1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Douglas faalt.

Goede aankoop van PSG. Opzich doen ze dat wel degelijk; Digne, Veratti en Lucas zijn wel echt pareltjes.

Laatst bewerkt: 17 jul 2013
  2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jij kent deze spelers allemaal?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Siemenn is 3x achter elkaar kampioen geworden met FIFA 12 dus deze man weet.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jij kent Digne, Veratti en Lucas niet? Digne zou ik me nog voor kunnen stellen (is super groot talent op linksback bij Lille, heeft op z'n 19e al een enorm goed seizoen achter de rug; zowel aanvallend als verdedigend staat ie z'n mannetje), maar Veratti en Lucas Moura zijn gewoon bekende spelers..

:lol:

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar hoe vaak heb jij die Digne zien spelen om te beoordelen dat hij een groot talent en goede aankop is? Zal mij verbazen als dat vaker dan 5 keer is geweest en dat vindt ik dan toch wel wat vroeg om al te oordelen ;)

Moura en Veratti hoor je idd te kennen :+

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan me niet voorstellen dat Verratti nog jaren bij PSG gaat blijven. De gedoodverfde opvolger van Pirlo, lijkt me.

Hij zegt ook constant dat ie vroeg of laat terugkeert naar Italië. 'Dat kan jaren zijn, maar ook weken', las ik laatst nog in een quote.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan zal ik je bij deze verbazen. Hij was namelijk in iedere wedstrijd van Frankrijk bij het WK Onder 20 te zien. Ik heb de groepswedstrijden van hun niet allemaal gekeken (op Frankrijk - Spanje na), maar de finales allemaal wel. Ik kan me zelfs herinneren dat ik (van de paar wedstrijden die ik van PSG gekeken heb) ook Lille tegen PSG heb gekeken.

Dus ja, ik heb hem wel een handjevol wedstrijden zien spelen. Daarvoor hoef je geen Ligue 1-expert te zijn met een WK U20-toernooi dat net achter de rug is ;).

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Verbaasd mij ook vaak dat veel mensen zo weinig kennen van de Ligue.1. In mijn vriendengroep althans, terwijl er toch wel voetbalfanaten bij zitten. Ik ga niet zeggen dat ik elk weekend uren naar de Ligue.1 zit te kijken, maar probeer wel samenvattingen te bekijken en volg de ontwikkelingen daar al jaren. Maar goed, dat is de Ligue.1 in zijn algemeen en ik denk dat ook de interesse vanuit Nederland dit seizoen wel behoorlijk gaat veranderen met PSG vs AS Monaco :p

Maar goed, het WK onder 20 is zo'n toernooi wat je toch een aardig beeld kan geven van een speler in combinatie met informatie en ontwikkelingen van het seizoen voorafgaand aan het jeugdtoernooi. Op basis van die combinatie durf ik mij wel bij Siemenn aan te sluiten.

En mooi dat we eindelijk van Douglas, met name zijn kutzaakwaarnemers af zijn, vieze trollen. Mag hij mooi in het stadion spelen waar hij zat te huilen toen we daar tegen Rubin Kazan bij -13 mochten spelen.

Is ook geen geheim, weet niet wie het onlangs nog een keer geroepen heeft, iemand bij Juve zelf, als Pirlo aan het einde zit, dan komt Veratti

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als PSG hem goed blijft betalen, PSG niet failliet gaat door FFP en ze hem vanaf komend seizoen vaker basis zetten (hij zit nu al dicht tegen de basis aan daar), zie ik geen reden om snel te vertrekken.

Maar inderdaad, de kans is groot dat een PSG in de komende jaren nog lang niet zo groot gaat worden als een Juventus, bijvoorbeeld. Grotere competitie, betere clubsfeer, etc. Maar zoals het er nu uitziet, zou hij daar best eens een tijd kunnen blijven spelen. Of de liefde/heimwee van Verratti moet zó groot zijn, dat hij per se naar Italië wilt. ;)

Ik volg de Ligue 1 ook niet direct, maar heb vorig seizoen wel een aantal potjes gezien. Voornamelijk een aantal van PSG, maar heb ook de onderlinge confrontaties tussen Marseille en Lyon gekeken.

Maar gelukkig hoef je het niet goed te volgen, om te weten wie Digne, Verratti en Lucas Moura te zijn... 8)

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat shirt van AS Roma is trouwens echt prachtig dit jaar. _O_

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dan weten we zeker dat hij in ieder geval zwart-wit is. :+

Strootman bij Roma. Ben benieuwd. Blijf het een aparte keuze vinden.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoop dat ie zwart-blauw wordt. Samen met Kovacic op een middenveld, en dan een goeie breker er bij. Dat is fapmateriaal.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe staat het met Inter op de transfermarkt eigenlijk? Nog niet zoveel van gehoord.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Aankopen voor de selectie:

Ishak Belfodil (Parma), €10 1/2, p/st
    Mauro Icardi (Sampdoria), €6M 1/2, p/st
    Hugo Campagnaro (Napoli), zero, dc/cb
    Diego Laxalt (Defensor Montevideo), €2,3M, ala/wg
    Ruben Botta (Club Atletico Tigre), zero, trq/cam
    Marco Andreolli (Chievo Verona), zero, dc/cb

Dikke kans dat Botta en Laxalt worden verhuurd (twee jonge Zuid-Amerikaantjes, Botta is nog langdurig geblesseerd trouwens).

Verder is Isla bijna binnen (komt van Juve) en wil men zeker nog een centrale middenvelder om Guarin en Kovacic te vergezellen.

Zal uiteindelijk zoiets worden:

Handanovic
    Campagnaro/Ranocchia Samuel Juan
    Isla Guarin Kovacic Nainggolan Pereira/Nagatomo
    Milito Palacio​

Icardi en Belfodil zullen ook al veel speelminuten gaan krijgen. Ik hoop nog op een linksback eigenlijk (Kolarov zou geweldig zijn). Ranocchia wordt mogelijk nog verkocht. Dan komt daar Dragovic van Basel voor terug (men is al rond, alleen moet er eerst nog iemand vertrekken).

Geen kampioensploeg, maar het is hopelijk een stuk stabieler dan vorig jaar (vooral ook omdat we een goeie trainer hebben nu). Met wat geluk kun je meestrijden om CL-plekken.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Maicon van City naar Roma.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Waarom is Ajax - Osasuna nou al morgenmiddag? :mad:
    Ach, kan ik tenminste wel de afscheidswedstrijd zien van Bommeltje, en dan niet zozeer voor Bommeltje maar voor bazen als Zlatan. :cool:

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jammer dat Thiago Silva niet komt, maar met bazen als Ibra, Ribéry, Robben, Müller, Sneijder, Gomes, Alex, Boateng, Nilis, Kezman, Stam etc, mogen we ook niet klagen. Zulke sterren hebben we al tijden niet meer mogen aanschouwen in ons stadion.

Ontzettend veel zin in _O_

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het team ziet er netjes uit. Dragovic en Kolarov zouden inderdaad goede versterkingen zijn. Met Kolarov heb je dan wel 3 spelers voor de linker flank. Van Pereira word ik eerlijk gezegd niet zo blij, de wedstrijden die ik van hem zag bij Inter.

Icardi is ook een goede aankoop, van wat ik gehoord heb. Legde ze er dit seizoen een aantal keer makkelijk in. Is Nainggolan ook al binnen? Ken hem van FM, wel een goede speler daar. Speelde ie nog bij Genoa ofzo?

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee hoor want dan is Ajax - Werder Bremen :)

Deel Deze Pagina