1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap er ook vrij weinig van. Coutinho is nog veel meer iemand van de beslissende pass dan Eriksen, en dan willen ze Coutinho vast op links zetten. Hij speelt nu ook regelmatig vanaf links, maar nu staat er niet echt een 10 naast hem die hem voor de voeten loopt.

Ik hoop voor Coutinho en Eriksen dat laatstgenoemde naar Dortmund gaat.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik had die laatste wedstrijd van Liverpool gezien, waar Sturridge een hattrick maakte. Maar eerlijk is eerlijk.. Coutinho was net zo goed MotM als Sturridge, ookal stuurde laatstgenoemde drie keer. Wat een geweldig spelertje zeg. Niet alleen dribbelend, maar ook die passing inderdaad. Zoveel gevoel. :eek:

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja. Dat zagen miljoenen Intersupporters, behalve onze directie.

Ik kan er nog woest om worden. Als die gast samen met Kovacic (die is minstens net zo goed, mark my words) ons middenveld had bevolkt hadden we zo'n geweldige toekomst tegemoet gegaan :'-( Ben wel heel blij voor dat jochie zelf dat ie niet meer verkracht wordt bij Liverpool.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    van Bommel bij VI :lol:

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Asare speler van de week.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De hele actie was mooier. :+

Eerst één-tweetje en daarna die voorzet.

7. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een linker-aanvallende middenvelder, een rechter aanvallende middenvelder en dan een diepe spits geen optie voor Liverpool?
    Ben te onbekend met Coutinho en weet dat Eriksen eerder van links zal komen, maar misschien dat ze daaraan denken? Dus twee nummers 10 niet langs de lijn en veel beweging.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ze hebben allebei een neiging naar links, dus dat lijkt me niet mogelijk. En Rodgers wil ook met een creatief hart spelen, dus ik zie dat niet gebeuren.

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik dacht dat wel die neiging naar links maar wist t niet zeker.. 4231 zou dan af doen aan kwaliteiten van Coutinho op links?

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja vind ik wel maar daar speelt ie nu ook min of meer, alleen spelen ze niet echt met een tien, dus kan ie veel op die 10-positie uitkomen. Als Eriksen echt op 10 gaat spelen zal dat niet meer kunnen. Ik denk dat ze qua natuurlijke positie teveel overlap hebben in ieder geval, en ik zou voor Coutinho kiezen t.o.v. Eriksen.

Overigens zou Dortmund die De Bruyne aan gaan trekken en moet Eriksen dus één geïnteresseerde club laten schieten.

11. Seh

Seh Guest

Ajax speelt toch ook zonder 10? Als je Coutinho op links zet (linksbuiten of op het middenveld) en Eriksen rechts op het middenveld zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen werken.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt. Omdat ik denk dat Eriksen niet graag vanaf rechts komt. Maar dat zou opzich dan de beste oplossing zijn ja.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind van niet, al dacht ik eerst van wel. Vind hem op linksvoor niet slechter dan als die centraal op het middenveld speelt.

14. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ajax speelt met 3 aanvallers, Liverpool doorgaans maar met 1 diepe spits..

15. Seh

Seh Guest

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Falcao én Tevez naar Monaco?

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zou echt doodzonde zijn van twee geweldige spelers. Ik wil het ook niet geloven, dat iemand puur en alleen voor nóg meer geld bij zo'n veel slechter kut team gaat spelen, terwijl ze ook bij de topclubs van de wereld kunnen spelen, maar ze ook al meer dan genoeg verdienen.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Best treurig als Falcao zijnde. Die kan voor +- 8 miljoen per jaar bij bijna elke topclub aan de slag , maar gaat liever voor 10 naar Monaco.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    2 miljoen extra per jaar zou ik ook niet laten liggen.

Leuk dat je ook bij een club kan spelen die om meer/grotere prijzen speelt maar het is uiteindelijk maar een baan

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Behalve dat Falcao al flink veel geld heeft.. Verder kan je altijd nog op je 31ste zwaar gaan cashen.

Maarja aan de andere kant, leven in Monaco is geen hel.

Deel Deze Pagina