1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Beloftenelftallen zijn ook niet primair ontwikkelingsteams, maar meer wachtkamers.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Het grappige is dat bij sommige hoofdklassers de spelers beter betaald krijgen dan een aantal Jupiler League-teams. :+

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Marco Timmer had er ook al een goed verhaal over. De JL zit verkeerd in elkaar waardoor de clubs het nauwelijks aantrekkelijk vinden om in de JL te spelen.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als Jong Ajax in de Jupiler League speelt, kunnen spelers die tussen wal en schip zitten (soms meedoen met het eerste en daarom af en toe bij Jong Ajax ritme op blijven doen) dan voor beide teams uitkomen?

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nope, dat is wel een probleem. Dus enerzijds is het goed voor je talenten, dat ze op een hoger niveau kunnen spelen. Goed voor de ontwikkeling. Aan de andere kant is het (in directe manier) minder voor je eerste elftal, omdat je spelers niet meer spelritme kunt laten opdoen bij je tweede elftal.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In Eredivisie zou dit minimaal 5 duels zijn.

[yt]s0tf2iBdWno[/yt]

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In de eredivisie wordt vaak slap gefloten maar in iedere competitie zou dit minimaal vijf wedstrijden moeten zijn. Schandalige overtreding.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, z'n eerste rood in de Serie A en hij schrok zich zelf ook helemaal kapot. Rood is zeer terecht, maar ik zie er niet de intentie in om hem te blesseren. Dat had ie wel kunnen doen, en daarom is een straf ook zeker op z'n plek, maar vijf wedstrijden ofzo vind ik overdreven, zeker gezien z'n staat van dienst. Twee of drie had ik logisch gevonden.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hij lijkt zelfs uit te glijden of zijn evenwicht te verliezen vlak voor hij Giovinco raakt. Lijkt me niet opzettelijk, maar het is natuurlijk een grove charge.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Een wedstrijd is natuurlijk lachwekkend, eerder drie/vier.

11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    1 april ?!?

Alhoewel ik hoop dat het waar is. Zou de Jupiler League qua publiciteit wel goed doen.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zou een grap kunnen zijn, zeker omdat net dat promotie-degradatie gebeuren is ingevoerd en het alleen om de drie grote clubs gaat, maar ik denk wel dat dit uiteindelijk doorgevoerd moet worden. In Italië is dit ook al ter sprake gekomen om de jeugd daar beter klaar te stomen voor het grote werk.

In Spanje gebeurt het zelfs al.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ik had er inderdaad niet eens bij stilgestaan dat het 1 april is. Goed dat je het zegt. :eek:

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel een saaie 1 april-grap zijn. :+

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Een 1 april grap is het sowieso niet.

Aldus Voetbalprimeur.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    En wat dan als de beloftes dan kampioen worden? Ajax beloftes in de eredivisie? :+

17. Seh

Seh Guest

Nee, dat mag dan niet he.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In Duitsland bijvoorbeeld mogen de beloftes maximaal in de 3de Bundesliga spelen. Als ze op een promotieplaats eindigen schuift deze gewoon door naar het volgende team

Hoe zit het eigenlijk met spelers wisselen tussen de teams? Lijkt mij niet dat een speler die bijvoorbeeld geblesseerd is geweest wedstrijd ritme bij de beloften op mag doen als hij dat seizoen ook al in het eerste elftal heeft gespeeld.

Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  19. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom eigenlijk niet?

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad. Zijn gewoon twee verschillende competities. Dat geldt nu toch ook voor Jong Ajax en Ajax, bijvoorbeeld...

Deel Deze Pagina