1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ranieri weg bij Inter. :emo:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lees dit net nog op VI.nl:

3. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Villas-Boas misschien een optie?

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Moratti zegt altijd wat anders.

Ik hoop nog steeds dat de site gewoon gehackt is ofzo. Kan me niet voorstellen dat ze echt zo dom zijn.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ook op VI.nl nu:

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die wordt al het hele jaar genoemd en was in de zomer al bijna van Inter. Is alleen een optie (imo) als Inter deze zomer volledig renoveert, want de problemen liggen niet bij de trainer(s). Dat Ranieri in de zomer vervangen zou worden was natuurlijk allang duidelijk, des te onlogischer is dit besluit daarom ook.

Andere namen die worden genoemd: Blanc, Bielsa, Prandelli, Guidolin, Guardiola.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gooi al die oude knarren eruit en begin weer met iets nieuws. Met een VOETBALLEND elftal, niet met zulke anti-voetballers als Lucio in de selectie. De laatste aantal wedstrijden die ik gezien heb, zijn Stankovic, Maicon, Lucio, Samuel, Nagatomo en Forlan ook niet aan te gluren. Alleen Milito deed het nog redelijk tegen Juventus, vond ik dan.

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Guidolin? Moet ik die kennen? :9

Heel jaar is duidelijk weggegooid maar Villas-Boas is i.t.t. vorig jaar gratis en het lijkt mij wel logisch dat ze gaan renoveren. Toch? Of heeft Morrati toch nog andere plannen? :+

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is wel een plan wat aangekondigd is, maar ik vraag me af in hoeverre die revolutie daadwerkelijk plaats gaat vinden.

Guidolin is de coach van Udinese.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bielsa is een baas, maar die vind ik dus echt niet bij het huidige Inter passen.

Grappig overigens hoe opeens iedereen Kuyt eruit wilt. Tijdens het wk werd nog gerept hoe belangrijk zijn werklust was. Wat is er veranderd?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Door mij iig niet, want ik hoef Kuyt de laatste jaren er sowieso al niet meer in te hebben. Leuk als.. tja, als je ergens een positie nodig hebt met alleen werklust en weinig voetballende kwaliteiten. Maar dat is in ieder geval niet als flankspeler. Doe mij dan maar een Afellay, Emanuelson (?), etc.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niks. Hij kan nog steeds niet voetballen. Toen riepen ook al veel mensen dat ie er uit moest overigens.

Bielsa is inderdaad een baas. Is ook afgelopen zomer al gevraagd trouwens, en zou toen hebben geweigerd. Ik zie hem ook nu alleen komen als er inderdaad een volledige revolutie plaats gaat vinden. Zou wel geweldig zijn als je hem een heel nieuw team laat bouwen. Maar of dat bij de Intercultuur past.....

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet echt een knettergek zijn wil je nu in gaan stappen bij dit Inter..

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat hangt helemaal af van de mogelijkheden voor komend seizoen. Er zijn nog steeds meer dan genoeg prima spelers (komen er deze zomer waarschijnlijk een aantal bij), en er is een goede jeugd, en bovendien verdien je er nog steeds genoeg, is het een absolute topclub en is het een enorme uitdaging om er weer een sterke ploeg op te bouwen.

15. Seh

Seh Guest

2 jaar, dat is er veranderd.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Niks specifieks dus, zoals Nera opmerkt. Desondanks lijkt de steun volledig weg. Volgens mij is het overigens wel duidelijk dat ik zelf nooit een fan ben geweest van Kuyt als speler van Oranje, maar dat valt hier buiten. Het viel me gewoon op dat het van 'een aantal die het roepen' naar zo'n beetje iedereen is gegaan. Kudde gedrag of massa realisatie opeens? Was Derkssen destijds een voorstander van die jongen misschien?

Iig @ Nera, denk je dat Bielsa past in de Italiaanse competitie, buiten de specifieke Intercultuur om nog?

17. Seh

Seh Guest

Niks specifiek? Laat ik beginnen met het feit dat Kuyt toen altijd speelde bij Liverpool, dat is dus nu al niet meer. Ook zijn mensen als Afellay (als hij weer fit is) en Emanuelson gegroeid sinds twee seizoenen geleden. Ik zou zelfs nog liever Elia daar willen zien, jammer dat die niet speelt.

Kuyt tegen de kleintjes is sowieso een no go wat mij betreft nu, tegen Dani Alvez/Maicon en een Sergio Ramos zou ik hem er misschien wel in zetten. Maar dat ligt ook aan wie er als defensief blok staan opgesteld.

Ohja en nog een kleinigheidje, toen stond de veel opkomende Gio op de linksback. Pieters komt de middenlijn niet over hoor. :+

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    AVB en verjongen was bij Chelsea al geen succes, waarom zou dat bij Inter wel lukken? Moratti is qua handelswijze niet anders dan Abrahmoviç. Bij beide regeert het opportunisme.

En de trainer van Valencia? Ben ff zijn naam kwijt, maar dat is imo ook een goede. Is met beperkte middelen creatief en laat Valencia fris en aanvallend voetballen.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt een verschrikkelijke man, die trainer van Valencia.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ondanks dat hij enigszins gelijk heeft bewijst Willem weer eens dat hij een seniele, zeurende oude man is die alleen maar denigrerende opmerkingen over anderen kan maken. :emo:

Deel Deze Pagina