1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    En Wijnaldum is een rechtsbuiten, alleen weet dat zelf nog niet. :+

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zoals je inderdaad zegt, PSV had meer goede individuen, waar Ajax gewoon een topteam heeft. Mertens springt er ook wel bovenuit qua statistieken en prestaties (in thuiswedstrijden en tegen de kleintjes). Lens presteert daarna ook redelijk goed bij Oranje én laat zich wel zien in de toppers. En Ola is gewoon ook een goede speler, die ik wel bij een middenmotor in de PL zie ballen.

Maher vind ik geen echte 10, IMO. Meer een rechtshalf in de driehoek met de punt naar achter. Daar komt hij beter tot zijn recht.

En uh, Toivonen vertrekt en Wijnaldum heeft bewezen iig geen 10 te zijn. Bij gebrek aan beter zal hij er wel gaan spelen, maar als hij vervangen (of verkocht) kan worden, zal dat wel gebeuren.

Grote kans ja, verkassen iig sowieso. ;)

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    "FC Groningen wil £ 3 miljoen (€ 3,5 miljoen); Celtic biedt £ 2 miljoen (€ 2,4 miljoen)" (bron: DvhN, over Van Dijk).
    Ben benieuwd, Van Dijk mag als het aan mij ligt nog wel even blijven maar als Celtic over de brug komt ben ik ook blij.
    Brighton heeft in de winterstop al ruim € 3 miljoen geboden maar blijkbaar sloeg FC Groningen dat af. Hij gaat iig al die kant op voor een medische keuring, ziet het zelf ook wel zitten

FC Groningen heeft interesse in Tjaronn Chery van ADO en Marko Vejinovic van Heracles, Vejinovic lijkt mij wel een goede speler.
    Zijn ook een aantal jonge spelers gecontracteerd en er is nog interesse naar een aantal andere spelers, maar daar word nog niks over lost gelaten.

4. Seh

Seh Guest

Okay, duidelijk.

Overigens is IMO iets wat je gebruikt om aan te duiden dat je iets vindt. Ik zie jou echt elke keer IMO typen terwijl je daarvoor al iets in de trant van ''ik vind'' zegt. Wat is omhoog met dat? :+

Sorry, maar het valt mij iedere keer weer op. :lol:

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435

Blijkbaar heeft Kiev een verkeerd beeld van Lens :lol: Zal dat ff balen zijn voor ze..

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Geef dan eens ff de vertaling joh! :+

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De foto is niet duidelijk genoeg? :+

Joh, extra duidelijk dat ik dat vind dan toch? :+

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Zo, Feyenoord vangt even 9 miljoen voor Schaken van Dinamo. Goed gedaan. :+

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zie het nu pas. :lol:

10. Seh

Seh Guest

Zou wel grappig zijn als de scout die spelers door elkaar heeft gehaald.

Of juist niet, scheelt Feyenoord 9 miljoen! :+

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Mertens waarschijnlijk naar Napoli.

Doet 'ie toch beter dan Lens.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lens, Mertens, Strootman, vBommel en dan wellicht nog Matavz en Pieters(hoop ik tenminste). Gaat aardig wat uit dan zo. Ben benieuwd hoe het team er komend jaar uit gaat zien. Hoop dat ze niet overal 'the usual suspects' vandaan halen voor een te hoge prijs. Beetje bang wel dat ze Maher voor Ajax's neus wegkapen.

Enig idee welke namen de rondte gaan Siemen?

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Derk Boerrigter ondanks aflopend contract wel nodig. Gelukkig wordt het beleid gehandhaafd :F:

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Maher wil in de CL voetballen, ziet ook dat alles wat goed was aan PSV weg is of gaat en dan is er maar 1 club in Nederland een sportieve en financiele verbetering t.o.v. AZ. Ik maak me vooralsnog geen zorgen. Maar Ajax kan nog niet meedoen omdat Erikssen eerst pleite moet natuurlijk. Dat zou nog het gevaar kunnen zijn, als Maher gewoon wat geduld bewaart, dan komt het goed :+

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Strootman blijft waarschijnlijk, die mag niet weg. Matavz en Pieters zullen ook blijven denk ik. Pieters wilt verlengen (één-jarig contract dus verkopen of verlengen). Matavz zal ook geen interesse hebben.

Toivonen vertrekt ook en Manolev hoogstwaarschijnlijk ook. Derijck mag ook weg, net als Marcelo.

De bedragen: Lens 9 miljoen exclusief bonussen oplopend tot 10 miljoen, voor Toivonen geldt een akkoord met Norwich voor 5,7 miljoen en bij de Mertens - Napoli geruchten liggen prijzen tussen 9,5 en 12,5 miljoen.

Bruma, Maher, Peruzzi en Van der Hoorn zijn de namen die je het meest hoort.

Bij aankoop van deze spelers zou je dit krijgen:
    Depay - Locadia - Narsingh
    Maher - Wijnaldum
    Strootman
    Willems - Bruma - Van der Hoorn - Peruzzi
    Zoet

Ik zie liever Viergever dan Van der Hoorn, die overrated is qua prijs. Middenveld is wel briljant zo, al mag Gini ook verkocht worden.

Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Poeh, hoeveel doelpunten verkoop je dan?

17. Seh

Seh Guest

AZ wil 6.5 miljoen. Dat is exclusief het percentage van de transfersom die Maher krijgt (staat in zijn contract) en dingen als de bonus voor zijn zaakwaarnemer (Sigi Lens). Verder heeft Sigi Lens de afgelopen tijd weinig geld verdient, dus zal het nog wel eens een duur grapje kunnen worden.

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    6,5? Waar haal je dat in godsnaam vandaan?

AZ heeft nergens uitspraken gedaan over de transfersom. In de winterstop werd er gespeculeerd op 10 miljoen en toen heeft Stewart aangegeven dat dit te weinig zou zijn.

Als Utrecht het al over 6-7 miljoen voor van den Hoorn heeft lijkt het me niet dat AZ zo'n fooitje genoeg vindt voor 1 van de grootste talenten van deze generatie.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    10 te weinig vinden is natuurlijk iets wat je als verkopende partij moet zeggen

maar het is niet realistisch

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    6,5 mil is een prima prijs. Maher, hoewel intrinsiek een goede speler, heeft een waardeloos seizoen achter de rug. En dat lag echt niet alleen aan zijn matige medespelers. Daarnaast had ik het idee dat AZ in de winterstop had afgesproken zich coulant op te stellen bij een transfer in de zomer. Althans, Maher zat de hele tijd te emmeren om een transfer destijds en ineens was hij tevreden en stopte het zeuren. Hij hintte toen ook vaag naar gemaakte afspraken met AZ.

Deel Deze Pagina