1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nee oke dan snap ik het. Dacht waarom ga je dan niet gewoon naar een thuis wedstrijd. ;)
    Vandaag ook weer het een en ander gezien waarvan ik denk hoe kan het nog mogelijk zijn dat er nog uit supporters zijn die in de thuis vakken zitten.

Zelf zou ik dan ook voor geen goud tussen de thuis supporters willen zitten als gast.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat scheelt.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hoezo niet? Ik ga er van uit dat Fer niet gaat zitten juichen als Liverpool scoort 8)

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Geloof je het zelf :D

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    El Sharaawy kan niet meedoen tegen Ajax morgen. :) Hij is toch weer geblesseerd afgehaakt op de laatste training.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Mooi :cool:.
    Ben beniewd, tegen Barca speelden ze toch prima.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vind ik dat toch jammer zeg *)

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Roberto Mancini trainer van Galatasaray.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, hou dat jezelf vooral voor :+

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  11. Seh

Seh Guest

:lol:

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    We gaan het zien vanavond. Milan is zelf ook niet echt in goede doen momenteel heel denderend. Nog maar 2 wedstrijden in de Serie A gewonnen, en dat El Shaarawy niet mee zal doen scheelt toch een hoop.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    El Shaarawy was tegen PSV (samen met Balotelli) wel echt de gevaarlijkste speler. Fijn voor Ajax dit.

Minder fijn is wellicht dat Bojan er 4 tot 6 weken uitligt. Zeker in dit soort wedstrijdjes kan hij belangrijk zijn, als 'hangende' spits.

Maar ach, het is niet zo erg als Zoet te moeten missen voor 4 tot 6 weken. Liever zonder Bojan en een ander talent opstellen dan zonder Zoet en het moeten doen met de angstige, onrustige en slecht coachende Tyton =(

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat middenveld van Milan is in ieder geval echt ruk. Ik denk wel dat er kansen liggen vanavond.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat vond ik tegen PSV echt wel meevallen, maar toen speelde Boateng er ook nog. Met ons kippenmiddenveldje van Schaars, Maher en Wijnaldum verloren we ieder fysiek duel en kwamen we overal een stap te laat.

Met Montolivo (baas), Kaka en De Jong hebben ze een best degelijk middenveld hoor ;).

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is Kaka fit dan?

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kaka speelt niet, ene Birsa speelt. Nul creatieve kwaliteiten op dat middenveld. Dan heb je ook niks aan je fysieke vermogen, want dan word je gewoon op voetballend vermogen geklopt door de tegenstander. Hopelijk dat Ajax dat op kan brengen, meestal lukt dat wel in de CL. Is altijd een soort van parallel universum bij Ajax, daar spelen we wel goed, onafhankelijk van prestaties in de Eredivisie.

18. Seh

Seh Guest

Het middenveld van Ajax loopt ook niet over van kwaliteit anders.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Montolivo is toch een beste voetballer hoor, om dat middenveld nou ruk te noemen gaat mij ook iets te ver :+

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die ene Birsa is anders wel een aardig spelertje. En om nou te zeggen dat Montolivo nul creatieve kwaliteiten is gaat wat ver. Het is geen beweeglijke spelmaker als Eriksen, maar als spelverdeler is hij wel een baas hoor. Fenomenale trap en heeft ook een meer dan degelijke techniek (al verwacht je het niet).

Milan - PSV niet gezien? Milan stond gewoon enorm compact als ze moesten verdedigen en kwamen er dan pijlsnel uit met gevaarlijke counters. Ajax heeft geluk dat El Shaarawy niet mee doet, want die zou Van Rhijn helemaal dol kappen en draaien. Een beetje simpel is het wel om te zeggen dat als je geen puur creatieve spelers hebt, dat je dan op voetballend vermogen geklopt wordt. Het is nou niet dat Ajax met Siem de Jong, Poulsen, Schone en Duarte enorm creatieve spelers heeft hè. ;)

Hoop ik ook voor jullie. Ik hoop ook dat de spelers AC Milan niet zo lomp onderschatten als jij.

Deel Deze Pagina