1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Om even jouw favo emoticon te gebruiken: :emo:

Leer anders even lezen. En denk je nu echt dat Monaco zijn belastingen gaat hervormen voor een voetbalclubje of bond.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Welkom in het voetbal, daar kent men geen eerlijke concurrentie. Alleen dat je met 11 spelers speelt, dat is eigenlijk het enige.

3. Seh

Seh Guest

Ik lees het allemaal prima, maar zolang de centjes op orde zijn en betaald wordt wat betaald moet worden zie ik niet in waarom de Franse voetbalbond in zou moeten grijpen. Waar je vandaan haalt dat Monaco haar belastingstelsel aan gaat passen voor het voetbal weet ik niet, dat wordt nergens gezegd door mij.

Zelfde geldt voor het geld van Jordania hier, het is niet aan de KNVB om te kijken waar het geld vandaan komt of hoe het er is gekomen. Als de zaakjes maar betaald zijn.
    Welkom in het zogenaamde kapitalisme bedoel je. :+

4. Seh

Seh Guest

Dubbelpostje dan maar:

8)

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    En Melvin Platje naar Barça? :+

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Als zulke shit waar zou zijn vraag ik me af bij welk pakje boter je een gratis scout-diploma krijgt. :+

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als ik Suleyman Ozturk mag geloven, speelt daar een verdediger die nóg slechter is. Lukimya. (In FIFA een überbaas die knoepert snel en sterk is :+)

Oh en nog:

Begrijpelijk, maar toch: :D.

En Bommeltje die Rémi Gaillard nadoet in één van z'n laatste trainingen bij PSV:
    [yt]Li_HgyKX8iY[/yt]

:D

Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Siemenn moet z'n voetbalbevrediging nu al halen uit spelers die niet naar Ajax komen. Het tekent de stemming van de PSV'er, zullen we maar zeggen.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zo'n berichte zegt niets. Pas als er een concreet bod op tafel komt van Ajax bij Vitesse op Van Ginkel weet je waar de club staat. Lijkt me eerder pure prijsopdrijving. Maar goed, vooralsnog zijn De Jong en Eriksen ook nog gewoon spelers van Ajax.

Laatst bewerkt: 16 mei 2013
  10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie Vitesse niet aan Ajax verkopen. Ze hebben zelf geld zat in de vorm van Jordania, of welk geldinjecterend mechanisme daar ook achter zit, en hebben dus niet de financiële noodzaak om hem te moeten verkopen (aan Ajax). Koppel dat aan hun ambities als titelkandidaat.

Laatst bewerkt: 16 mei 2013
  11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Totdat de speler in kwestie zelf aangeeft graag weg te willen.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  13. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Weetniet hoelang van Ginkel nog onder contract staat... Als hij nog een tijd te gaan heeft zal hij toch in het zwart-geel moeten voetballen voor zijn eurootjes. Kan ie nog zo graag weg willen een contract is een contract.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    "PSV trekt zich terug uit de strijd om Adam Maher, zegt Marcel Brands. "

:cool:

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heel opvallend. De komst van een speler uitsluiten zou je natuurlijk nooit moeten doen, in de voetbalwereld kan het immers raar lopen. Bovendien werk je zo alleen maar Ajax' onderhandelingspositie in de hand.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, ze hebben geen geld. Dat was dan ook wel te verwachten..

17. Seh

Seh Guest

Net als bij Bony inderdaad. :thumbs:

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En als ze straks dik cashen voor wat spelers, dan zouden ze hem toch eventueel wel kunnen halen? Vind het gewoon apart dat ze dit nu al roepen.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren. Er is nu maar 1 club waar Maher naartoe kan/wil. . AZ weet dat ze niet meer dan x miljoen gaan krijgen van Ajax. Dus moeten ze wel meewerken of Maher blijft lekker bij AZ.

Ik denk dat ze er wel uit komen, misschien stuurt Ajax wel een andere speler naar AZ. Mij best.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen idee, dan lijkt het me dat ze hem dan wél kunnen halen. Maar op dit moment niet.

Deel Deze Pagina