijn medespelers ligt. Die vleugels zijn echt bedroevend slecht( voor de periode Fischer). Je ziet dat de linkerkant aardig begon te draaien. combinatie Eriksen-Blind-Fischer. Die begrijpen elkaar. Dat zijn spelers die het positiespel beheersen.

Mensen verwachten ook dat Eriksen er 20 inlegt in een seizoen en hij denkt zelfs ook dat dat moet. Is veel te veel op zoek naar de goal en schiet dan te ongecontroleerd of te hard op goal om die goals maar te maken. Zijn kracht ligt in zijn aannames, zeer snelle balbehandeling en zijn steekpass. Haal eriksen er maar eens uit dan blijft er van het positiespel echt barweinig over.

Ben er van overtuigd dat er veel meer in deze jongen zit wat er nu niet uit komt. Eriksen een matige speler noemen gaat nergens over.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    [yt]GxHpHUUmLmc[/yt]

:cool:

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, wat een bazen actie! _O_

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :lol:

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gerucht gaat dat Benitéz ontslagen is bij Chelski.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Hmmm.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat als de beloften van Ajax, PSV of Feyenoord kampioen worden in de Jupiler League, dan spelen die toch straks samen met het eerste elftal van de genoemde clubs in de Eredivisie?
    Tenzij ze dat onmogelijk maken.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mogen vast niet promoveren.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Dat zullen ze wel onmogelijk maken. In Spanje kan dat geloof ik ook niet met Barcelona en de beloften, die in de Segunda spelen.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt me dan wel logisch inderdaad. Maar sowieso is het beter voor de spelers om in de Jupiler League te spelen dan in de beloften competitie. Lijkt me een goede ontwikkeling.

18. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Dan maken ze de beloftencompetitie kapot en gaat jeugd in het teken van prestaties staan i.p.v. ontwikkeling... Ik heb er mijn twijfels over.

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zullen wel moeten, want anders blijft er niks meer over van de JPL :+.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon van die regel af dat er 16 prof spelers moeten zijn. Dat kunnen de clubs gewoon niet betalen, daar is Nederland te klein voor. Op die manier zullen ook hoofdklasse teams willen promoveren. Want dat doen ze nu ook niet door het feit dat ze gewoon geen 16 profs kunnen betalen.

Deel Deze Pagina