1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij heeft inderdaad wel een tik, dat hij steeds z'n lippen aflikt ofzo tussendoor. :+

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ben benieuwd wat FCG voor volgend seizoen in petto heeft.
    Bacuna naar Aston Villa, Van Dijk hoogstwaarschijnlijk ook naar de Premier League, Kwakman weg (misschien naar Australië), Tim Sparv naar Duitsland, Luciano, Johansson, Ivens, Jones, Hiariej, Schet en Van Moorsel mogen weg en nog een aantal spelers waarvan het contract niet word verlengt...

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goeie stap voor Bacuna. Kan wel voetballen die jongen, maar kwam er bij Groningen in het laatste seizoen niet uit.

Enne, laat de geruchten maar komen. Hap hap hap:

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Als Bacuna naar Aston Villa gaat, dan moet ik Louis van Gaal toch gelijk geven dat Villa het zelfde niveau als RKC heeft.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Lens naar Dinamo Kiev voor 9 miljoen...

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wil Lens zelf wel? Las dat het alleen nog een akkoord is tussen PSV en Dinamo. Lens zelf moet nog om de tafel met Kiev. Geen idee wat hij daar zou willen doen, maar goed.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

't Zal mij benieuwen.. Als ik hem was, zou ik lekker bij PSV blijven. Vind het een goede voetballer, zou het wel zonde vinden als hij naar Oekraïne vertrekt. Dan liever nog zo'n wereldgoal tegen Ajax en een goed WK van hem.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    De plannen van PSG:

Geniaal _O_

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lens roept al het hele jaar naar de Premier League te willen. In het laatste interview geeft hij ook aan niet in te gaan op boden vanuit competities 'als Rusland'. Daar valt Oekraïne toch ook onder? ;)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Gaat weer lekker bij Heerenveen zeg. Nu is Foppe de Haan opgestapt bij de jeugd, na Riemer van der Velde in een andere functie. Ze eisen allemaal het vertrek van Veenstra @ RTL nieuws. Laten ze het zover komen dat twee clubiconen, de Haan als Ferguson van Nederland, opstappen. Trieste zaak. Ik heb ook al eens woorden van Veenstra gelezen. Die man zegt dat die het doet vanwege kostenbesparingen en ivm KNVB regels, wat een gelul. Dat miljoen wat ze te kort kwamen hebben ze al dik en dwars terugverdiend met o.a. de verkoop van Drost vorig jaar, en Djuricic dit jaar. Die man moet gewoon opstappen. Van der Velde tijdelijk voorzitter weer maken en de Haan vlak achter van Basten zetten. Je zou bijna zeggen: Instant Ere winst. :emo:

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bijna ja. Bijna...

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat denkt die man wel niet..

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nou, als hij genoeg geld biedt gebeurt zoiets gewoon, buiten de jaren dat een WK/EK gehouden wordt. :+

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat die man denkt, gebeurt nogal vaak.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Die man denkt niet, die kan gewoon doen voordat hij er echt ober nadenkt. Heerlijk!

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bovendien is het toch niet veel anders dan de trend van de afgelopen jaren. Topclubs die in de voorbereiding naar de VS/Azie gaan en dan daar tegen elkaar spelen alleen dan nu in het wat meer georganiseerde vorm. Kan imo best interessant zijn voor de 'voetballoze' maanden

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goede opvolger denk ik zo.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Goede trainer, maar of hij bij Vitesse de tijd krijgt om het spel om te zetten naar zijn visie vraag ik me af.

Zolang hij geen 3-4-3 gaat spelen zit hij goed. :+

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doodzonde als dit werkelijk doorgaat. Lens zie ik wel slagen bij een middenmotor in de PL, daar heeft hij de perfecte fysiek voor en degelijke dosis talent voor. =(

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap echt niet waarom je in Oekraïne zou willen wonen....

Deel Deze Pagina