1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie in Strootman zo'n type die in staat is om met wat meer ervaring in de benen een middenveld voor zich te hebben en er voor te zorgen dat hij als slot op de deur constant zorgt dat de aansluiting intact blijft en het tempo bepaalt. Een beetje wat Stankovic (in latere fase) en Motta ook jarenlang bij Inter hebben gedaan en wat iemand als Carrick in mindere mate bij United doet. Zijn van die types waarvan je pas beseft hoe waardevol ze zijn als je ze mist.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies, Strootman wordt nu beoordeeld op de laatste seizoenshelft, die zwak was. Ik snap niet dat hij naar AS Roma blijkt te gaan. Zelf gaf hij steeds aan de PL te zien als dé competitie en wilde hij een jaar blijven om daarna een stap naar een topclub te maken..

3. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Strootman ook een uitstekende speler, zit toch het dichtst tegen de top aan van de eredivisie. Pikt denk ik moeiteloos aan op een hoger niveau.

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is zeker interessant om te zien hoe hij zich daar zal ontwikkelen. Zou zomaar kunnen dat ik hem onderschat, we zullen zien. Krijg je ook weer gelijk die schijnbelangstelling voor de Serie A van de Nederlandse media...

En nee, er zijn niet alleen 'Mahers' en 'waterdragers', maar ik moest mijn standpunt wel een beetje aandikken natuurlijk. ;)

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Strootman een fantastische speler, zou het erg jammer vinden als hij naar Roma gaat..
    Niks negatiefs tov de Serie A het zou me alleen veel mooier lijken als we hem konden bewonderen in de CL bij een club als United.

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Nu Zoet ook weg bij PSV? Hebben ze er nog wel 11 om op te stellen? :+

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ze gingen veel jeugd inpassen vanaf nu toch? :+

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Geen meerderheid in de Rotterdamse raad voor de garantstelling, nieuw stadion dus van de baan!

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor Gudde om z'n koffers te pakken. Wat een gezichtsverlies heeft hij geleden.

10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Gemengde gevoelens vanwege de financiële winst die te behalen was, maar ook opgelucht dat we de komende jaren nog in een echt voetbalstadion spelen ipv in zo'n evenementhal.

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Het hart zegt nee, maar mijn hoofd zegt ja. Is de Kuip belangrijker dan Feyenoord? Dit zou wel eens een doodsteek kunnen zijn voor Feyenoord. Ben benieuwd of er nog een plan B komt van Gudde en Co. en of er plannen gemaakt worden voor een grote verbouwing. ( mijn eerste voorkeur )

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    20 miljoen voor Strootman. Vind het een zeer goede deal!

Uit
    Mertens 9 mln.
    Lens 9 mln.
    Strootman 20 mln.

In
    Maher 8 mln.
    Rekik huur.
    Bruma 3/4 mln.
    Jozefzoon 0.4 mln.

Heb je nog 26 mln. te besteden aan nieuwe spelers en de koop Mertens/Strootman in 2 jaar meer dan verdubbeld.

13. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee, de Kuip is niet belangrijker dan Feyenoord. Maar het is imo wel een heel belangrijk deel van de clubcultuur. Ik geloof niet dat dit de doodsteek is voor de club. Goed beleid is het allerbelangrijkste, ook al zou er een nieuwe Kuip komen met slecht beleid wordt er nog niet gepresteerd.

Het feit dat we er financieel slecht voorstaan komt niet doordat we in een verouderd stadion spelen, maar door wanbeleid tussen 2000 en 2010.

Gudde zal de eer aan zichzelf moeten houden. Hij is puur en alleen aangesteld om een nieuw stadion te realiseren, mede door zijn slechte communicatie gaat het niet door. Hoe kunnen ze nu al jaren bezig zijn met dit project en toch op zoveel weerstand stuiten? Als er een goed plan was en zo gepresenteerd hadden was er niet zoveel tegenstand vanuit de politiek en supporters.

Ik neem aan dat ze wel gaan verbouwen in het Maasgebouw, maar ik geloof niet dat ze een derde ring zullen plaatsen zoals in de plannen van "red de Kuip".

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een ingesteldheid, het moet allemaal op? En dan over een jaar spelen ze opnieuw geen CL, moeten ze spelers verkopen omdat het allemaal te duur wordt, spelers kwijt omdat de huur stopt en dan wat?

Koop enkele goede jonge verdedigers voor een paar miljoen per stuk, koop wat spelers voor de breedte en hou de resterende 14 miljoen lekker in je zak.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die Rekik is me ook een brede zeg. Die kan lekker met Depay na iedere training het krachthok in.

En ja, 20 miljoen is een hele mooie prijs. Ik blijf balen van de club AS Roma, maar so be it. Ik vraag me af of hij dit zelf voor ogen had. Punt is ook dat AS Roma hem koopt voor 20 miljoen en als Strootman nog eens de stap wilt maken naar een echte topclub, deze AS Roma boven de 20 miljoen dus moet bieden. Helpt niet mee. :+

Maar inderdaad, Brands doet het erg goed qua verkopen. Men heeft wel veel interesse in onze spelers zeg. De hele basis is weg.

Mertens - Matavz - Lens
    Toivonen
    Strootman - Van Bommel
    Willems - Derijck - Marcelo - Hutchinson
    Waterman

(Toivonen en Derijck worden hoogstwaarschijnlijk ook verkocht).

De opstelling voor volgend jaar, denk ik:

Depay - Locadia - Wijnaldum
    Maher
    Schaars - Hiljemark
    Willems - Rekik - Bruma - Arias
    Zoet

Ik neem aan dat ze ook nog wel een extra klasse speler gaan halen. Elfrink had het over 5 à 6 aankopen naast Bruma bij vertrek Strootman en Toivonen. Dus: middenvelder (Schaars), rechtsback (Arias), LCV (Rekik), RCV (Bruma), aanvaller (extra linksbuiten?) en nog een middenvelder?

Genoeg geld.

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gast. Geld moet rollen G.

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ben wel echt benieuwd naar hoe de (nieuwe) achterhoede van PSV het gaat houden.
    Willems, Rekik, Bruma en Arias zijn toch allemaal vrij jonge spelers.

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is het hem meest denk die communicatie is gewoon niet goed gegaan, en met zoveel weerstand gaat de politiek inderdaad voor stemmen winnen dan beslissen op een plan. Gemiste kans die investeerders blijven ook niet wachten en wanneer de bouw aantrekt word het ook onmogelijker om te realiseren.

Die derde ring lijkt me niet te komen, ze zullen misschien een kleine investering in business units doen om zo proberen wat inkomsten te verhogen maar daar houd het mee op.

Laatst bewerkt: 11 jul 2013
  19. Seh

Seh Guest

Feyenoord zit straks gevangen in De Kuip. :'-( Je wordt dé slagader van het stadion als club, in plaats van een wederzijds (financieel) voordeel.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is het in de Kuip spelen zo'n grote last voor Feyenoord?

Ik had juist verwacht dat de feyenoorders hier blij zouden zijn dat er nu misschien naar de grote verbouwingsplannen gekeken zou worden ipv dat er naast de kuip iets niets van 165 miljoen word neer gekwakt..

waarom is dit niet goed voor Feyenoord?

Deel Deze Pagina