Babel, wat doe je? Naja, later en succes met het verkloten van je carrière. Oh wait.. Edit: Lol. Paar weken terug.
Ja, maar is natuurlijk altijd even afwachten wat Mourinho gaat doen, maar dan alsnog heb je wel n stuk of 5 gelijkwaardige nodig voor 3 posities als je op alle niveaus mee wilt doen.
Mourinho heeft aangegeven te willen door te selecteren. Fernando Torres uiteraard, maar ook Mata. En dat terwijl hij publiekslieveling is, moet oppassen als hij zo begint hoor.
Hoorde dat Michael Eneramo dit had doorverteld aan een journalist. Dus denk dat Mourinho dit wel gezegd heeft.
Ja, en ik hoorde van ingewijden dat er in Area 51 aliens worden gegijzeld om informatie in te winnen over de technologie van de gecrashte vliegende schotels.
Als je niet weet wie hij is, dan hoeven wij niet eens te discussiëren. Wel lachwekkend hoe je reageert, kan je geen discussie aan ofzo?
Ik denk dat hij wel weet wie het is ... maar juist doelt op het feit dat het weer via-via-via-via nieuws is. Kortom, volgens hem, niet de moeite waard om ook maar serieus te nemen.
Zou echt doodzonde zijn als je een aantal van zulke mooie voetballers hebt. 't Past overigens wel bij Chelsea vind ik.
Jong Oranje wordt (vanavond iig) uitgezonden op SBS6. De overige wedstrijden komen volgens mij inderdaad alleen op EL. Het kan zijn dat bijvoorbeeld Engeland U21 ook wordt uitgezonden op tv, maar dan op BBC oid.