1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Lekker bezig PSV!

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Balen , maarja. PSV gelukkig geen koopclub meer :).

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel jaloezie en teleurstelling.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Teleurstelling, ja. Jaloezie? Denk dat zelfs Feyenoorders niet jaloers op iets van PSV zullen zijn.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hoezo, ik had Maher wel willen hebben hoor :9

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Meer op de hele situatie bij PSV. Is toch geen club meer joh (itt Ajax en Feyenoord).

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Klopt, nooit trouwens. PSV heb ik altijd al vlees noch vis gevonden.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hah ja dat klopt helemaal.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wat een gigantische tegenvaller. Maher heeft alle specifieke kwaliteiten voor een Ajaxhalf en was ook nog eens haalbaar. Zo'n buitenkansje kom je niet vaak meer tegen. Succes met een andere middenvelder vinden die hier bij in de buurt komt én haalbaar is.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Maher is een leuke en goede voetballer met veel potentie. Maar het is geen speler die er "al" is of veel heeft bewezen. Waarom zou Ajax dan geen vertrouwen mogen hebben in een middenvelder uit eigen kweek? Over het middenveld maak ik me bij Ajax nooit zo snel druk, daar hebben ze toch wel regelmatig zeer goede spelers rondlopen.

Misschien hebben zij wel iets gezien in Maher waardoor ze van gedachte zijn veranderd en geen interesse meer hebben. Daarbij is Erikssen nog niet weg, dus kunnen ze nu niet zo veel.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en dan Fischer naar 't middenveld. Of rechtsbuiten. Dit lijkt me toch vooral een buitenspeler. Of er moeten twee Duartes zijn.

Meer vis, want dat is niet te vreten.

Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij speelde hij bij Heracles steevast op het middenveld. Maar goed, dat filmpje wat jij post is uit zijn Sparta-tijd.

Fischer op het middenveld? Een middenveld waar, vooralsnog, Eriksen, De Jong en Schone al staan? Wie gaat er dan uit?

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat geldt toch net zo goed voor Maher en Duarte? :confused:

We hebben het natuurlijk over een aankoop in de veronderstelling dat (waarschijnlijk) Eriksen vertrekt hè...

En ja, het is z'n Spartatijd, maar als Fischer naar het middenveld gaat kan Duarte op de flank. Dit soort eigenschappen ben je niet zo maar kwijt. De Boer heeft trouwens al eens gezegd dat ie in Fischer een middenvelder ziet.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat gebeurt niet van de ene dag op de andere en zeker niet als 5 basisspelers vertrekken. Mark van Bommel, Ola Toivonen, Dries Mertens, Jeremain Lens en Waterman vertrekken en Derijck en Matavz hebben vage interesse. Dat vul je niet zomaar op met jeugd en dus moet er gekocht worden.

Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Er is een verschil tussen gewoon spelers kopen en enorme transfersommen neerleggen. Het beleid wordt nu al gewoon weggeveegd.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het zou me verbazen als Strootman blijft.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En tja, PSV heeft altijd al gekocht en verkocht. Ik vind het niet per se minder dan je eigen spelers opleiden als je daarmee financieel gezond blijft. Het enige verschil met vroeger is dat ze vroeger voor enkele miljoenen geweldige talenten uit het buitenland haalde, toen ze nog goede connecties hadden door Hiddink, Lemic en meesterscout Visser. Nu halen we gevestigde spelers/talenten uit de Eredivisie.

Twee jaar geleden gaven we 30 miljoen euro uit, maar hadden we ook flinke inkomsten waardoor we in totaal maar 7,2 miljoen hadden uitgegeven. Natuurlijk kwam overal groot in de kranten dat PSV ineens 30 miljoen euro uit het niets toverde en uitgaf (*kuch* Telegraaf). Deze transferperiode genereren ze waarschijnlijk weer veel transferinkomsten, die dan weer geïnvesteerd worden in nieuwe spelers. So what?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Komt United met een bod tussen de 15 en 20 miljoen, dan zie ik hem ook niet blijven. Dat bod zie ik alleen niet komen.

PSV heeft al veel belangrijke schakels verkocht en Strootman wilt graag nog een jaar blijven om kampioen te worden én alle wedstrijden te spelen ivm. het WK. Thijs Slegers schatte de kans in op 80%. :+

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Naast de acties van Neymar is dit me nog het meest bij gebleven van woensdag:

[yt]eWY4Q3sgPug[/yt]

Wat een publiek. Zo zing je een volkslied.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Veenstra opgestapt bij Heerenveen. Beter.

Deel Deze Pagina