1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lukoki is sowieso een vreselijk mannetje. Naast dat het gewoon een waardeloze voetballer is, schijnt het ook een vreselijk opgefokt kereltje te zijn die niet leeft voor z'n sport. Heb van meerdere mensen gehoord dat hij regelmatig zondagnacht helemaal naar de klote bij Tik Tak te vinden is in Air of gewoon bij Jimmy Woo.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bah.

Ze zijn Marquinhos ook weer aan het binnenhengelen las ik. Misselijkmakende schijtclub met die smerige Leo.

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voetballers zouden juist eens wat vaker moeten gaan stappen op zondagavond, deden ze vroeger allemaal. Toen was de sfeer vaak veel beter. De Technische staf van Feyenoord, Koeman, Van Bronckhorst en Van Gastel, die gasten gingen elke zondagavond stappen in dat seizoen dat ze samen speelden. Ik vind een andere dag in de week wel weer een ander verhaal, maar ben van mening dat ze af en toe best wat losser mogen zijn.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het feit dat hij gaat stappen ook niet erg, maar wel dat hij bijna altijd om 3 uur gewoon toeter is. Hij mag best wat drinken, maar het lijkt me als profvoetballer toch niet handig om elke week stomdronken gezien te worden in het uitgaansleven.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zal best, maar Lukoki zal snel weg wezen bij Ajax, zelfde geldt voor Boerrigter als hij niet eens gaat presteren dit seizoen.

7. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is wel waar. Achja, denk niet dat dat ventje überhaupt talent genoeg heeft om het ver te schoppen. Als er dan nog een verkeerde kop op zit is het snel over ja.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Leonardo gaat weer weg las ik, had ook te maken met die ene actie in de catacomben haha.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt ja. Maar pas aan het einde van de transfermarkt.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    64 miljoen voor Cavani? 8)

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat was inderdaad het plan, maar dit is gewijzigd:

"Leonardo stopt er na vandaag per direct mee. We danken hem voor al zijn inzet als sportief directeur van PSG." - Nasser Al-Khelaïfi

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, like wtf 8)

Ik hoop dat Ibra naar Engeland gaat. Chelsea ofzo :cool:

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Cavani is binnen en daarmee zo'n beetje alle interessante Serie A-spelers die ze op hun lijstje hadden. Leo is dus niet meer nodig :+.

Ibra - Cavani zou ongelofelijk bazig zijn, maar denk idd dat Ibra wel vertrekt. City hopelijk. United mag niet nogmaals makkelijk kampioen worden :cool:.

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ibra - Cavani en daarachter Rooney. :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    [yt]GmvfRbzovv4[/yt]

8)

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is het gevaar met zo'n enorme transfersom, de fans zullen hoge verwachtingen hebben.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Rofl, alsof de nieuwe Totti is binnengehaald. :+

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nasser Al-Khelaifi on RMC Radio: "Thiago Silva is not going to Barcelona, in fact, there are FCB players that we are following."

Fabregas? Zou zonde zijn, al die geweldige spelers actief in een competitie die niemand hier volgt...

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Briljant :D.

Ik miste wel een bijt-grapje. :+

Deel Deze Pagina