De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed bezig Frank! :thumbs:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    De vraag is, moesten ze achteraf toch de stoeltjes kopen? :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Boeiend, tis toch FAKE AND GAY

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pieters met 85 minuten Eredivisie (in 14 maanden) in de benen weer bij Oranje, daar waar Louis van Gaal aan het roer is en zijn spelers selecteert op vorm en speeltijd. 8)

Wel een goede prikkel tov Willems, dat hij maar eens bij zichzelf te rade gaat waar hij volgend seizoen beter in moet zijn en worden. Dat moet hem prikkelen om binnen anderhalf jaar van basisspeler op een EK nu 5e linksback te zijn geworden achter Blind en Van Aanholt (Jong Oranje) en Nelom en Pieters (oefentrip Oranje).

5. Seh

Seh Guest

Tiendalli. :lol: Al zal hij meer gespeeld hebben dan Nelom. :+

Pieters is wel lachwekkend, maar aan de andere kant hebben we niet veel beters lopen. Verder zie ik maar 2 CV's? Zou hij mee gaan als centrale verdediger?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nelom in Oranje :lol:

7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Tiendalli vrijwel heel het seizoen basis bij Swansea... Doet t aardig (beter dan zn Feyenoord periode iif) maar een rechtsback voor oranje? Nee!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Rechts is gewoon Janmaat. Daarna van Rhijn.

Maar komt vast omdat alle andere koekebakkers er niet bij zijn. Want als je hier RvP en Robben weghaalt heb je gewoon een spannend potje tegen China hoor.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Brrr Janmaat.

Hopelijk speelt Van der Wiel komend seizoen elke wedstrijd en wordt hij er weer bij gehaald. Ik blijf er overtuigd van dat Van der Wiel de beste (betere?) keuze is.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    In balbezit heeft Janmaat mijn voorkeur, in zijn huidige vorm heeft die zijn waarde wel bewezen. Verdedigend zijn de meeste RB dit seizoen vrij matig geweest.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Eng hé, spelers van andere clubs :emo:
    Janmaat is gewoon bezig aan een heerlijk seizoen.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tiendalli speelt best degelijk bij Swansea, heeft er volgens mij ook al zo'n 15 wedstrijden gespeeld. Doet het daar best goed, compleet tegen de verwachtingen in.

En nee, Pieters zal niet als CV meegaan. Hij heeft amper gespeeld de afgelopen twee jaar en heeft totaal geen wedstrijdritme, wat het al gek maakt dat Louis hem selecteert. Maar CV heeft hij op niveau jarenlang al niet meer gespeeld.

Eens. Pieters en Nelom zijn echt lachwekkende keuzes, waar je ook Büttner hebt. Die speelt gewoon soms, maar dan wel meteen op het hoogste niveau.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Zeker smerig. On a side note: die Jan Mulder moet echt met zijn kont in een bejaardentehuis gaan zitten :emo: Zie hem werkelijk wekelijks falen met zijn bijdehante gedrag... Kerel is half dement volgens mij want hij snapt er vrij weinig meer van.

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heeft daar echt niets mee te maken. :)

Ik ben juist fan van jongens zoals BMI. Voor mij part zetten ze daar een hele Feyenoord verdediging neer met Kongolo er bij. Enkel die RB positie ben ik niet overtuigd van.

Net zo zeer dat ik niet overtuigd ben van Blind op de LB. Gelukkig zit het centraal wel redelijk snor.

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Blind heeft, in tegenstelling tot de hele Feyenoord verdediging, tegen top aanvallers in de CL en heeft dus al op dat front meer ervaring. Bovendien, vind ik dat Blind een van de meest constante verdediger, zo niet de meest constante verdediger in Nederland.

17. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Janmaat was dit seizoen 3 klassen beter dan De Vrij. De Vrij heeft wel talent om ver te komen, maar als die zo door gaat komt ie helemaal nergens..
    Vedette gedrag van m... En vervolgens laatste 8 (ongeveer) wedstrijden elke week wel n grote blunder. Als die elke week ook was afgestraft had ie nu een andere baan mogen gaan zoeken.. Janmaat staat er gewoon, zonder dat je m hoort. Aanvallend soms iets te blind, maar wel zeer gedreven. En verdedigend laat ie zelden een steekje vallen. In ieder geval minder dan onze andere jonge verdedigers.

18. Seh

Seh Guest

Ik vind Van der Wiel ook de beste back die wij hebben. Ik vind het ook inconsequent van Van Gaal om nu wel Nelom en Pieters op te roepen.

Wel een dikke fuck you richting Willems trouwens. :lol:

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hadden hem gewoon bij AGOVV moeten oppikken. Zal nu toch zeker een paar miljoentjes kosten.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan maar hopen voor Van der Wiel dat hij naar een andere club vertrekt. Zoals het er nu uit ziet, gaat hij volgend seizoen iig niet meer spelen dan dit seizoen. Jallet is gewoon aanvoerder en doet het daar 10x zo goed als Van der Wiel. En als de geruchten ook nog eens kloppen dat PSG probeert Dani Alves te halen..

Deel Deze Pagina