De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als 'ie te hoog is, heb je waarschijnlijk last van overgewicht.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Badum tsh.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Deze twee opstellingen een beetje mixen en je krijgt..

Zoet
    van Rhijn - De Vrij - BMI - Blind
    Fer - Maher - Strootman
    Wijnaldum - De Jong - John

En dan Van Ginkel, Clasie en Van der Hoorn op de bank. Ik zie Van der Hoorn misschien ook wel ipv BMI spelen, als Pot een beetje Van Gaal na gaat doen. BMI speelt niet centraal en Van der Hoorn wel. 1 + 1 = .. 2?

Bizot vind ik alles behalve een keeper voor de toekomst inderdaad. Zoet heeft in deze twee seizoenen iig veel meer bewezen.

Depay heeft jou ook nog nooit kunnen imponeren met iets, want hij heeft nog nooit twee wedstrijden achter elkaar erin gestaan. In zijn invalbeurten heeft hij wel een enorm rendement btw. Ik heb hier niet zo de statistieken bij, maar werd laatst op PN berekend. Zet iedere invalbeurt wel één iemand in kansrijke positie en creëert wel een schietkans.

Voor Depay hoop ik op een goed bod op Mertens. Een vol seizoen spelen zou zo veel beter zijn voor hem. Het talent spat er (serieus) van af. Erg goede baltechniek, heel goed schot, fysiek de sterkste (en één van de snelste) van de selectie én werkt enorm hard. Maarja, nog te wisselvallig en wilt soms te graag, waardoor hij én op de achterlijn meeverdedigd én wilt aanvallen.

Maar in de basis komt hij toch niet. Hij wordt nu pas voor het eerst opgeroepen, dat zou ook raar zijn. Al is hij wel veel meer flankspeler dan Wijnaldum.

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat iedereen Fer verkiest boven Clasie.. Vind Clasie voetballend veel beter.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Clasie, Fer en Van Ginkel niet veel voor elkaar onderdoen. Moeilijke keus voor meneer Pot. Clasie voetballend beter en meer in de controlerende rol, Fer betere box-to-box speler met betere fysiek en Van Ginkel zit er tussenin, beetje de completere versie. Ook een box-to-box speler, maar minder specifieke 'uitstekende' kwaliteiten als het fysiek van Fer en de felheid en toch rust van Clasie.

Ik lees hier een pagina terug veel over Kongolo, dat het een groter talent is dan BMI en De Vrij. Tof, hopen dat hij komende jaren aan spelen toe komt dan. Ik ken hem helemaal niet? Hij is wel één keer ingevallen, dat ik heb gezien.

6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat Hoesen er niet bij zit. Voor de rest mooie selecie! :D

7. Seh

Seh Guest

Logisch, Locadia heeft meer laten zien.

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ook zeker niet erg, want Locadia heeft wel laten zien dat het een groot talent is.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is ook zo, maar Clasie bijvoorbeeld, hoewel die klein van stuk is, deed in fysieke duels niet onder voor Fer in de onderlinge duels dit seizoen.
    Van Ginkel is denk het aanvallendste van de 3, daarom zou ik hem niet nemen. Misschien bekijkt Pot het wel per tegenstander, als de tegenstander een echte nummer 10 heeft zou ik toch Clasie erop zetten.

Kongolo heeft dit seizoen zelfs een paar wedstrijden in de basis gestaan.
    Ging vrij goed, zag er heel talentvol uit! Was daarnaast altijd dragende kracht in de verdediging van de lichting met Aké, Rekik, Achabar en dergelijke. Heb ook veel vertrouwen in hem, zal volgend seizoen eerste stand-in zijn en waarschijnlijk wel z'n wedstrijdjes gaan meepikken gezien Joris altijd wel blessuretjes heeft en op leeftijd begint te geraken.

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Fer heeft veel meer loopvermogen en scorend vermogen dan Clasie. Daarnaast is iemand met lengte ook wel handig om er bij te hebben.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :9

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voetbalzone.

+ het bericht is gebaseerd op tweets van ED PSV-watcher Rik Elfrink, wat een pannenkoek is. Die komt altijd met 'nieuwtjes', die allang bekend zijn, maar onder een ander misleidend kopje.

Het is gewoon duidelijk: Pieters en Toivonen moeten verlengen of weg. En terecht, vind ik.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Trainer Fred Rutten vertrekt bij Vitesse. hij heeft laten weten zijn contract niet te verlengen.

17. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het schijnt dat ze Ferrer willen terughalen..

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap niet waarom de media er zo'n drama van maakt.

Toivonen wilt weg wat meer dan logisch is op zijn leeftijd, de tijd die hij bij PSV heeft gespeeld etc. Dat ze dan nu lopen dreigen (volgens de media) dat hij teruggezet wordt, slaat nergens op. Gebeurt ook bij Ajax maar die drama artikeltjes maken ze niet.

19. Seh

Seh Guest

[yt]PsinJRy8Znc[/yt]

Heuj

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    <3 Hoe kan je dat stadion nou willen verlaten. Ik heb nu al zin in volgend seizoen. Eind augustus een trippie naar Oost-Europa, mooi man

Deel Deze Pagina