1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nice :).
    Wat kost zo'n wedstrijd?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hoop voor Nera dat het niet van die soort gasten zijn als die Maleisiërs van Cardiff, anders wordt ie helemaal gek :+

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was al een best lange tijd aan de gang hoor, maar nu dus officieel?

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    10 Euro :emo: woon in Parijs dus pak de metro erheen.

Net wel in de krant gelezen hier dat 82% van de bevolking helemaal niks heeft met het nationale team. Stadion zal waarschijnlijk wel half vol zitten. Binnekort maar eens kaartjes zoeken voor PSG.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Yep. Ik moet het nog maar zien. Ben er niet blij mee dat een deel van de identiteit van de club verdwijnt maar het is wel belangrijk om financieel weer gezond te zijn (wat nu in een klap het geval is als ik het goed heb begrepen). Over het nu te voeren beleid is nogal wat twijfel, zo ook bij mij. Ik ben benieuwd.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind financieel gezond in dit soort gevallen een beetje een rekbaar begrip

je bent financieel gezond als je a la Bayern je eigen broek kan ophouden, niet als je een probleem hebt als de geldschieter de kraan dicht draait imho

ging het financieel zo slecht met Inter dan?

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moratti, ook zo'n rijk figuur, was toch al gewoon eigenaar van Inter? Wat dat betreft verandert er niets lijkt me. De club was al geen baas in eigen huis.

Benieuwd hoeveel van dit soort trucjes we nog gaan zien van Brazilië om het WK in eigen land te kunnen winnen. Ik vind het ook onzin dat elk nationaal elftal inmiddels wel een Braziliaan heeft, maar dat kan nu eenmaal volgens de regels en Diego Costa lijkt gewoon te voldoen aan die regels.

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Costa moet gewoon voor Brazilië voetballen. Kom je nou kwaliteit te kort zoals douglas dan begrijp ik het dat je het voor je 2e land wil spelen maar Costa word vanaf nu gewoon 1e spits neem ik aan. Dus daar gewoon vol voor gaan. Gaan steeds meer spelers voor andere landen uitkomen.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap dat nooit. Speel gewoon voor je eigen land, dat is toch het allermooiste wat je kan doen? Al helemaal als jouw positie er één is die niet goed bezet is bij het nationale team, dan kan je echt wat toevoegen. In deze vorm is Costa gewoon verzekerd van zijn basisplaats bij Brazilië.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Trucjes? Om het Wk in eigen land te kunnen winnen?

Dit meen je toch niet. Alsof het allemaal gaat afhangen van Diego Costa.

Wie is eigenlijk de 1ste spits bij Brazilië, weet enkel dat Fred ook regelmatig (en goed) speelt. Diego Costa krijgt sneller/makkelijk een basisplaats bij Spanje dan Brazilië. Toch vind ik dat hij voor Brazilië moet kiezen, niet zo moeilijk doen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe heet die andere (niet officiële) world ranking lijst ook alweer?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Spanje speelt met Negredo, die het volgens mij meer dan degelijk doet bij City, en vaak ook met hangende spitsen als Fabregas. Brazilië heeft Fred en Jo die veel wisselen, maar beiden veel minder zijn dan deze Diego Costa.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom werkt Brazilië dan niet mee als Diego Costa niet belangrijk is?

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Omdat ze willen dat hij voor Brazilië uitkomt. Natuurlijk is hij een aanwinst voor ze maar ook zonder hem gaan ze het goed doen. Alsof hij die ploeg 10x beter doet voetballen.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen van alles willen, maar als Diego Costa (binnen de regels) voor Spanje wil uitkomen, dan is dat zijn keus. Ook wij kunnen daar vanalles van vinden, maar het behoort te kunnen.

Het op deze manier blokkeren gaat Brazilië Diego Costa niet opleveren, maar kan hem wel mogelijk van Spanje weghouden. Dus: een trucje om Spanje dwars te liggen.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Weet je toevallig hoe die andere world ranking lijst heet? Die fatsoenlijk berekend wordt?

Edit: Elo rating?

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Diego Costa gaat dus óf geen WK spelen, óf het WK spelen met Spanje en voortdurend uitgefluit worden óf het WK spelen met en in je eigen land. Ik zou het wel weten. Helemaal als je ziet hoe Brazilië op dit moment speelt, wat voor een team ze hebben, wat voor rol jij zou hebben als speler en het feit dat het WK in eigen land. Iets mooiers is er niet.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De begroting was al dusdanig ingekrompen dat men amper of geen geld meer verliest t.o.v. hoe het was, en deze Thohir pompt de schulden dicht. Dus dan kun je inderdaad weer je eigen broek ophouden. De mogelijkheid is zeer groot dat er nu een eigen stadion gaat komen waardoor de inkomsten groeien, etc.

Inter was net aan financial fairplay proof, maar daar heeft de laatste jaren heel veel voor moeten wijken.

Ja, maar Moratti is iemand die gelieerd is aan de club net als zijn hele familie. De Morattidynastie is zo'n beetje wat Inter heeft groot gemaakt, dus dat is wel effe wat anders dan een Indonesische buitenstaander die de boel overneemt.

Overigens kan Moratti er voor kiezen om nog president te blijven. Sowieso blijft een (groot) deel van de familie intern bij Inter betrokken.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Niet dat we er momenteel veel aan missen, maar toch zuur als het een langere blessure is.

Deel Deze Pagina