1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Foeke Booy nieuwe trainer van Go Ahead Eagles.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dries Mertens officieel Napoli-speler.

Ook al zoog je in de meeste uitwedstrijden en was je in de toppers nergens te zien.. ik ga je wel missen, kleine vriend. Erg goede speler, maar ook zeker een toffe kerel. Daar krijgen we nu een arrogantje voor terug op de plek, maar hopelijk groeit die wel tot het niveau Mertens of hoger. De potentie is er. :)

Enne..

:+

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toch fijn dat een Insigne dan zelfs 1.63 is.

Wel imponerend als die 2 voor je staan als verdediger.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het echt merkwaardig hoe PSV het toch flikt om zoveel geld binnen te halen. Ik dacht echt dat ze het moeilijk gingen hebben om bepaalde spelers te kunnen halen maar nu is dit geen enkel probleem meer.

Nu nog Toivonen en Strootman verkopen en je kunt alles en iedereen halen. Het gaat nu al makkelijk met die 20 miljoen van Lens en Mertens.

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Blij dat die Mertens weg is. Omhooggevallen spelertje. Egoistisch in zijn spel en totaal geen teamspeler.

Ben ik trouwens de enige die veel liever Van Ginkel ziet dan Maher? Niet dat Van Ginkel ooit ter sprake is gekomen bij PSV maar vind hem een vele betere speler dan Maher (fysiek ook sterker).

Hopelijk gaat PSV voor Depay aankomend seizoen voor op de linkerflank, maar vrees dat ze er toch nog een speler voor gaan kopen. Zonde.

--------------------Zoet--------------------
    -Aankoop---Bruma---Aankoop---Pieters-
    -----------------Strootman----------------
    ---------Wijnaldum-------Maher-----------
    -Narsingh---------Matavz---------Depay-

Enige probleem met Narsingh is dat hij pas in het najaar weer blessurevrij is.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Van Ginkel een ander type voor een ander soort spel. Dus het hangt er volledig vanaf wat je spelinstelling is.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom is er trouwens zoveel vertrouwen in Bruma? Zo goed heeft die jongen het tot nu toe nog niet gedaan toch ergens?

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Pieters vertrekt toch zeer waarschijnlijk. Dus zet daar maar Willems.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen idee, zo goed heeft hij niet gepresteerd inderdaad. Maar het zal niet veel slechter kunnen zijn dan Marcelo en het "talent" Zanka. Wel geniaal dat je dan een heel nieuw centrum krijgt.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel lachen zijn als PSV 8 mil uittrekt voor Maher en dan voor de verdediging alleen met Bruma aan komt zetten. Paar keer zien spelen bij HSV, echt een drama.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan heb je wel een matig beeld van hem. Het eerste seizoen heeft hij daar het grootste deel in de basis gestaan en maakte hij een erg goede indruk. Chelsea wilde hem zelfs al misschien terughalen na dat seizoen. Het tweede seizoen is heeft hij minder gespeeld, omdat er toen een ander beleid kwam; (gehuurde) spelers die na het seizoen vertrekken gaan naar de bank, eigen seplers zullen spelen.

Heb ook een aantal wedstrijden gezien bij HSV. Ongeveer de helft speelde hij erg goed, maar er zaten inderdaad ook een boel wedstrijden tussen waar het matig was. Tegen Bayern München was het diep triest. Maar als je op hem let, zie je iig wel dat hij in zo'n beetje alles beter is dan de verdedigers die we nu hebben staan. Een deal voor 3 miljoen (en mogelijke terugkoopclausule) zou gewoon netjes zijn.

Zanka is enorm gefaald vorig jaar. Niemand snapt hoe hij van goede aanvoerder van CL-spelend Kopenhagen is veranderd in zo'n slapjanus die echt alles verkeerd doet en waar nergens uit blijkt dat hij ook maar iets snapt van het verdedigen. Ongelofelijk nonchalant, slap in de duels en dom qua timen. Volgend jaar nieuwe kansen en hopen dat het hem beter afgaat, want dit kan natuurlijk niet ineens gebeuren 8).

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Bruma zal in ieder geval 'goed in groep liggen' bij andere gangsta's zoals Depay. :+

Bruma heeft het bij geen enkele club nog echt laten zien en het feit dat hij van Chelsea terugzakt naar HSV en vervolgens terugzakt naar PSV zegt ook veel.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zegt zeker wat, maar echt ervan opkijken doe ik niet. Je moet wel een erg groot talent zijn als je bij Chelsea wilde slagen de afgelopen jaren. Het grootste deel van de talenten wordt daar verhuurd (HSV/Bundesliga is geen slechte plek om te spelen).

Hij is gewoon veel te vroeg vertrokken. Ik zie hem bij PSV er nog wel bovenop komen. Ik weet nog wel dat Hiddink en andere analysten hem vroeger een grote toekomst toeschreven en dat hij het eerste seizoen bij HSV gewoon zeer degelijk speelde als jong ventje.

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Waardeloos seizoen achter de rug, dat wel. Vond het altijd een wat overschatte speler.

Frank ziet btw Duarte gelukkig als vervanger voor Eriksen en niet als rechtsbuiten. Daarvoor is Cuenca in beeld..

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Duarte is een leuke speler hoor, maar ik heb toch het gevoel dat het niet meer dan middelmaat gaat zijn.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn opluchting was vooral dat hij niet als rechtsbuiten zou worden gehaald.

Deel Deze Pagina