Nou en, echt voetbalnieuws is ver te zoeken op dit moment. Vind het nog maar stilletjes qu transfers e.d (behalve dan bij PSV) om nog maar wat olie op de nutteloze discussie te gooien, wat vinden jullie de meest overschatte en de meest onderschatte voetballers (hoeft niet meer actief te zijn). En dan gaat het niet om hoeveel geld er voor betaald is want dan roepen we allemaal Carrol
Zo denk ik er ook over, net als bijvoorbeeld Gerrard bij Liverpool en Lampard bij Chelsea. Topspelers, maar niet de 'top van de top' Ik vind dat je als absolute topper minimaal 1 x Europees of Wereldvoetballer van het jaar moet zijn geweest. Dat je in dat betreffende jaar gewoon met afstand de beste speler was, iets wat bijvoorbeeld Ronaldo & Zidane (zelfde lichting) wel is gelukt, meermaals zelfs. Voor Bergkamp maak ik een uitzondering in dit geval, dat was gewoon een genie op het veld @ FunkXual: leuk toch om een beetje over spelers te ouwehoeren/discussiëren?
Hopen dat Boilesen eindelijk eens voor langere tijd fit blijft, net als Sigthorsson, al vrees ik dat dat lastig gaat worden om eerlijk te zijn.
Siggy is nu toch gewoon al langere tijd fit? Die kan dit seizoen gewoon weer maximaal belast worden volgens mij.
Klopt, alleen gaan we binnenkort weer naar 3 wedstrijden per week, en ik betwijfel of dat lang goed zal gaan.
Tot 2018, netjes hoor. Heerlijke aankoop dit. Ik vraag me af of het nou de 8 miljoen is geworden of nog wat minder. De laatste zin doet minder blijken..
Jammer dat hij naar PSV gaat, echt een geweldige versterking voor hen. Dat hij een 5 jarig contract heeft getekend vind ik wel raar, want hij wil zo snel mogelijk naar het buitenland hierna gok ik.
Ik denk niet dat men zo denkt. Hij is 19 en tekent een 5-jarig contract, 'dus' kan hij op zijn 22e of desnoods 23e naar het buitenland. Zo'n grote investering laten ze niet transfervrij vertrekken hoor.
Dat wel, maar ik denk dat hij voor die tijd al naar het buitenland vertrekt. 22 minstens. Eriksen is ook pas 21 en zou ook al weg kunnen/willen. Zou zonde zijn als beide spelers vroeg vertrekken. Waarom niet gewoon tot je 23'ste spelen denk ik dan. Over Eriksen gesproken, er is niet echt veel concrete interesse in hem en de Boer hoopt dat hij bijtekent omdat hij natuurlijk een 1jarig contract heeft. Net als Alderweireld trouwens. Zou mooi zijn als alle drie (Eriksen, Alderweireld & De Jong) besluiten om een jaar te blijven bij Ajax. Edit: En Ajax versterkt zich met een talent (tanislav Lobotka) van AS Trencin, de club waar La Ling de scepter zwaait. Gehuurd voor één jaar met optie op koop, hij mag het laten zien in de Jupiler League. Is een middenvelder overigens.