1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoop dat Pereira of Nagatomo dan ook nog opdondert (liefst allebei). Maar dit is meer op hoop gebaseerd (hoewel de geruchten over Kolarov/Zuniga er wel zijn). Pereira heeft imo meer potentie dan die walvisjager, want die kan echt helemaal niks. Pereira was bij Porto prima.

Icardi moet nog heel veel groeien. Nainggolan (of een dergelijk type) zou na Isla het volgende target zijn. Zijn al wel gesprekken geweest, maar nog erg pril. Hij is ook erg duur.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Die zal ik vast ook op een half scherm kijken, maar ik neem aan dat daar weer de b-garnituur speelt.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tegen Bremen zal de waarschijnlijke basiself van Ajax komend seizoen staan.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tsjezus, volgende week al de JC-schaal en de week daarop begint de Eredivisie alweer. Niet normaal. Wel logisch met dat WK volgende zomer, maar holy shit, wat snel al.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En Utrecht mag vanavond (nu) al aan de bak in de EL. Alleen jammer dat het niet wordt uitgezonden omdat ik denk dat Utrecht wel een ploeg is die voor de winst zal gaan.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gelukkig maar, vind het bijzonder saai zo.

Ben ook best benieuwd naar de JC schaal volgende week. Zit dan in het scheidsrechters vak (122) samen met allemaal KNVB grens-en scheidsrechters. Krijgen dan allemaal een 2013-2014 KNVB scheidsrechters shirt aan zodat het hele vak geel kleurt (woehoe..).

Ik ga met een vriend mee die grensrechter is op hoog niveau, vandaar :+. Ben het gelukkig zelf niet.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat mag ik hopen tegen een ploeg uit.....Luxemburg.

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Vorig jaar was het anders wel anders met de NLse clubs in de EL...

Edit:// Hahaha nu al 0-1 :lol: Mulenga in de 2de minuut :lol:

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heerlijk dat het seizoen weer gaat beginnen!

10. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Wij hoopten vorig jaar enorm op een Luxemburgse club in de eerste en tweede ronde EL, hadden we een mooi uittripje te pakken anders. En wij verliezen (terecht) een Europees ticket tegen Utrecht, die, jawel, naar Luxemburg mogen :+

Maar goed, vorig jaar ook interessante ontmoeting gehad met UE Santa Coloma, best toffe mensen bij die ploeg, ondanks het enorme verschil in praktisch alles :p

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Staat gewoon 1-1 hoor 8)

Verstuurd vanaf Oppo Find 5

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Overkill?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    En nu "gewoon" 2-1 achter :emo:

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Over Verratti gesproken:

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ken hem niet zo goed om eerlijk te zijn, maar hoor altijd goede verhalen over hem, kan hij toevallig vanaf links spelen? Ik neem namelijk aan dat Negredo & Aguero het spitsenduo gaan vormen. Of zal Aguero nog een transfer gaan maken, ik las een gerucht dat Real Madrid interesse zou hebben...

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan me niet voorstellen dat van de huidige spitsen / aanvallers er iemand blijft als Jovetiç er ook nog bij komt. Dzeko zal sowieso wel vertrekken.

17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij is hij meer een schaduwspits, maar daar kan Nera wel meer over vertellen. Heb hem helaas nog niet zo vaak zien spelen...

Als Dzeko weggaat heb je met Negredo nog maar één echt diepe spits. Met al die wedstrijden die City gaat spelen denk ik niet dat hij weg mag.

:+

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat gaat er dan met Guidetti gebeuren? Zou wel tof zijn als die naar Feyenoord toe gaat, leuk voor de competitie.

Edit:

Laatst bewerkt: 18 jul 2013
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bij City heb je Aguero en Dzeko als spitsen en daar komen nu Jovetic (zwerfspits) en Negredo (diepe spits) bij. Aguero en volgens mij ook Jovetic kunnen ook vanaf de flanken spelen. Dzeko zal wel verkocht (willen) worden. Guidetti moet eerst maar eens weer echt wedstrijdfit worden.

Negredo - Aguero
    Jovetic - Touré - Silva - Navas
    Clichy - Nastasic - Kompany - Zabaleta
    Hart​

Te veel goeie spelers met nog Milner, Lescott, Nasri, Fernandinho, Rodwell, Dzeko, etc.

Jovetic - Aguëro - Navas
    Silva - Touré - Fernandinho
    Clichy - Nastasic - Kompany - Zabaleta
    Hart​

Dat kan ook.

Hoorde van m'n broer dat die Marquinhos wel echt een topper was. Wederom een goede aankoop van PSG dus. Is wel een beetje een PSGV aankoop. Jaar te laat zijn en dan de hoodfprijs betalen. :+

Wel leuk centrum hebben ze dan met Thiago Silva, Marquinhos, Sakho en Alex. 8)

Laatst bewerkt: 18 jul 2013
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    :)
    Vandaag bepaalt Frank trouwens ook wie eerste keeper gaat worden dit seizoen.

Deel Deze Pagina