1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Blij mee. Ik ben normaal gesproken geen fan van huren maar die Raitala irriteer ik me elke wedstrijd dat hij er in staat helemaal kapot aan. Wereldkampioen achteruit lopen ..

En wat lengte kunnen we er wel bij hebben.

Al is dit verdedigend nog niet genoeg natuurlijk. Met Otigba hebben we al een aardige vervanger voor Gouweleeuw maar het is nog lang niet wat het zou moeten zijn

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dijks is toch wel een prima verdediger. Enige nadeel is dat hij niet kan koppen. Is redelijk snel, verdedigend prima en opbouwend aardig. Geeft mij weer een reden om naar Heerenveen te kijken. ;)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Prima speler voor Heerenveen op de lange termijn, maar komt voor Ajax toch wel tekort.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, Eriksen is 3 klassen beter. :+ O-)

Nee, maar ik vind Strootman een prima speler, die alleen veel te weinig laat zien op de momenten dat het écht moet. Wellicht dat hij het bij United wel kan laten zien, maar ik las al dat de hele deal waarschijnlijk niet eens doorgaat, omdat het gewoon wat geruchtjes waren.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ook wel mooi, die jongen is 1.93 en kan niet koppen 8):+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoeft ook niet, als hij met zn 1m 93 gewoon eerste paal staat bij alle corners is dat al beter dan wat Raitala gemiddeld bijdraagt :+

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ongetwijfeld, maar dan nog moet een club wel het geld hebben en uit willen geven.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    /Dubbel. Kutzooi.

Eriksen is een aanvallende middenvelder en Strootman is dat niet. Ajax speelt met twee aanvallende middenvelders (punt naar achteren is leuk, maar het gaat natuurlijk vooral om het type speler dat je er neer zet) en PSV met één aanvallende middenvelder (Toivonen, Wijnaldum of een van die andere kreupele figuren). Dus nee, ze zijn totaal niet te vergelijken.

Eriksen is een totaal ander type middenvelder, dus het is logisch dat hij meer in de positie komt (en de kwaliteiten heeft) om assists te geven en goals te maken.

PSV is toch ook gewoon een enorme schijtploeg. Met zo'n verdediging achter je is voetballen verschrikkelijk. Die hele ploeg is los zand waarbij van een beetje taakbewustzijn amper sprake is. Ook wat dat betreft vind ik ze niet echt te vergelijken.

Zet Strootman bij Ajax neer en hij zou een stuk beter uit de verf komen, vermoed ik.

9. Seh

Seh Guest

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zou beter zijn dan Almere.

Laatst bewerkt: 4 jun 2013
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Holy shit, dit kan je Gerrard en een mooie club als Liverpool toch niet aandoen? Wtf Warrior

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat een verschrikkelijk shirt :emo:

Van het weekend verschillende U14 teams aan het werk gezien. Vooral verrast door Anderlecht en PSV. Ajax en Feyenoord viel me een beetje tegen, maar wel een top toernooi gezien!

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jong PSV ook naar de Jupiler League

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Anderlecht heeft inderdaad altijd wel leuke spelers rondlopen. Vorig jaar bij de Otten Cup speelde bij de A1 ook nog een leuk ventje en die speelt nu gewoon veel bij het eerste. Tof om te zien.

Waren er bij PSV C1 spelertjes die er bovenuit staken?

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze hebben ook een leuk talent genaamd David Henen, de Belgische Neymar. :+

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo'n Neymar hadden ze ook bij de A1 van vorig jaar, bij de Otten Cup. Precies zo'n zelfde kapsel en met felle schoentjes. Was enorm nonchalant aan de bal, maar had ook wel enorm veel techniek en flair.

.. of was het dezelfde? :+

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bij Anderlecht liep ook de speler van het toernooi rond, echt een alleskunner op het middenveld. Er liep ook nog een beer van een jongen rond bij Anderlecht.

Bij PSV was vooral de linksback die mij opviel (15#) en een jongen met een haarband. Heb de spelerslijsten niet meer, dus kan zo niet op de namen komen. Hele PSV U14 kwam degelijk uit de hoek. Goed voetbal.

Laatst bewerkt: 4 jun 2013
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zal hem wel zijn geweest ja. :)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heeft Chelsea hem echt nodig, ja? Met Oscar, Mata en Hazard hebben ze toch al genoeg spelers voor die linie (aanvallende middenvelders)?

En:

Donk ja? Had dit niet verwacht.

Laatst bewerkt: 5 jun 2013
  20. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je 4-2-3-1 wilt spelen heb je er wel wat nodig, nu weet ik niet of dit gaat gebeuren natuurlijk.

Deel Deze Pagina