1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Bij Clasie sowieso wel, dat was de hoofdreden dat hij niet bijtekende schijnt.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

8)

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De volledige selectie voor Jong-Oranje:

Doel: Marco Bizot (FC Groningen), Nick Marsman (Go Ahead Eagles), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)

Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Daley Blind (Ajax), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Bram Nuytinck (Anderlecht, Bel), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord)

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV), Tonny Vilhena (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo)*

Aanval: Memphis Depay (PSV), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Jürgen Locadia (PSV) en Georginio Wijnaldum (PSV).

* = valt af als Tonny Vilhena fit is.

5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Bizot
    van Rhijn - De Vrij - BMI - Blind
    Maher - Fer - Strootman
    Wijnaldum - De Jong - John

Toch wel een leuk elftal wat Nederland neer kan zetten. De helft van de spelers heeft zijn debuut al gemaakt in het grote Oranje.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zoet
    van Rhijn - van der Hoorn - De Vrij - Blind
    Fer - Maher - Strootman
    Depay - De Jong - John

:thumbs:

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt Bizot gister niet tegen Twente zien spelen. :9 Depay heeft mij nog nooit kunnen imponeren met iets, beetje 13 in een dozijn buitenspeler.

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Jawel maar ik baseer mijn keuze op 't hele seizoen.

Nee, maar Wijnaldum is ook niets en geen echte buitenspeler.

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit een minder seizoen van Zoet, vandaar mijn keuze op Bizot. Die vond ik erg sterk spelen dit seizoen en heeft Zoet vaker uit de basis gespeeld bij Jong Oranje.

10. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Voor mijn gevoel heeft Bizot geen punt voor Groningen gepakt.

11. Seh

Seh Guest

De Vrij en Indi zullen wel centraal staan. Jammer dat Boëtius niet fit is. :mad:

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Leuk middenveld heeft Nederland eigenlijk, ook gezien de toekomst.
    Wat nog opvallender is: er staan slechts 3 spelers in die in het buitenland spelen. Ik weet niet of dat bewust is, maar wellicht wel een signaal naar talenten om niet direct naar het buitenland te gaan.
    Bv. Ake, Rekik, Ebecilio etc.

Laatst bewerkt: 17 mei 2013
  13. Seh

Seh Guest

Verdediging ook wel man. Zijn dus allemaal nog Jong Oranje materiaal (op Janmaat na) en hebben dus nog jaren om écht goed te worden. :D
    Stop! :'-(
    Man, wat had Feyenoord een bazen selectie gehad als die gasten er gewoon nog bij waren.

De Vrij pakt 8 ton, schijnt echt als een klootzak de onderhandelingen aan te zijn gegaan. Zelfs een keertje a la Derksen weggelopen van tafel. :+

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Tja ik weet het niet met de Vrij. Ik had niet echt getreurd als die verkocht zou worden gezien ik Kongolo het allergrootste talent vind van de Eredivisie.

15. Seh

Seh Guest

Kongolo is wel bazig ja. Nog een jaartje als back-up kan echter geen kwaad voor zo'n jongen. Rond de winter zal Mathijsen wel minder gaan spelen en dan is het tijd om het te laten zien voor Kongolo. Op rechts centraal hebben we verder niets goeds lopen volgens mij. Al is dat ook maar relatief, De Vrij was ook nooit een groot talent in de jeugd.

16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    We gaan 't zien, ik voorspel een basisplaats voor Mike.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit inderdaad, veel spelers die in de Eredivisie actief zijn. Dat viel me ook al op. Geen idee of dat bewust is gedaan of niet maar het lijkt me dat deze drie die je opnoemt niet zijn opgenomen in de selectie omdat ze amper aan spelen toekomen. En dat gebeurt met de spelers in de Eredivisie wél.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nee precies, eigenlijk moet we niet zeuren ook. Volgend jaar gewoon Clasie en de Vrij bij Feyenoord, heerlijk.

En BMI? Wat is daar bekend over?

19. Seh

Seh Guest

Niks. Ik verwacht dat hij bij een goed bod weg gaat. Maar aan de andere kant, hij heeft in de jeugd bij Feyenoord altijd op de back gespeeld dus misschien blijft hij toch nog een jaartje. Zou perfect zijn, samen met De Vrij een goed WK spelen en je kunt gaan cashen. :cool:

Als hij vertrekt staat Nelom al klaar om hem direct te vervangen. Een deel van het geld zal nog worden doorgesluisd naar de schulden, maar ik hoop dan op een versterking op de buitenspeler positie(s) en misschien eentje op het middenveld.

Ik heb vertrouwen in Van Geel.

20. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Kongolo is inderdaad een groter talent dan de Vrij en BMI, maar dan kan je beter BMI weg doen. Dan heb je Mathijsen en Kongolo als stand-in als linkspoot.

Deel Deze Pagina