1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ze hebben dus wel inspraak maar geen zeggenschap

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De investeerders stoppen er flink geld in, maar krijgen er niks voor terug? Sure.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat staat er niet.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Waar loopt die Bojan eigenlijk? Spits?

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dit doen ze omdat ze willen knokken, niet omdat ze fan zijn.

Alsnog de vraag die ook al werd gesteld voor degene die het apengedrag etc vinden, wat is het anders dan boksen/mma/kickboxen?

Ben het er overigens grotendeels wel mee eens hoor, maar ik vind vechtsporten dan ook achterlijk.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Spits, maar kan eventueel ook op de flanken.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Denk niet dat we daar wat aan hebben btw.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien is er toch wel concrete interesse in Pelle?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dan nog, dit Feyenoord is nu helemaal ingesteld op de lange bal op een balvaste spits.
    geen zin om dat om te gooien.

Plus dan moeten we weer spitsen gaan huren... En wat zal z'n salaris zijn? Kan nooit rond de 1 miljoen liggen vrees ik.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja allemaal leuk en aardig, maar er moet wel gewoon genoeg kwaliteit op het veld zijn.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Met de selectie van vorig jaar zijn we kampioen geworden, op korte termijn is er dus geen aankoop nodig zolang de selectie bij elkaar blijft. Het liefst zie ik ook mensen op het veld staan die een man kunnen passeren met een mooie actie en de wedstrijd kunnen bepalen, maar die zijn nu niet of nauwelijks te vinden voor een realistisch bedrag.

Geen paniek hier, ik stoor mij dan alleen wel aan een 'breedte aankoop' als v/d Hoorn die er aan zit te komen. Redelijke verdediger hoor maar die zie ik het Ajax spel niet beheersen.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Hebben zij bij Stoke niet per ongeluk Muniesa gekocht ipv Van der Hoorn? Dat is echt een typische Stoke-verdediger, waar Muniesa meer voor Ajax is. :+

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind dit de verkeerde redenatie. Andere teams zijn bezig met zichzelf versterken en ook wij moeten constant doorselecteren om op een hoger niveau te komen. Kwalitatief hebben we een redelijk matige selectie die boven zijn kunnen heeft gepresteerd. Dit met name omdat het een hecht collectief was. Echter, als je kijkt naar de basis-elf zit je op veel posities redelijk onder de maat: Rechtsbuiten, rechtsback (hopelijk presteert Tete goed), rechtshalf (Siem). Bovendien zit je op CVM niet helemaal naar behoren en heb je gewoon matige back-ups op de meeste posities (denk dat alleen LB en Spits naar behoren dubbel bezet zijn, en centraal in de verdediging vooralsnog).

Dan snap ik de aankoop v/d Hoorn ook totaal niet, dan was van Ginkel (al ben ik geen fan) of Maher een logischere optie, ongeacht of Siem(hopelijk)/Eriksen(hopelijk niet) zou vertrekken.

Ik had persoonlijk graag gezien dat Alderweireld en Siem verkocht werden, en Maher een rechtsbuiten aangekocht zouden worden. Dan had je wat mij betreft een team staan dat de CL groepsronde kon overleven, en dat is de volgende stap waar je naartoe zou moeten werken. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen, maar wat mij betreft moeten ze dit proberen te bereiken:

Cilissen/Vermeer
    Tete/vRhijn - Moisander - Denswil - Blind/Boilesen
    Blind/Poulsen/Schöne
    Eriksen - aankoop
    aankoop - Sigthorsson - Fischer​

Alderweireld hoeft dan niet weg, als hij bijtekent, maar dat is hij volgens mij niet van plan. Zou echter geen geld aan een vervanger besteden, helemaal niet fokking v/d Hoorn.

Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Kut voor zo'n jongen. Dat ze daar nu pas achter komen?
    Mocht het uiteraard waar zijn, blijf de Telegraaf (En Rik slaapt blijkbaar nog :+).

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Van Ginkel naar Chelsea!

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Is het vergelijkbaar met wat Maduro heeft, of wordt dat nog onderzocht? Wel erg sneu voor Bruma.

@Daz: definitief? Beetje jammer dat Mourinho hem zal transformeren in een anti voetballer. :+

Edit: ah, er moet nog een persoonlijk akkoord komen.

Laatst bewerkt: 4 jul 2013
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Haha, de dag nadat Vitesse Kelvin Leerdam 'één van de grootste talenten van de Nederlandse velden noemt' en vervolgens van Ginkel kwijt raakt aan Chelsea, mis ik Aernhem wel hoor :lol:

http://www.vitesse.nl/vitessenl/nieuws/detail/3575

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap wel dat ze Van Ginkel verkopen nu ze Leerdam hebben. Of anders gezegd: dat ze Leerdam haalden, omdat Van Ginkel zou vertrekken.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Er gaan de komende dagen nog verdere onderzoeken komen, las ik net. Het hoeft niet perse bedreigend te zijn.

Deel Deze Pagina