1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Boilesen zou als Blind niet kon spelen afgelopen weekend op de bank gezeten hebben

geen idee wat dat precies zegt maar hij is dus nog niet fit/in vorm genoeg om na Blind meteen 2e keus te zijn

zal wel bij Jong Ajax spelen denk ik?

Die vanavond btw met 0-2 gewonnen hebben bij SCH (die sinds vorige week kampioen zijn)

Laatst bewerkt: 22 apr 2013
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik niet in ieder geval. Wat heb ik die gast vervloekt zeg.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Boilesen kan ook links centraal in de verdediging spelen. Als Alderweireld dan weg gaat kan Moisander op rechts en Denswil/Boilesen op links vind ik.

Top dat Blind heeft bijgetekend trouwens, ik zou het een jaar terug niet hebben gezegd. :+

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Frank gaat Moisander nooit centraal rechts zetten hoor. Sowieso, dat is echt crap man, een linkspoot als RCV. Een rechtspoot als LCV kan nog wel, maar als je een linkspoot als RCV laat spelen krijg je echt problemen in je opbouw.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Is toch gewoon exact hetzelfde probleem?

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Inderdaad 8)

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast heeft Moisander echt een prima inspeelpass met zowel rechts als links dus zie het probleem ook niet. Als Alderweireld vertrekt moet je echt geen verdediger halen.

Zou doodzonde zijn om geld uit te geven aan een CV. Je hebt Denswil die er al klaar voor is en eigenlijk moet spelen. Veltman kan ook de positie van Alderweireld overnemen. Boilesen zou mits topfit op linksback kunnen en Blind als VM( Heeft de Boer aangeven dat hij hem daar mischien wil proberen).

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Götze waarschijnlijk naar Bayern, zonde. Zijn al zo awesome goed, afgelopen seizoenen was de Bundesliga juist interessant omdat er naast Bayern ook geweldige teams waren. Nu kakt Dortmund toch wel wat in.

Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het is al officieel.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 37 miljoen? Vind ik niet echt getuigen van goed beleid maar ja, Bayern heeft toch geld teveel.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Aan de hoge kant ja, maar Götze is geniaal.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Voor die 37 miljoen moeten ze toch wel een aardige vervanger kunnen halen hoor. Lopen zat goede buitenspelers en nummer 10's rond die voor veel minder op te pikken zijn.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Besef me nu net dat ze voor Javi Martinez 40 hebben betaald, dan is dit natuurlijk een koopje.

Toch apart dat Bayern zo rijk is, ze geven flinke bedragen uit.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dortmund mag Siem halen voor 20 miljoen :cool:.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dan halen ze eerder Fisher voor dat bedrag. :+

Overigens lijkt me dit einde verhaal voor Robben bij Bayern. Maar goed, wellicht dat Bayern al ver is met een andere club om hem te verkopen en kunnen ze daarom ook Gotze halen voor dit bedrag.

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Bayern is 1 van de rijkste clubs van Europa, die hoeven niet eerst een speler te verkopen om zo'n transfer te kunnen doen.

Nu nog Bale halen en ze zijn klaar :thumbs:

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oneerlijk hoe Bayern gewoon twee keer even 40 miljoen neerlegt. :+ Die hebben het echt goed voor elkaar..

Ik vraag me af hoe dat team eruit gaat zien volgend jaar. Zoveel goede middenvelders en aanvallers. Sowieso moeten ze spelers gaan verkopen. Ze hebben 3 goede spitsen (Gomez, Mandzukic, Pizarro) en veel te veel goede middenvelders. Dan moet je een keuze gaan maken uit Schweinsteiger, Kroos, Götze, Martinez, Müller. Schweinsteiger, Kroos, Martinez en Götze mogen niet op de bank. :+

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bij Bayern vind ik dit niet oneerlijk, aangezien hun zich niet nog 20 miljoen dieper in de schulden steken maar gewoon 20 miljoen uitgeven zonder schulden te maken. Clubs als RM en Barca das pas oneerlijk ;)

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Gomez een uitstekende spits, die zou ik laten staan (ben geen fan van Mandzukic). Alleen als Falcao haalbaar mocht zijn zou ik daar voor gaan, Ribery zou ik verkopen en Bale halen als vervanger. Wat een elftal heb je dan... _O_

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat Pep meer van Mandzukic zou houden, omdat die voetballend wat beter is dan Gomez, IMO.

Misschien wel Barça stijl:

--- Ribery --------------------- Müller ---
    ----------------- Götze -----------------
    --- Kroos ------ Martinez --- Schweini ---

Götze als hangende negen, alla Messi. :+

Deel Deze Pagina