1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Foppe had zich uitgesproken tegen hem, dan weet je dat het onhoudbaar word :+

mooi dat hij weg gaat, zat qua beleid niet echt veel lijn in (behalve alle sterkhouders direct verkopen bij het eerste redelijke bod)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Mooi, volgend jaar P3 misschien? :+

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    8)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mbokani ook naar Dinamo Kiev, leuke voorhoede zo.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hendriks van de Graafschap -> Ajax. Ik ken hem niet, hopelijk een talentje. Het is in ieder geval een spits.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Aparte aankoop, die Hendriks. Al komt er amper wat aan vanuit de jeugd.

Dat spelers voor het geld kiezen, oké, maar waarom moeten ze dat toch altijd in alle toonaarden ontkennen? Ik kan hier zo slecht tegen. De man wordt zo'n beetje de bestbetaalde voetballer van Europa maar geld stond op de 4e plaats bij zijn keuze. :emo:

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goeie manier voor Ajax om Duarte binnen te hengelen. Ik zie in hem wel een nuttige back-up speler, misschien iemand die wel kan uitgroeien tot een nuttige basisspeler centraal op het middenveld.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en castillion en lukoki mogen van mij toch best weg :+

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin steeds meer te denken dat Ajax hem als rechtsbuiten wil halen..

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom zou je Duarte, een leuk technisch middenveldertje met flair en voetballende kwaliteiten, op rechtsbuiten zetten? In de rol van Schone dan?

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vrees het wel. Maar dan moet je in ieder geval een back hebben met diepgang. En dat is Van Rhijn niet en ik vermoed dat hij dat ook niet gaat worden.

Maar alle tekenen zijn daar: Ajax ziet niet af van Maher omdat hij te duur is, maar omdat de prioriteit ergens anders ligt (rechtsbuiten dus). Vervolgens komt Duarte weer in beeld. En nu zie je dat Lukoki in de deal wordt betrokken, de enige echte rechtsbuiten in de selectie. Tot slot heeft Duarte ook half als buitenspeler gespeeld, zoals in dat filmpje van NERA een pagina terug te zien is.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Op termijn, als De Jong of Eriksen vertrekt, komt die dan ook vanzelf wel op het middenveld terecht. Daar komt hij volgens mij ook het beste tot zijn recht.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hm oké, ik zie hem als halfspeler toch beter dan als buitenspeler, denk ik. Maar ik laat me verrassen :+.

Update over Maher van Thijs Slegers op VI Radio:
    AZ wilt een bedrag van 7 miljoen euro vangen, netto. Netto in de zin van: Maher krijgt zelf ook 15% van de transfersom en AZ wilt dat PSV ook dat bedrag (zo'n 1 miljoen euro) zelf betaalt. Dan wordt het samen ongeveer 8 miljoen euro. Maar ook dat is niet genoeg, AZ wilt er ook nog iets van prestatiebonussen in verwerken. Dus dat blijft maar oplopen.

PSV heeft wederom (net als in januari toen het ook bijna rond was) een investeringspartner gevonden die de helft wilt meebetalen. Wat krijgen ze ervoor terug? De helft van de winst. Dus dan wordt het voor PSV (voor nu) ongeveer 4 miljoen voor Maher.

Ik vind die 8 miljoen veel geld, maar als AZ-supporter zou ik ook hetzelfde eisen. :+

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer dat Ajax 7,5 bood op van Ginkel en niet Maher gaat halen voor 8 miljoen. Die verkoop je later toch weer door voor 12-15 miljoen.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als Maher zich goed ontwikkelt. Dat is bij PSV geen zekerheidje, is de laatste jaren wel gebleken

En oh, ik weet niet of dit wel heel erg snugger is:

:+

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wilde het net posten ja. Slim Lukoki. :+
    En over Maher, tja. Je zult echt wel winst op hem maken hoor.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kenneth Paal heeft btw vandaag ook op z'n verjaardag driejarig contract getekend. Groot talent en een genot om naar te kijken bij de B1. Is ook een echte PSV'er, als je hem hoort praten. Mooi nieuws! :)

Mooi dagje dan: Brands verwacht bankgarantie van Napoli vanavond (dus: Mertens officieel verkocht voor rond de 10 miljoen), groot talent tekent voor drie jaar bij en nieuwtje dat Maher hoogstwaarschijnlijk naar PSV komt. :)

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik kan niet wachten tot die in het boekje van Sierd de Vos staat :+

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Paal :+.

Wat ben ik toch ook een kleuter ..

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Marc heeft nu de turbo aan, een Duitse 19-jarige spits aangetrokken.

Deel Deze Pagina