1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij speelt bij Bayern ook rechtshalf met het vijfmansmiddenveld. Geen echte diepe rechtsbuiten. Dus vandaar zijn plekje op het middenveld.

Hoe lees je die cijfers eigenlijk? Wat is het bovenste en wat is het onderste getal?

En oh ja, Van der Wiel en Depay opgeroepen voor Oranje. Depay is wel erg snel na twee goede wedstrijden en een ongelofelijk slechte start van de competitie. Maar wel beter dan Schaken natuurlijk.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Bovenste critics en onderste fans, geloof ik. Of andersom. :+

En nu alleen nog De Vrij eruit halen voor Denswil. :mad:

Laatst bewerkt: 4 okt 2013
  3. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bovenste getal is het cijfer van speelronde 2, onderste getal het gemiddelde in totaal (nu dus alleen nog van speelronde 1 en 2).

Dat Depay wordt opgeroepen vind ik niet heel vreemd. Schaken doet het ronduit waardeloos en andere opties zijn niet echt aanwezig. Zijn afstandschot is natuurlijk geweldig. Positioneel, meeverdedigen en qua acties kan het wel een stuk beter/constanter uiteraard.

:emo: Van der Wiel hoort sowieso te spelen op de plaats van Janmaat.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Laat Denswil maar lekker ballen bij Ajax.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Zal wel veranderen. Ik ben er zeker van dat Janmaat niet in de buurt komt bij VdWiel qua niveau etc.

Op de training zal Van Gaal dat wel merken. Al moet VdWiel het ook op het veld aan tonen dat hij de juiste man is op die positie.

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Moisander ontbreekt tegen Utrecht, Duarte onzeker. Krijgen we vd Hoorn achterin en Schöne op het middenveld. :emo:

Vd Hoorn achterin is inderdaad bevestigd door de Boer.

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Was een spelletje waarbij je iemand op de kop tikte als diegene had verloren en voor zover ik mij herinner was dat iets uit de hand gelopen en had 't slachtoffer er een lichte hersenschudding aan over gehouden.

:emo:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Tuurlijk niet. We stellen gewoon Gravenberch op. :cool:

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ado - Heerenveen is afgelast. Iets met het veld ofzo... Is Vitesse mooi klaar mee :+

8)

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    En die scheids die het door heeft laten gaan woensdag staat nu ook mooi voor joker :+

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Een lichte hersenschudding heb je zo he.

Praat t verder niet goed ook ofzo, men zal er toch wel goed over hebben nagedacht bij Ajax aangezien Ayoub ook toen al in de Oranje-jeugd speelde.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kusje :D

Je weet zelf dat die statistieken geen ruk voorstellen. En dat je zulke reacties kan verwachten. Utrecht heeft een ander programma gehad, minder tegenstand. Dan kan je met statistieken aankomen dat Ayoub 7 onderscheppingen meer heeft gehad maar ze bereiken er in ieder geval geen donder mee.

Klaassen speelt zondag waarschijnlijk, dus jullie gaan het nog makkelijk krijgen ook ;)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lekker in 't Abe Lenstra laten spelen, ik kom wel kijken :+

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zou wat zijn, voor straf moet Ado een uitwedstrijd spelen. :9

Prachtig, dit soort weerleggingen.

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    :+

Het zegt weldegelijk wat in mijn ogen, waren alleen maar Eredivisie-stats ook dus de tegenstand is niet echt heel erg verschillend.

Men (van Fox) vond dan ook dat Ayoub beter zou passen als ''6'' bij jullie dan Poulsen, al moet natuurlijk nog blijken hoelang Ayoub zijn huidige niveau vast houdt, is pas 19 dus zal vast nog een vormdip gaan krijgen.

Tsja, zegt mij niks, normaal gesproken verliezen wij zondag gewoon ook al is het de laatste jaren anders.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha die 2e is heerlijk :lol:

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    12.30, VD Hoorn in de basis, alles aanwezig voor een kut pot.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Trouwens 9 (ex) Feyenoorders in Oranje.

Valt me beetje tegen dat Rubinho niet de 10e is :+

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Qua verdedigen is Depay erg goed bezig, maar zijn acties lukten gewoon totaal niet dit seizoen. Steeds twijfelde hij te lang tussen passen of de actie maken en dan was hij onderhand de bal kwijt. Hij heeft 'geluk' (heeft hij natuurlijk zelf voor gewerkt) dat hij zo ongelofelijk sterk is, want daardoor houdt hij nog vaak de bal bij.

Gisteren en tegen AZ de eerste helft zag je weer wat acties die lukten en dan is het genieten geblazen. Zou leuk zijn als hij tien minuutjes zou kunnen invallen bij Oranje en wat zou laten zien. :)

:lol:

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wel erg voor Van Gaal, 62 jaar en al dement.

Ik vraag me nog altijd af wat zijn intenties waren om bondscoach te worden. Wou hij zich enkel en alleen bewijzen en aantonen dat hij zich wel kan kwalificeren voor een WK?

Zijn slectiebeleid/proces is belachelijk, zijn uitspraken zijn belachelijk etc.

1 maand geleden wou hij niet met een verdedigende middenvelder spelen en nu haalt hij Nigel er weer bij en is hij van plan om met de punt naar achteren te spelen. |:-

Gelukkig zijn dit wel de juiste beslissingen. Net zoals dat Depay voor Schaken komt.

Deel Deze Pagina