1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Gevalletje indoctrinatie dus :p

2. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Jij hebt dit gewoon standaard onder je Ctrl + V zitten voor het geval iemand dit vraagt :p.

Nee maar ok, duidelijk.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    AntraXxX is m'n stalker.

Maar wat heb jij met de Phoenix Suns?

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Suárez naar Madrid? :D

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er alle schijn van. Lees ook op AN van een insider (die er echt nooit naast zit, ben vrij naïef wat dit betreft maar hij heeft het altijd juist) die Suarez nog kent dat hij 100 % weg wil uit Engeland.

Was ook wel te verwachten dat hij daar niet zou aarden. Real is verder op zich wel een prima clubje om naar te vertrekken. :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Mourinho wegsturen vanwege zn reputatie en vervolgens Suarez halen.

Hoe epic is dat _O_

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Perez heeft sowieso een gebrekkig geheugen.

Hopen dat ie daar faalt en dan lekker bij Inter komt ballen. Daar kan ie lekker de beest uithangen en iedereen houdt van 'm, waaronder ik :D

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Was een gevalletje zoekfunctie gebruiken met de opties *NERAZZURRI* en 'afkomst' in het subforum ASEL. :+

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me voor Roda een prima speler.

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Goed nieuws voor Nera: td Leonardo van PSG voor negen maanden geschorst wegens zijn schouderduw tegen de scheidsrechter. PSG begint het nieuwe seizoen op -3 punten.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Beetje raar dat een club moet boeten voor een actie van een td. Volgende keer ook maar punten in mindering brengen als een speler iemand na trapt of een elleboogje geeft

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Raar? Meer dan logisch juist.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik vind het ook niet kunnen, snap niet waar ze de lijn trekken...

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Feyenoord-supporters die tijdens de jeugd-bekerfinale (Feyenoord A1 - PSV A1) in het Polman Stadion een groot Heracles-spandoek wat daar standaard hangt in de fik steken. Ben je ook lekker bezig in andermans stadion :emo:

Ook prachtig dat die supporters net zo debiel zijn bij zo'n jeugdwedstrijd als bij het eerste. Die reacties van die fans bij de goals van PSV. Niet normaal. Mooi dat de PSV'ers bij de 3-2 in de verlenging het ze even duidelijk maakte. Niet slim, wel mooie beelden. :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Schijnt dat er 2 goals onterecht waren afgekeurd? :9

16. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Haha, dat is niet te vergelijken vrees ik, vind de NBA een paar jaar leuk en begon vanzelf na een paar maanden naar een underdogteam te neigen. (En na veel te bekijken uit het verleden)

Voetbal was het altijd Ajax, en is nu ook nog zo. Maar toen ik 6/7 jaar in Rotterdam woonde ben ik gewoon een keer of 10 in de Kuip naar Feyenoord gaan kijken, ben vooral voetballiefhebber. En toen ging ik dat Rotterdamse en Feyenoordgevoel van die mensen ook weer waarderen. Ik heb dat sterke 'fangevoel' dus niet meer.

Bedoelde het ook zeker niet verkeerd hoor, vroeg me gewoon af wat de eventuele link was.

Haha clever :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  17. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker 1 goal in de laatste minuut. Die scheids bakte er vrij weinig van, normaliter had Feyenoord deze gewoon gewonnen.

Moet zeggen dat ik mij prima vermaakt heb met paar 100 Feyenoordsupporters en 4 PSV supporters. :+

18. Seh

Seh Guest

Je kunt wel zeiken op die gasten, maar ze zijn er tenminste wel. Er waren amper PSV'ers bij die wedstrijd.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dat wel, maar vlag in de fik steken (lees ik nu voor het eerst trouwens?) is wel triest

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615

Deel Deze Pagina