1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou en, echt voetbalnieuws is ver te zoeken op dit moment. Vind het nog maar stilletjes qu transfers e.d (behalve dan bij PSV)

om nog maar wat olie op de nutteloze discussie te gooien, wat vinden jullie de meest overschatte en de meest onderschatte voetballers (hoeft niet meer actief te zijn). En dan gaat het niet om hoeveel geld er voor betaald is want dan roepen we allemaal Carrol :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    [yt]eCy_htgy7ss[/yt]

Meleg. :cool:

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Zo denk ik er ook over, net als bijvoorbeeld Gerrard bij Liverpool en Lampard bij Chelsea. Topspelers, maar niet de 'top van de top'

Ik vind dat je als absolute topper minimaal 1 x Europees of Wereldvoetballer van het jaar moet zijn geweest. Dat je in dat betreffende jaar gewoon met afstand de beste speler was, iets wat bijvoorbeeld Ronaldo & Zidane (zelfde lichting) wel is gelukt, meermaals zelfs. Voor Bergkamp maak ik een uitzondering in dit geval, dat was gewoon een genie op het veld _O_

@ FunkXual: leuk toch om een beetje over spelers te ouwehoeren/discussiëren?

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Geniale goal idd _O_ Boilesen speelde trouwens ook een goede wedstrijd!

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zie ik dat nou goed? Klaassen maakt weer meters? :eek:

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Jup en een doelpunt na een mooie voorbereidende actie van Sana :)

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien kan jij de fouten op hoge ballen van Julio Cesar nog eens opsommen _O_

En Boilesen! :)

8. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Hopen dat Boilesen eindelijk eens voor langere tijd fit blijft, net als Sigthorsson, al vrees ik dat dat lastig gaat worden om eerlijk te zijn.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Meh, Klaassen..

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Siggy is nu toch gewoon al langere tijd fit? Die kan dit seizoen gewoon weer maximaal belast worden volgens mij.

11. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, alleen gaan we binnenkort weer naar 3 wedstrijden per week, en ik betwijfel of dat lang goed zal gaan.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    FdB zal toch min of meer moeten rouleren. Hoesen is een prima stand-in.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Maher 5 seizoenen naar PSV. Ben benieuwd.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tot 2018, netjes hoor. Heerlijke aankoop dit. _O_

Ik vraag me af of het nou de 8 miljoen is geworden of nog wat minder. De laatste zin doet minder blijken..

Laatst bewerkt: 30 jun 2013
  15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Jammer dat hij naar PSV gaat, echt een geweldige versterking voor hen. Dat hij een 5 jarig contract heeft getekend vind ik wel raar, want hij wil zo snel mogelijk naar het buitenland hierna gok ik.

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Hij is 19. Dan zou die 24 zijn als die naar het buitenland gaat. Perfecte leeftijd toch?

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk niet dat men zo denkt. Hij is 19 en tekent een 5-jarig contract, 'dus' kan hij op zijn 22e of desnoods 23e naar het buitenland. Zo'n grote investering laten ze niet transfervrij vertrekken hoor.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Had het ook meer vanuit de optiek van Maher.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat wel, maar ik denk dat hij voor die tijd al naar het buitenland vertrekt. 22 minstens. Eriksen is ook pas 21 en zou ook al weg kunnen/willen. Zou zonde zijn als beide spelers vroeg vertrekken. Waarom niet gewoon tot je 23'ste spelen denk ik dan.

Over Eriksen gesproken, er is niet echt veel concrete interesse in hem en de Boer hoopt dat hij bijtekent omdat hij natuurlijk een 1jarig contract heeft. Net als Alderweireld trouwens. Zou mooi zijn als alle drie (Eriksen, Alderweireld & De Jong) besluiten om een jaar te blijven bij Ajax.

Edit: En Ajax versterkt zich met een talent (tanislav Lobotka) van AS Trencin, de club waar La Ling de scepter zwaait. Gehuurd voor één jaar met optie op koop, hij mag het laten zien in de Jupiler League. Is een middenvelder overigens.

Laatst bewerkt: 30 jun 2013
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Thanks Mark :cool:.

Deel Deze Pagina