1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, vandaag over 2 weken!

Ben wel bang voor een verschrikkelijk pak slaag, zou ook niet meer dan normaal zijn als je ziet hoe makkelijk Ajax al goals tegen krijgt in de Eredivisie.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gelukkig voor Ajax dat GTA 1 dag voor de wedstrijd uitkomt :p.
    Minder getuigen van de afstraffing.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niet echt overzichtelijk denk ik, met al die jeugd en half om half deals er tussen :+

De belangrijkste aanwinsten voor de eerste ploeg zijn in ieder geval Campagnaro (verdediger, gratis van Napoli), Taider (veelzijdige middenvelder), Wallace (rechtsback, huur van Chelsea), Icardi (beloftevolle spits) en Belfodil (beloftevolle spits). Verder is er wat wrakhout vertrokken/verhuurd/gestopt.

Op Campagnaro na allemaal jonkies. Dat moet de nieuwe lijn worden in het beleid. De aanstaande nieuwe eigenaar (Indo) zou het model van Arsenal als ideaalbeeld hebben (hopelijk exclusief de prijzendroogte).

Niet echt indrukwekkend op het oog, maar we zijn het seizoen ruim boven verwachting begonnen :) De concurrentie is dit jaar enorm met het zwaar versterkte Napoli, Fiorentina, Roma. Juve was al (veel) sterker en Milan achtte ik kwalitatief ongeveer gelijkwaardig (yep, ondanks de eindstand van vorig jaar), maar die hebben ook nog Kaká gehaald. Maar Inter heeft als voordeel dat het geen Europese verplichtingen heeft. Hopelijk kunnen we net als Juve in haar eerste kampioensjaar stunten om die reden (hoewel daadwerkelijk kampioen worden onmogelijk is). Bij de eerste drie eindigen (CL) zou fantastisch zijn, maar acht ik nog te hoog gegrepen dit seizoen.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die Icardi heb ik wel goede verhalen over gelezen.

Hoezo is die deal met Eto'o niet doorgegaan eigenlijk?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter was voor Eto'o slechts een back-up voor Chelsea. Chelsea bood 6 miljoen voor één seizoen. Inter bood 4/4,5 per seizoen en een contract voor twee seizoenen. Het was even spannend omdat Eto'o per se twee jaar wilde tekenen. Uiteindelijk zou Mourinho hem persoonlijk hebben toegezegd dat dat twee jaar er komt bij Chelsea.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb bij Zalando nieuwe zaalvoetbalschoenen gekocht: Nike performance. Ze hebben echter een zwarte zool, mag je met zwarte zolen zaalvoetballen of kan een scheidsrechter daar moeilijk over doen? (ze maken geen strepen)

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :lol:

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    AS kopt dat Gareth Bale niet de duurste speler van de wereld is. De clubleiding van Real Madrid heeft aan Cristiano Ronaldo laten weten dat de Welshman voor 91 miljoen euro de overstap heeft gemaakt en dat de Portugese superster nog steeds op nummer 1 staat met 94 miljoen. CR7 was namelijk niet blij met het nieuwe record.

Okee... dat is best wel triest :+

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom is dat triest? In zo'n macho wereld, geld, vrouwen, luxe artikelen, prijzen, zal ook de hoogte van de transfersom van belang zijn om je ego te boosten.

Ik ben er overtuigd van dat elke speler op dat niveau in die val trapt ook al sta je met je beide benen op de grond.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het is toch gewoon tof als je de allerduurste voetballer ooit ben :+

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zaterdag weer eens een wedstrijd meepakken: Twente-PSV.

Enige nadeel: Ik zit in vak P :cool:.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955

Godverdomme man..

16. Seh

Seh Guest

Ik denk mij wel eens in hoe die spelers en Van Marwijk zich moe(s)ten voelen na zo'n wedstrijd. 8) Hadden het grootste elftal in de geschiedenis van Nederland kunnen worden.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kan iemand Reckuuza bannen? :+

@Seh: Die worden gek. Laatst vroegen ze Mark van Bommel er over, vond ie niet leuk.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb dan ook wel het vermoeden dat een Mark van Bommel iets meer leeft voor de sport dan de gemiddelde Nederlandse voetballer :+. Hij moest bijna janken.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Dat was het gewoon.
    Het fucking jaar dat het kon.
    Aankomend WK hebben ze geen schijn van kans vrees ik..

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Denk dat Robben het niet veel boeit, helemaal niet toen die de CL nog won ook. Maar denk dat al die gasten kapot zijn hoor. Die leven voor voetbal dan meeste fans.

Motherfucker :+

Deel Deze Pagina