1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ze in de afgelopen vijf jaar genoeg punten hebben gehaald op de coëfficiëntenlijst om bij de eerste zestien ploegen te zitten.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Met scc moet een kaartje wel te regelen zijn. Als je tussen de bobo's wilt zitten op de lange zijde ben je veel geld kwijt. Korte zijde zuid 1 of 2 is wel gezellig en meestal beter te betalen.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vervanger voor Eriksen?! Jullie mogen 'm wel hebben. Weet niet of ik zo blij moet zijn met die LabyRat bij PSV. Van de andere kant, hij was pas 19 toen die vertrok en zwaar onder druk van zijn zaakwaarnemer (waar hij nu mee gebroken is).

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Enige wat ik me kan herinneren is vorig jaar in de CL of is dit het coëfficiënt per land?

2007-08 eindigden ze 16de in de ligue 1
    2008-09 6de (uefa) -> niks?
    2009-10 13de
    2010-11 4de (uefa) - 11/12 3de geëindigd met 10 punten in poule F
    2011-12 2de (CL)
    2012-13 1ste -> 1/8ste finales CL

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Is dat niet meer een buitenspeler dan een middenvelder?

Zou ik overigens ook prima vinden hoor. Kan Fischer mooi naar het middenveld.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ze hebben afgelopen jaar gewoon erg veel punten bij elkaar verdiend.

http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/index.html

Maar naast de clubprestaties krijgen de clubs ook een bonus op basis van hun landen ranking:

Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als hij daadwerkelijk naar PSV gaat zie je de macht van Doyen al terug bij het beleid van PSV. Wat een trieste bende.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waar komt Doyen in de picture met Labyad? Als hij voor minder dan een miljoen per jaar terug komt is er toch geen man overboord? Met de vorm die Depay laat zien de laatste twee/drie wedstrijden, en de domste aankoop van deze transferperiode (Tenzij Ajax daadwerkelijk Duarte koopt...) Jozefzoon, lijkt hij me wel een geschikte persoon om op de bank te hebben, als Park uitgeblust is en er nog wat geforceerd moet worden.

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zo'n persoon hoef je niet te willen. Was naar mijn mening ook niet indrukwekkend genoeg om nu binnen te halen. Kijk, een Ibra doet soms de raarste shit, maar maakt het wel waar. Dan neem je maar zijn gedrag mee, maar zo'n middelmatige voetballer wil je niet hebben.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij ook, ja.

Dit zou ik sowieso een prima optie vinden. Laat Lesley De Sa maar vanaf rechts komen. Roulerend met Andersen en dan Bojan naar links verschuiven. Misschien dat hij hangend vanaf links wel kan imponeren. Een buitenspeler is sowieso wel welkom, want de huidige flanken presteren gewoon ondermaats.

Eriksen zal vandaag wel rondkomen voor 12 miljoen (13,5 met bonussen) en waarschijnlijk Alderweireld ook wel komende dagen. Mag toch hopen dat ze van dat geld één hele goede speler halen.

Sterker nog:
    Incasseren ze voor Eriksen en Alderweireld samen wel nog 18 miljoen (minimaal).

Overmars heeft ook al geprobeerd om Van Ginkel te huren van Chelsea, maar dat is een no-go schijnbaar. Misschien kunnen we Xavi huren van Barça. :+

Laatst bewerkt: 30 aug 2013
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laat Labyad maar naar Ajax komen voor weinig.

Hij heeft talent zat en je kan zo'n jongetje ook niet helemaal alleen verantwoordelijk houden voor hoe dat gelopen is bij PSV.

Jochie is 19

Lekker terug naar Nederland en een paar jaar z'n stinkende best doen bij een Nederlandse topper zal hem goed doen, die heeft z'n lesje in ieder geval geleerd

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik hoop eigenlijk dat Ajax Tadic bij FC Twente ophaalt.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat Ome Joop te veel vraagt.

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ongetwijfeld. Maar je moet wat als Ajax zijnde.
    Met deze selectie heb je niet zoveel te zoeken in de CL.

Snap ook niet dat Ajax al van te voren ingespeeld heeft op het vertrek van Eriksen.
    Je had bijvoorbeeld een Duarte begin van het seizoen al kunnen kopen.
    Had Duarte al kunnen wennen aan alles. Nu moet alles weer op het laatste moment.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat snap ik ook niet inderdaad. Nu vraagt elke club de hoofdprijs voor hun middenvelder. Tadic moet zo'n 12-15 miljoen kosten, ik zie Ajax dat niet snel doen ook al zou ik het willen.

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Kevin Prince Boateng naar Schalke.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kaka dus naar Milan..

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Niet bijdehand inderdaad, maar wat nog droeviger is, is dat het om Duarte gaat, een middelmatige speler van Heracles.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow ziek, Schalke wordt wel een leuk team zo. Hebben ook een paar talenten gekocht, en ik zou het erg tof vinden als Kaká weer naar Milan gaat en z'n vorm herpakt.

Overigens doet Koeman het niet best volgens deze cijfers als coach:

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Doyen heeft ook de transferrechten van Labyad in handen, of in ieder geval deels. Ze kunnen druk uit oefenen bij PSV om Labyad weer in dienst te nemen om hem zo weer goedkoop in the picture te zetten. Na het trieste gedrag van Labyad lijkt het me niet vanzelfsprekend dat PSV staat te springen om deze jongen, als die dus wel komt weet je hoe laat het is.

On a side note:

http://f-side.nl/europa-league-2/

:lol:

Deel Deze Pagina