1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, kan heftig zijn. Er wordt nu gezegd 6 weken, maar kan best langer gaan duren.

2. Seh

Seh Guest

Ik weet wat een klaplong in kan houden.

Ik had het meer over een blessure zodat hij zondag niet mee kan doen. Mag ook pijn aan zijn grote teen zijn hoor.

3. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    =(

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Eriksen straks ook nog weg en we kunnen de schaal wel direct aan PSV geven. :+

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wil jij hiermee zeggen dat je wel vertrouwen hebt in van der Hoorn? :'-(

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Que?

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Een doordenkertje, maar ik denk dat Cookie bedoeld dat Modder-Eter met enkel het aanstippen van een evt. vertrek van Eriksen, een vertrek evt. van Alderweireld (die hij niet bij naam noemt) niet erg zal vinden, omdat Van Der Hoorn daarvoor als vervanger is aangetrokken?

En anders snap ik 'm ook niet. :+

8. Seh

Seh Guest

:eek:

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Minimaal twee weken...je kan het...

- Tapatalk

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik de media moet geloven is Toby weg.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Geeft niks, Eriksen mag ook wel weg. Talent genoeg voor die plek, Eriksen was ook 18 toen hij op in de basis kwam en er nooit meer uitging.

12. Seh

Seh Guest

Nog voor zondag?

En de blessure van Bakkali lijkt mee te vallen.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij is in ieder geval gepasseerd voor de wedstrijd tegen Frankrijk. (Bakkali)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beetje rustig aan doen met een jongen van 17 kan ook geen kwaad. En Belgie heeft op dit moment natuurlijk de wereld aan talent rond lopen, dus die kunnen hem gerust even laten uitrusten

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Fox speelt in op uitspraak van De Kromme:

Uit tegen FOX kan Feyenoord zich revancheren
    Het was niet mijn bedoeling om het voor de tweede maandag achter elkaar over Feyenoord te hebben, maar het kan even niet anders. Het pak slaag van FC Twente is namelijk het tweede noodsignaal in een competitie die nog maar twee rondes heeft gedraaid. Dat is letterlijk te gek voor woorden.

De oplossing voor de problematiek ligt in eigen huis, maar ze vergeten in de Kuip daar naar te kijken, want ze zijn daar met zijn allen heel boos. Ik geef toe, als je de wedstrijden volgt via FOX-tv, dan is dat irritant als je een andere club aanhangt dan Ajax. De studio's van die zender staan nog net niet in de Arena, maar het scheelt niet veel. Ik ben er van overtuigd dat als je daar wilt werken, je eerst lid moet worden van de Ajax Supportersclub.

Wanneer je die commentatoren hoort: het is allemaal zo verschrikkelijk irritant in het voordeel van Ajax. Bah. En als ze hun zondagse pak aanhebben, moet je helemaal uitkijken. Zo'n Jan van Halst, ik trek dat echt niet meer, dat gemaakte gedoe, dat ophemelen van de bovenliggende partij, verschrikkelijk.

Maar goed, Feyenoord en de Feyenoorders moeten niet naar anderen wijzen, maar bij zichzelf te rade gaan. Feyenoord speelt zelf hemeltergend slecht, dat doen ze echt helemaal zelf. En het zijn dezelfde spelers die in de afgelopen twee seizoenen om de landstitel hebben gespeeld. Wat nu te doen?

Ik stel voor dat Ronald Koeman zijn spelers minder programmeert en meer vrijheid gunt. Laat ze vrijuit en vooruit spelen in de kwaliteiten waarin ze goed zijn. Er staan zeven internationals in de ploeg, dan kunnen ze toch al wat, hè. Laat ze dan doen wat ze kunnen, verder verbeteren, zoiets noem je ook wel trainen. Daar heb je vertrouwen voor nodig en dat vertrouwen krijg je terug als je mag doen waar je goed in bent.

Het is simpele taal, maar moeilijker is het niet. Voetbal is geen academische bezigheid. Je moet talent onderkennen, verbeteren en laten aansluiten bij het talent van andere spelers. Als dat klikt, wordt het team beter, komt er resultaat en ga je presteren. Je zal ook best eens verliezen.

Let maar op, ook dat fantastisch spelende PSV van nu gaat weer een keer verliezen, dat heb je nu eenmaal met jonge spelers. Kijk naar AZ en Ajax gisteren. Een prachtig gevecht, waarin de grote verliezer (AZ) van de week ervoor zijn tanden laat zien. Als je het veld in gaat om lol te hebben met wat je goed kunt, dan komt alles uiteindelijk weer goed. Bij Feyenoord moet je nu niet te veel meer gaan wisselen en nieuwe tactieken bedenken. Ik denk dat het beter is die jongens in hun waarde te laten en hen stuk voor stuk te wijzen op de kracht die ze gezamenlijk kunnen opbrengen.

Die overtuiging krijgen ze niet met het spel zoals in het eerste half uur tegen FC Twente. Ze hadden een veldoverwicht en op een gegeven moment zelfs een voorsprong. Toch was er geen enkele overtuiging. Dat ze meer aan de bal kwamen, was omdat er veel achteruit werd gespeeld en de goal van Pellè viel in een periode dat FC Twente zichzelf niet was, die ploeg vreesde een gemotiveerd en scherp Feyenoord dat er helemaal niet was. Toen ze dat door kregen, was er geen redden meer aan voor Feyenoord.

Heel jammer, deze seizoensstart, maar ze hebben gelukkig nog 32 wedstrijden om het goed te maken. Volgende week in Amsterdam bijvoorbeeld, dan spelen ze uit tegen FOX-tv.

Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Siem de Jong heeft waarschijnlijk de wedstrijd tegen AZ met die klaplong gespeeld. Hij had voor de warming-up al problemen, maar toen konden ze binnen niets vinden en mocht hij spelen. Pas op maandag had hij echt ademhalings- en benauwdheidsproblemen en toen kwam de klaplong aan het licht.

Wtf....

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hier zie je overal dat lelijke feyenoordtenue met die tekst..

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    En dan nog zo een bal inkoppen :p

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Feyenoord heeft Armenteros gehuurd voor een jaar

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member