1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Die enkele wedstrijden per seizoen die er worden afgelast lijken me geen reden om een dak op het stadion te bouwen ;)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is volgens mij ook niet de voornaamste reden, het gaat toch vooral om concerten en andere evenementen.

Zou ik wel jammer vinden, ik zie liever een puur voetbalstadion (maar goed, ik hoef het dan ook niet te financieren :+)

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft het niet ook wat te maken met het beschermen van het veld, buiten wedstrijden om?

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me niet, de beste velden van vorig seizoen (Bernabeu, Emirates Stadium en de Kuip) liggen allemaal in de open lucht.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ten Have is opgestapt trouwens....Goed nieuws, dan kan de ledenraad zich nu buigen over de opvolgers!

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Davids zit er ook nog.. Daar hoor je ook niets meer van!

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jawel, die stapt op zodra de nieuwe RvC is benoemd.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En daarnaast geeft een dak beroerde lichtinval waardoor het gras snel naar de kloten gaat. Geen wonder dat veel clubs van die kaslampen over het veld omdat de tribunes teveel schaduw werpen over het veld.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Edit: verkeerde thread.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Onwaar, dat is onderdeel van de techniek die in die stadia gebruikt wordt, heeft niets met de schaduw te maken.

Techniek is van Desso Sport Systems en heeft kunstgras er in verwerkt, net zoals in het Az stadion en Ajax stadion.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Ibi mag mee naar Milaan, hopelijk snel in vorm zodat ie mogelijk mee kan tijdens het EK.

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Niet voor de basis neem ik aan?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem aan als waterdrager. Kan me moeilijk voorstellen dat we hem nodig hebben. Als het wel zo is dan is het EK al gespeeld voor ons...:mad:

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hij gaat mee om daar ook mee te doen met de trainingen en als toeschouwer dacht ik.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Affelay voor kuyt lijkt me niet verkeerd? Vond het hem goed doen in de minuten die hij speelde bij barca. En bij NL op de vleugel speelt ie ook goed.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had een grafhekel aan die jongen bij PSV, maar bij Barcelona had hij grote stappen genomen in een korte tijd. Zijn bijdrage bij het Nederlands elftal was toen ook best groot. Is nog maar de vraag hoe goed hij terugkomt, maar als hij dat niveau weer haalt is het sowieso een serieuze optie. Lijkt me moeilijk om dat te ontkennen. Veel erger dan een kruisband blessure kan je het alleen niet hebben en het werkt ook redelijk door op het mentale (uit eigen ervaring), dus het blijft een zeer groot vraagteken. In vorm iig een betere optie dan Kuyt.

17. Seh

Seh Guest

Neger wat? Ik zie nog liever Afellay (van voor zijn blessure) op de 10 dan de Sneijder op dit moment. Om nog maar te zwijgen over Kuyt. :+

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mag toch hopen dat dit trolls zijn van GForce en Daz, lijkt me stug dat je kan ontkennen dat hij basiswaardig is na zijn laatste interlands bij Nederland. Van SammyR niet anders verwacht.

Kuyt is gewoon een waardeloze speler voor Oranje, die past er niet meer bij. Werklust, oké, maar je hebt wel meer nodig als flankspeler bij een topteam. Het is toch belachelijk om te zien als je Robben, Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar en Van Persie voorin hebt als opties, en dan Kuyt speelt.

En Afellay deed het de laatste interlands zeker degelijk, bracht veel gevaar. En sowieso volwassener geworden als mens en als speler bij Barcelona, tof om te zien. Alleen hopen dat hij goed terugkeert van zijn blessure, want was wel een heftige.

Precies. Snap de irritatie aan Afellay trouwens (deels) wel toen hij bij PSV speelde :+.

Ik vind eigenlijk dat Sneijder sowieso op de 10 hoort. Als je ziet hoe geweldig die jongen kan zijn als 10, toch echt één van de besten op die positie. Alleen uit-vorm, maar hopen dat hij iets terugkomt, en dat is al genoeg, want dan is hij al een baas. :D

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jij maakt me altijd aan het lachen Siemen, maar je moet je Afellay bril ff afzetten want Afellay is sowieso niet goed genoeg voor de basis.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ranieri ontslagen, Stramaccioni (coach van de A1) wordt doorgeschoven.

Wat een stel opportunistische fucktards hebben we toch aan het roer. Had Ranieri lekker het seizoen uit laten spelen en dan vanaf de zomer volledig opnieuw beginnen.

Deel Deze Pagina